Mig og Lena var lige startet i en ny klasse efter at have skulle flytte fra Liverpool til New York. Vi skulle gå i 8.b. Det er vores første dag idag. Jeg glæder mig faktisk lidt. Jeg ved ikke med Lena, hun havde en sød fyr i Liverpool.
" Har i husket det hele?" Mor stresser rundt, men jeg forstår hende, hun ville jo bare have alt skal være perfekt." Ja, må vi gå nu?" Spurgte Lena og grinede lidt." Ja, smut ellers kommer i forsent." Sagde hun og vinkede os farvel.
På den nye skole havde jeg fået en veninde der hed Sara. Hun havde mørkebrunt hår og grønne øjne. Lena havde allerede fundet sig en ny dreng hun kunne lide. Det var vidst Saras bror. Han var faktisk ret flot. Han hed Tyler, havde tydelige grønne øjne og samme farve hår som Sara.
Mig, Sara, Tyler og Lena gik rundt. Vi var nærmest en gruppe der hele tiden var sammen. Tyler og Sara havde begge dårlig humor, så de var ret sjove at være sammen med. Der var en der prikkede mig på ryggen. Jeg vendte mig om for at se hvem det var. Det var Jacob fra min nye klasse." Hej Lena, jeg tænkte på om du ville med til biografen imorgen?" Sagde han med et smil. Jeg skulle til at sige at jeg ikke var Lena, men stoppede. En lille biograf tur med Jacob, ville være godt for Lena.
" Nej Lisa undskyld" sagde han før jeg kunne nå at svarer ham. Årh æv, jeg troede lige jeg kunne snyde ham.
" Første, hvordan vidste du jeg var Lisa? " spurgte jeg og grinede lidt.
" Du har lysere hår end Lena har" Øv, han har lagt mærke til det. Det er den måde man kan se hvem der er hvem på." Nå men, hvad siger du?" Siger han og smiler. Han var faktisk ret flot. Og sød. Han havde et nuttet smil." Okay " sagde jeg og smilede.
" Okay, vi skrives" siger han og vinker. Jeg vinker igen." Nå nå, er der en der har fundet prinsen eller hvad?" Driller Tyler.