Bab 13

95 13 1
                                    

Kenderaan tentera itu menyelusuri hutan yang dipenuhi pokok pokok itu. Hutan itu jauh dari bandar yang dikuasi zombie zombie.

" Where we are going ? " soal Rap Mon.

" you will know later. " balas Jeneral Choi yang duduk di sebelah pemandu.

Kereta tentera itu berhenti di pagar yang berjurang elektrik itu. Pagar itu automatik buka dan kereta itu masuk ke dalam.

Beberapa kumpulan lelaki yang berkawad tanpa berbaju ( Descendant of the sun ), berhenti dan tabik setelah Jeneral Choi keluar dari kereta.

" Wey, tengok abs mereka. So hot, " Jerit fangirling Jessica. Yoona dan Seohyun hampir terliur melihat beberapa kumpulan lelaki tadi melalui mereka.

Jin, Rap Mon, Do, Suho, Suga dan Alice mengeleng kepala.

" Dahlah. Malulah orang nampak. " Tegur Alice. " By the way, Jeneral choi apa tempat ni ? "

" ini tempat untuk tentera. Ikut saya. " arah Jeneral Choi. Semua membuntuti Jeneral Choi masuk ke dalam bangunan hadapan mereka.

Tentera tentera semua memberi tabik hormat apabila melihat Jeneral Choi.

" Kenapa bawa kami kat sini ? " soal Jin pelik.

" Saya nak korang belajar mempertahankan diri, cara menembak dan kuatkan stamina korang. Atau erti lain, jadi tentera untuk sementara. " balas Jeneral Choi.

" so, kami akan tinggal kat sini lah ? " soal Suho.

" ya, mari saya tunjukkan bilik. " Mereka menaiki tangga, berjalan ke kanan dan akhirnya tiba di sebuah bilik. " by the way, kalau korang semua tidur sebilik tak apakan ? Ni saja bilik dapat digunakan untuk korang. "

" ah, its okay. " Kata Jin dengan senyuman.

" okay. Korang kemaslah apa yang patut. Nanti saya akan hantar orang untuk panggilkan korang. " ujar Jeneral Choi lalu meninggalkan mereka.

Jin membuka pintu bilik, dan mereka masuk ke dalam bilik itu. Bilik itu begitu luas dan besar untuk mereka. Terdapat sembilan katil dan locker, satu set sofa, dan meja. Bilik mandi juga terdapat dalam bilik itu.

" Eh, ada dua beg kat sini. " Beritahu Do lalu membuka salah satu beg biru itu. Matanya buntang, sesuatu ditangannya dilepaskan. " oh my godd ! " jerit Do terkejut.

Semua terus berlari ke arah Do. " Kenapa ni Do ? " soal Suga. Matanya menangkap baju dalam wanita di atas dua beg biru.

" omg, " Yoona terus mengambil baju dalam itu dan sembunyikan di belakangnya. " jatuh maruah sebagai perempuan. "

Jessica, Yoona, Seohyun dan Alice memandang tajam lelaki di hadapan mereka.

" er, aku- er, aku tak sengaja. Aku jumpa dari beg ni. " cemas Do dibuatnya sambil menunjuk beg biru itu.

Seohyun mengambil beg biru itu dan memandang isi dalam beg itu. " Aku rasa pakaian dalam beg ini untuk kita. " Seohyun memandang Alice, Yoona dan Jessica.

" dan aku rasa beg itu untuk korang, namja. " kata Seohyun lagi.

Tok ! Tok !

Semua serentak memaling muka ke arah pintu bilik. Pintu dibuka dari luar dan dua tentera berdiri di hadapan mereka.

" Anneonghaseyo, Goo Suk Jin imnida. " salah seorang daripada dua tentera itu memperkenalkan diri.

" Seo dae young imnida. " sorang lagi memperkenalkan diri dengan muka kosong.

Dua tentera itu menunduk hormat. Jin dan yang lain juga tunduk hormat dengan kekok.

" Jin, "

" Rap Mon, "

Alice In ZombielandWhere stories live. Discover now