Lisa // kapitel 4

78 1 2
                                    

( Jacob er på billedet ) Vi var lige nået til biografen. Jacob havde forsøgt at holde mig i hånden hele tiden. Nogle gange, var han sku lidt irriterende:( Han havde valgt en kærligheds film, den hed vist True love." Hey Lisa ? Skal vi have noget slik og nogle popkorn med?" Spurgte han. Jeg nikkede og grinede. Han tog mig i hånden og hev mig over til blandselvslikken." Giv den gas, jeg har 300 kroner med!" Sagde han og rækte mig en pose. Jeg fyldede posen op til 56 kroner og en stor popkorn." Hvorfor har du så mange penge med Jake?" Spurgte jeg nysgerrigt." Oh, det havde jeg glemt at sige til dig. Jeg har også fået penge med til at vi kan gå på restaurant sammen." Siger han selv sikkert." Ej Jake vi er jo kun femten år?" Griner jeg." Det er fucking ligemeget!" Griner han og går op og køber slikken. Jeg smiler til ham. Vi giver manden billetterne og kommer ind i salen. Jeg tager en lakrids fra posen.

Midt i filmen kommer der en kysse scene. Vi var de eneste i rummet, så det var ret akavet. Jacob tog min hånd og lænede sig ind over mig. Jeg skubbede blidt til ham." Ikke endu Jake. Jeg skal lige have mod på det." Mumler jeg og tager mig til hovedet." Du siger bare til" siger han og smiler. Efter 5 min af filmen kommer der en til kyssescene." Okay, jeg tror jeg er klar nu." Sagde jeg og så ham i øjnene. Hans hånd bevægede sig mod min kind. Han nussede den lidt. Og ryggede sig tættere og tættere indtil jeg kunne høre hans vejertrækning. Jeg kom til at tænke på tyler, vores tidligere kys.
Jeg vendte mit hoved." Jeg kan ik..." Mumlede jeg." Jeg ved godt hvem der stopper dig." Siger han og læner sig tilbage igen." Er det ikke Tyler fra parallel klassen? Jeg så jer..." Han stoppede som om han havde en klump i halsen eller sådan noget.
"Kysse... Er han din kæreste?" Spurgte han. Mine tåre pressede på.
Jeg var blevet forelsket i tyler. Jeg kunne mærke det." Nej. Men ja, han stopper mig." Sagde jeg og tog mig til hovedet." Det er okay, det gør ikke noget." Siger han. Jeg kigger over på ham. Han havde også tåre i øjnene,
" Hvis jeg skal give dig en chance, skal jeg være sikker på at du elsker mig og at du altid ville gøre det Jacob." Sagde jeg og kiggede ham i øjnene. Han nikkede." Jeg vil aldrig nogensinde såre dig Lisa." Siger han med store øjne. Jeg nikker stille."Okay" siger jeg. Han får et smil på læberne." Hvad betyder en chance ?" Griner han." At vi kunne prøve at være sammen Jake." Griner.
" Okay, jeg er med!" Siger han.

Nu var mig og Jake for alvor kærester. Jeg ville prøve at holde Tyler fra mig. Langt fra mig. For Lena skulle være sammen med ham. Ikke mig.

TwinsWhere stories live. Discover now