Je mi to ľúto Harry.

3.6K 223 11
                                    

Louis
"Tomlinson vstávaj"povedal mi nevrlý chrapčavý hlas a ja som si pretiahol paplón cez hlavu.Nie som pripravený na to ísť do školy a čeliť starej zatrpknutej bosorke ktorá mala našu triedu na starosti. Bože prečo???

Moja odpoveď sa asi chlapcovi v mojej izbe nepáčila lebo mi strhol paplón z tela a ja mňa ovial studený závan vetra.Chcel som spať ďalej ale Styles mi to celé pokazil ked sa začal nekontrolovateľne smiať ,až potom som si uvedomil čomu sa smeje.Mal som na sebe čierne boxerky so Spongebobom.Kým ja som sa snažil zakryť svoje telo vankúšom on sa smial na svojej postely až mu tiekli slzy z očí ktoré mal skryté pod hrubými sklami okuliarov ."Ty máš na sebe Spongeboba?"spýtal sa a hodil pomne môj paplón ktorým som sa okamžite zakryl a on so smiechom odišiel do kúpeľne.

"Niekomu o tom povieš a zabijem ťa Harold"povedal som mu keď vychádzal z izby so mnou v závese.

"A čím ma zabiješ syrom?"spýtal sa ma a zase sa začal smiať vďaka čomu som mal šancu vidieť jeho dokonalé dierky v lícach.Mňe to však smiešne neprišlo a preto som sa k nemu otočil a do rúk som chytil jeho karovanú košeľu ťahajúc ho späť do izby.
Hodil som ho na posteľ a sadol som si na jeho panvu vďaka čomu sa nemohol pohnúť."Okamžite ma pusť!"vykríkol pomne ale mne sa len na tvári roztiahol spokojný úsmev a cez tvár sa mi prehnal tieň ktorý si musel všimnúť aj on.
"Nie" zašepkal keď si všimol že môj zrak padol na jeho nohavice a ja som mu daroval obrovský úsmev.

"Hovorím nie!"vykríkol keď som sa pohol oproti nemu.Dlho mu to však neostalo a on mi o pár minút zastonal.Keď si uvedomil čo spravil rýchlo si zakryl ústa dlaňou a hodil ma na zem pričom utiekol z izby ako keby mu horelo za zadkom.

Harry
"Pán Styles vnímate ma?"spýtal sa ma profesor Dejín a umenia keď som už asi po šiesty krát ak nie viac nevnímal jeho otázky smerujúce namna."Prepáčte mi,už budem dávať pozor"povedal som mu a celú svoju pozornosť som zameral na tabuľu na ktorej bolo množstvo mien a dátumov zatiaľ čo môj zošit zíval prázdnotou.Fajn,ako to vidím budem si musiet spraviť poznámky sám a v spoločnosti Tomlinsona.Nevýhoda byť nepopulárny a na úplnom dne školského rebríčka,ale má to aj svoju svetlú stránku.Mám súkromie a to znamená že aj čas na svoju "prácu".Sám sa niekedy pýtam ako som sa dostal práve k takémuto druhu práce.

Jednoduchá odpoveď.Peniaze.Najprv som natočil jedno video,potom dve a keď to malo viac než dobrý ohlas začal som to robiť profesionálne.Teraz si bez toho nedokážem predstaviť existenciu.Určite si myslíte že som musel spať snáď s desiatkami chlapcov ale sklamem vás.Teoreticky by som sa mohol nazývať ešte stále panicom.To že vás spraví vibrátor nie je sex.Možno to je dôvod pre ktorý som ušiel ako zbabelec od Tomlinsona dnes ráno.Bože veď on bol nadomnou,pripadal som si tak slabý,ovládaný.

Fu,ešte že nikto nevie o mojej úchylke na bolesť to by vôbec nedopadlo dobre.Skôr katastrofou.Zvonček nad dverami zazvonil na koniec mojej poslednej hodiny a ja som si zbalil zošit,učebnicu a peračník do tašky.Už som chcel vyjsť na čerstvý vzduch a kráčať smerom k internátu keď som za sebou započul výkrik môjho mena.Okamžite som sa otočil ale hneď na to sa moje nohy rozbehli cez dav detí von.

