Mig og Lena var på vej hjem." Hey Lena? Kan du godt lide Tyler?" Spørger jeg." Altså, han er sjov, og sød. Jeg kan godt lide når drenge har en vildt dårlig humor." Griner hun.
" Han er helt fantastisk!" Siger hun.
" Hvad med dig og Jacob?" Spurgte og kiggede lumskt på mig." Vi skal i biografen imorgen, jeg er spændt på hvad der sker." Siger jeg og smiler skævt. Lena og jeg plejer og kunne fortælle hinanden alt. Sådan har det været lige siden var var helt små.Jeg vågnede lørdag morgen, og skulle i bio med Jacob. Som altid var hele familien stået op undtagen mig og Lena. Jeg slog hurtigt øjnene op.
" Oh nej altså jeg har glemt at fjerne min makeup igår!" Gispede jeg. Jeg fjernede hurtigt det hele." Sikke noget lort." Sagde Lena imens hun strækkede sig i sengen. Jeg tog nogle sorte bukser på med huller i knæene, en hvid trøje med en hvid jakke uden på, en sort buet kasket og nogle grå stan Smith sko på.
Jeg fik en besked fra Jacob:
J: Hey Lisa. Er det okay at jeg kommer og henter sig klokken 12?😊
L: Ja :)
J: Så ses vi smukke<3
Han kaldte mig smukke?!?
L: Er det ikke lidt for tideligt med de søde ord Jake?😂
J: Jo måske 😂Klokken var 10 min i 12. Jeg begyndte at gå over til skolen, hvor Jake ( Jacob ) skulle hente mig men blev overrasket på vejen." BØH!" Lød det bag mig. Jeg skreg. Taylor kom frem foran mig, næsten død af grin.
" Ej Taylor jeg var lige ved at tabe min mobil." Grinede jeg. Han havde smukke grønne øjne." Lisa, ik?" Spurgte han og grinede stadig lidt.
" jo, du er ved at lære det." Sagde jeg." Lisa, jeg ved vi først lige har mødt hinanden. Men jeg kan godt lig dig." Siger han nervøst." Jeg kan også godt lide dig" siger jeg automatisk." Altså, på vennemåden." Mumlede jeg. Han smilede skævt til mig." Ja... Ja det er jo det samme ved mig..." Sagde han og kløede sig i nakken. Vi grinede lidt." Nå, men. Hvor er du på vej hen?" Spurgte han.
" Jeg skal i biografen med Jacob. Hvilket minder mig om at jeg skal skynde mig nu." Siger jeg en smule i panik." Jeg løber med dig." Siger han og tager min hånd. Han tager min hånd... Vi små løber imens vi holder i hånd. Det var ret dejligt at se ham igen. Vi stopper pludselig op. Tyler vender sig mod mig og tager min anden hånd også. Han bevæger sig tættere på mig. Som... Er kys... Oh nej set kan jeg ikke gære mod Lena. Men det skete alligevel. Hans læber ramte mine. Jeg skubbede blidt til ham." Tyler... Ikke mig... Lena kan" jeg sukkede og kiggede ned." Lena kan godt lide dig, og jeg vil ikke risikere at blive uvenner med hende" siger jeg. Jeg smiler til ham og ser hans grønne øjne. Jeg gav ham et lille kram og gik over til Jacob på skolen.