Jeg ligger i sengen. Helt hvid i hovedet. Døren neden under bliver hamret op, jeg hører tunge skridt. Frygten løber op i mig. Hvad hvis det er en tyv, eller en kidnapper, eller noget? Jeg rejser mig hurtigt op og lukker døren indtil værelset. Låser døren, slukker for tv'et, og ligger mig under dynen. Mit hjerte galopere afsted. Der bliver taget i håndtaget. Jeg gør alt for ikke at skrige." Lisa?" Siger en stemme. Jeg kan straks hører at det er Lena. Jeg åbner døren." Er du gal man, jeg troede du var en kidnapper..." mumler jeg. Hun kommer ind med tårer i øjnene." Har du pjækket?" Siger jeg. Hun ligger sig bare på sengen." Glem det spørgsmål. Hvad er der sket?" Hun tøver." Tyler skrev, at jeg var ligeså fantastisk som dig, og så finder jeg ud af, at det er hans dumme venner der bare syntes det er sjovt at gøre grin med pigers følelser." Siger hun. Jeg kan også selv mærke vreden nu.
" Ej hvor tarvligt... Vi to er helt ens. Men han laver fup med en pige bare for at imponere sine venner? Ej..." ender det med jeg siger." Han er bare en stor idiot Lena..." siger jeg. Hun smiler svagt.Lena er gået ud i stuen. Jeg ringer til tyler. Han tager den hurtigt. " Heeej smukke!" Siger han. Jeg kan høre Jake grine. Jake?" Du ved godt du er en kæmpe idiot ik?" Siger jeg så. De griner." Hey, skattemus? Sig til din søster, at Kristian har fået af vide at hun pjækker!" Han griner. Vreden farer op i mig. Kristian er inspektøren. Jeg kan hører Tylers stemme." Drenge, jeg kommer omlidt." Lidt tid efter kommer hans stemme igen." Hva' så?" Siger han.
" Du er ikke som jeg troede du var." Siger jeg. Han tøver." Lisa..,"
" Lisa hvad? Seriøst, hvis du har en beundre, såre man hende ik!" Jeg lyder sur." Ja..." mumler han. Der er stille lidt." Jeg syntes altså du skal sige undskyld." Siger jeg så. Der er stille igen." Er du der tyler?" Siger jeg så." Ja jeg nikkede..." griner han.
" Din knold!" Griner jeg igen." Nå men, vi ses så!" Siger han. Jeg lægger på, smiler for mig selv.