11

95 8 0
                                    


"Babe, tule siia," hüüdis Tom. Jooksin magamistuppa, kus mees ennast peo jaoks riidesse pani.

Astusin sisse, kuid ei näinud esmapilgul kedagi. Suundusin siis vannituppa ja seal ta oligi.

"Kas ma ajan selle "habeme" maha või jätan alles?" küsis ta ümber pöörates.

Oi raisk. Tal oli ainul rätik ümber puusade. No kuradi kurat, miks nii kuum?

"Uh. Em. Jäta alles, kuum oled. Või oota tegelt. See tõmbab tüdrukuid rohkem ligi, aja maha. Aga ma ei tea, nummi oled habemega," arutlesin.

"Okei, teeme kivi-paber-kääre. Kui sina võidad, jätan alles. Kui mina võidan, siis ajan maha. Kolme võidu peale."

Teile teadmiseks, et mina võitsin. 2-1.

"Kuum oled. Tee kähku ka," sosistasin, tegin mehele ühe musi ja lahkusin vannitoast.

Viskasin elutoas diivanile lamasklema ning lasin taustaks muusikat, ise samal ajal telefonis olles.

Scrollisin instagramis news feed'i ja vaatasin, kui palju laike tulnud on.

Assa nugis. Pea 300. Tavaliselt tuleb mingi max 150. Heal juhul. Paljud mu "sõbrannad" olid kommenteerinud a'la midagi sellist, et 'omg, kui nummi, sul täiega vedand' või 'uu, tahaks su daddy't endale' jne. Laikisin kommentaarid ära ning stalkisin Tomi veidi.

Instagramis olen peaaegu kõike juba näinud. Mingi 16-17aastane Tom oli päris uh... Kuidas nüüd öeldagi? Lohh? Jah, just! Lohh.

"Davai sinu kord!" kuulsin mehe hüüet.

Astusin meie magamistoa poole ning pärale jõudes olin ma.. lihtsalt vau. Vau vau vau vau.

Lõhkised mustad teksad, teate küll, need pahkluupüksid, mustaruuduline flannel, madalad mustad vansid. Juuksed, mis langesid ta otsaesisele, olid sassis ja ta oli seda mu lemmiklõhnaõli pannud.

Seisin tükk aega suu lahti ja vaatasin meest ülevalt-alla.

Ta astus mu juurde, lükkas suu õrnalt kinni ja sosistas: "Suu kinni, süda jahtub ära."

Hingasin ta lõhna sisse, mul ei saanud sellest kunagi küllalt. See tekitas endiselt mu sees tulevärki ja pani mu südame värisema.

Koht, kus ta oma sõrmedega minu nahka puudutas, kiheles veel.

Silmitsesin tema aadamaõuna, mis liikus, kui mees neelas. Kuidas kurat saab üks meesolend nii ilus olla? Ta on nagu mingi kreeka jumal noh.

"Umm, babe. Ma tean, et ma olen nägus ja sa ei saa mu vaatamist lõpetada, aga me peame sinu valmis saama ja siis minema hakkama," naeratas mees mulle. Ta paljastas oma valged hambad, mis tegid ta naeratuse hingematvaks.

"Jajah, ma vaatan, mis kokku saan panna. Mine nüüd," tulin mõtisklusest välja.

"Ma tahan vaadata."

Vaatasin korra teda nig suundusin siis kapi juurde. Mul oli mingi kujutluspilt juba olemas, seega polnud raske.

Valisin mustad kitsad pahkluuni high-waste teksad, valge sametist peenikeste õlapaeltega liibuva särgi, musta pomber-jaki ja valged Adidase sulerstars'd.

Need selga saanud, istusin laua taha ja alustasin meigiga. Otsustasin täismeigi kasuks. Veidi suitsused silmad, roosakad läikivad põsed, tumepunane huulepulk, volüümikad ripsmed ja õrn kontuur- minu arust perfektne.

Soenguks tegin kõrge hobusesaba lokkidega otstes.

Kui valmis sain, siis pihutasin veel mõned surtsud lõhna ka peale.

"Vau," sõnas Tom vaid.

"Aa, no aitäh," ütlesin mina.

"Sa oled nii kaunis ja sulle sobib siuke riietus."

-----------

Astusimd kuti autost välja ning suundusime käsikäes majja. Peaaegu kõik pilgud olid meil.

Libistasin pilgu üle inimeste ning leidsin mõne tuttava näo. Lehvitasin neile ning ma tegin ettepaneku jooke võtma minna.

"Ma ei võta, ma roolis," protestis Tom.

"Võta-võta, jääme siia."

"Ei. Ja sina ei peaks ka jooma, sa oled siiski alaealine. See ei mõju sulle hästi. Sa saad lõbutsega ilma alkoholita ka," ei andnud mees alla.

Nõustusin temaga, kuid võtsin siiski aprlsinimahla.

Suundusime elutuppa, kus kostis kõvasti muusika ja oli näha palju vingerdavaid tantsijaid, kes tegelt olid nagu ussid.

"Kas tantsime?" uuris mees.

Noogutasin ning võtsin ta käest. Suunasin meid tantsuplatsile ja lasin muusikal enda keha oma võimusesse võtta.

Oli käimas üks praeguse aja popim laul, sellel oli hea rütm.

Nii mõnedki ininesed olid lahkunud ja tekkis rohkem ruumi.

Sain nüüd suuremaid liigutusi teha ja ennast täiesti vabaks lasta.

Vaade paremale, käed risti puusadele ja seejärel kõrvalt üles ja rinnale, rindkere jõnksud, samm ette, õlgade raputus, 360° pööre.

Tantsisin nagu see oleks viimane laul, mida kuulen. Kuna ma ei pannud kedagi tähele, siis koperdasin mingile bimbole otsa.

"Ai raisk, sorri. Andeksi," vabandasin.

Neiu vahtis mind vihaselt.

"Ei sorista välja," sisistas ta hammaste vahelt.

"Sitt lugu küll siis."

"Ei kurda," lähenes ta mulle.

"Mille üle sa üldse kurdad? Selle üle, et su kummitissid ei tõmba sulle piisavalt tähelepanu?" tõukasin teda.

"Dance!!! Battle!!! Dance!!! Battle!!!" karjuti.

"Nonii, nonii, nonii. Tundub, et meil on kaks osalejat dance battle'l. Kas neiu mustas kleidis võtab väljakutse vastu?" võtab mingi noormees õhtujuhi ameti enda peale.

Bimbo noogutab.

"Ja kas neiu must-valges riietuses võtab ka väljakutse vastu?"

"Muidugi, ma ei saa ju kummineiule alla jääda," pilgutasin neiule silma.

"Suuuuuurepäraneeee!!! DJ! Hallo? DJ!! Pane mussi nüüd!"

See kutt on liiga täis.

Elu keerdkäigudحيث تعيش القصص. اكتشف الآن