8

77 7 0
                                    

Kuu aega hiljem, aga parem hilja, kui mitte kunagi. Right?
---------------------------------

"Kuule. Lähme käime su ema juures ära äkki?"

"Mm. Kohe?"

"Mm, ja, kui sobib. Hüppame poest ka läbi, ostame midagi külakostiks," rääkis Tom.

Mõmisesin modagi vastuseks ning sukeldusin tagasi kappi. Valisin mom jeans'd, musta kõrge kaelusega ja pikkade varrukatega pluusi, teksajaki ja mustad Vansid.

Tegin naturaalse meigi, harjasin juuksed ja asetasin need kõrgesse hobusesappa.

Sammusin kööki, kus valmistasin omale kohvi ja hommikusöögi.

Tegin ühe snapi ning 15 minutit möödusid süües-juues ja telefonis ringi uitades.

"Noh, oled valmis, babe?" küsis Tom ja tegi mulle musi.

"Näed vapustav välja."

"Aitäh. Sinagi," naeratasin ning vaatasin mehe riietust- mustad teksad, mustad tennised, valge särk ja must jakk. Ta juuksed olid meeldivalt sassis ja ta oli omale mu lemmikut meeste parfüümi peale piserdanud.

Tom naeratas ning suunas mind käega välisukse juurde.

Astusin uksest välja ja jäin ootama.

"Kas me läheme autoga või jalgsi?" uurisin.

"Mm. Päris sitt ilm, läheks autoga?"

"Okei," vastasin ning suundusin ta Nissan GTR R35 juurde.

Istusin autosse ja kinnitasin turvavöö.

Sõit möödus vaikselt muusikat kuulates.

Toidupoest ostsime koogi ning emale toitu.

Mida lähemale mu lapsepõlvekodule jõudsime, seda närvilisemaks ma muutusin- mudisin oma sõrmi, hõõrusin pükse, mängisin jaki nööpidega.

"Kuule, asi ei ole nii hull. Kui sul on ebameeldiv või midagi, siis ütle. Tuleme ära, eks?"

Noogutasin vaid ja vaatasin välja.

Mehe suur käsi langes mu reiele ja mudis mu jalga. Asetasin oma käe tema oma peale ja pigistasin seda. Põimisime käed ning naeratasime üksteisele.

Juhendasin teda ema maja juurde ning peatusime sissesõiduteel.

Istusin veel pool minutit paigal ning jälgisin ühte kohta.

"Kõik läheb hästi. Ma olen sinuga. Hinga sügavalt sisse-välja ja kui sa valmis oled, siis võime minna," rahustas Tom mind.

Tegin, nagu ta ütles ning peagi noogutasin mehele.

Astusin autost välja ning suundusin maja poole. Tom jõudis mulle ka järele ning haaras mu käe enda omasse.

Lasin uksekella ning jäime ootama.

"Tulen!" hüüdis ema vist.

Elu keerdkäigudWhere stories live. Discover now