Lena // kapitel 3

86 2 0
                                    

( I billedet er Tyler ). Jeg kedede mig hjemme. Så jeg skrev til Tyler om han og Sara var hjemme.
//
L: Hey Tyler, er dig og Sara hjemme?"
T: Ja, men vi laver lektier...
L: Må jeg komme over og hjælpe?;)
T: Det er ikke så godt idag Lena.
L: Okay, hvorfor?;(
T: Jeg er lidt dårlig, og flov:(
L: Hvorfor er du flov?;(
T: Jeg... Øhh... Ikke noget.
L: Okay? Øhm hvad med imorgen så?
T: Vi skrives...
L: Okay,ses ...
Jeg syntes han opførte sig lidt underligt. Jeg ved ikke hvorfor. Jeg tog min taske på ryggen og gik over til Tyler.

Jeg bankede på den rød-brune dør.
Den blev åbnet." Heeej... Lena. Hvad laver du her?" Spurgte tyler og kiggede nervøst ned i jorden." Jeg ved altså ikke hvad der sker med dig, vil du ikke nok fortælle det?" Siger jeg og tager en lok hår bag mit øre.
Han stod og tænkte et stykke tid.
" Okay så. Jeg fortæller det, men så lover du at hjælpe mig!" Siger han med et lumskt smil. Jeg nikker ivrigt og går med ham op på sit værelse.
" Altså, mig og Lisa... Talte lidt sammen tidligere idag. Og hun sagde, at du kunne lide mig. Men jeg vidste ikke på hvilken måde..." Sagde han og tog min hånd." Lena, kan du godt lide mig på kæreste måden?" Spurgte han og kiggede mig dybt i øjnene. Jeg bed mig i læben for ikke at skrige. Hvordan kunne Lisa fortælle ham det. Jeg valgte og lade som ingenting og talte udenom."Men hun sagde vel at hun også kunne lide dig ikke? Så hun mente nok på vennemåden." Siger jeg og håber på at Lisa havde sagt det. Han slap min hånd og smilede et stort smil." Jo, det sagde hun faktisk." Sagde han.
" Må jeg godt bede dig om en tjeneste?" Spurgte han og kiggede ned i jorden, men smilede stadig.
Jeg nikkede." Altså, nu når du ikke kan lide mig, gør det vel ikke noget at jeg godt kan lide Lisa, vel?" Spurgte han. Mine øjne fyldtes med vand, men jeg tillod ikke at jeg græd foran Tyler." Nej..." Fik jeg sagt frem.
" Tusind tak! Vil du ikke fortælle mig hvad hun godt kan lide?" Siger han muntert." Jo..." Siger jeg. Jeg fortæller om Lisa.
Da jeg var Færdig, fik jeg hurtigt tørret mine øjne for at jeg ikke skulle bryde ud i gråd." Tusind tak Lena, hvad skulle jeg gøre uden dig?" Sagde han og kyssede mig på kinden. Jeg rødmede en smule og smilede.

TwinsWhere stories live. Discover now