Ďalšia nevýhoda.Byť nulou znamená byť bytí nulami a pre moju smolu to boli práve futbalový hráči na našej škole Pekný boli to sa muselo nechať (a najmä kapitán ich tímu Tomlinson) ale v hlave mali jedine piliny teda ak aspoň to.Utekal som celú cestu k internátu ďakujúc bohu za moju sestru ktorá ma ako malého nútila behávať vďaka čomu som mal dosť vysoký náskok.Rýchlo som otvoril dvere do budovi a vo chvíli keď som ich zavrel do nich vrazilo obrovské telo Nicka Grimshava a on sa rozcapil na zemi ako žaba.

Potichu som sa uchechtol a zapísal som sa na knižku ktorú som musel podpísať spoločne s časom kedy som dorazil.

Naposledy som sa pozrel na fudbalistov ktorý mi pripomínali moriaky kvôli svojim červeným naštvaným výrazom v tvárach a pomaly som sa vydal ku schodom ktorými som sa prešiel rovno do izby.

Bez zaklopania som vošiel dnu ale veľmi rýchlo som dvere zavrel späť.Vidieť Tomlinsona ako zásuva do nejakého dievčaťa som zrovna nemusel dva krát ale aspoň to robil na svojej posteli.

Silnejšie som uchopil ramienka svojho ruksaku a zliezol som schody znova dolu k dverám.

"Hej,Styles!"vykríkol pomne Nick keď som kráčal smerom ku knižnici no nestihol som sa ani otočiť a silná rana pristála na mojom chrbte.Padol som na zem a nádychol som sa prachu vďaka čomu som sa rozkašľal."Myslel si ,že ty to prejde Styles a ty tomuto utečieš", povedali mi s výsmechom."Tak to si sa poriadne prepočítal"povedal mi a potom nasledovala kopa nadávok,kopance,kričanie a dokonca som zbadal aj kameru ktorá sa mi mihla pred tvárou.Len som radšej zavrel oči a nechal som svoje telo bojovať s bolesťou kým to úplne nevzdalo a ja som neupadol do bezvedomia.

Louis
Jesicu,Samanthu,Perrie či ako sa to dievča volalo som vyhodil z izby pred dvomi hodinami a teraz sa snažím napísať Niallovi o tom ako ma prosila aby som ju u seba nechal.

Louist91: chápeš Niall ona si myslela ,že umna môže zostať!Bože ten jej sklamaný pohľad keď som ju vyhodil von bol na nezaplatenie.

Niallofficial: Viem si predstaviť :) Louis chceš sa zabaviť?

Louist91:aj ty si poslal nejakú kravu k vode?

Niallofficial: niečo lepšie
Niallofficial pridal video.

Zmätene som stlačil na video a oči mi skoro vyskočili z jamiek keď som zbadal Stylesa ako ho mlátia fudbalisty.Možno chceli byť nenápadný ale ja som spoznal Nickove tenisky a Jackovu mikinu s logom školy Ten debil mal mikinu s logom školy.Rýchlo som sa pozrel na čas kedy video natočili a srdce mi prestalo na pár sekúnd byť keď som zbadal že to bolo okolo piatej a teraz už bolo skoro 9.A Styles nikde.

Rýchlo som si vzal svoju mikinu šedej farby ktorá mi bola trocha veľká ale mňe to nevadilo a vybehol som z izby.Vrátnikovy som vysvetlil kam idem a poprosil som ho či mi nechá otvorené.Ten len horlivo prikývol a ja som sa rozbehol do silného dažďa keďže to vyzeralo ako keby sa nebo zbláznilo.

"Styles,Harold,Edward!"Kričal som kým som utekal parkom ako zmyslov zbavený.Bál som sa toho,že ak bol v bezvedomí mohol sa utopiť vo vode ktorá sa valila z neba a vytvárala na zemi hlboké mláky.

"Styles Do riti!"vykríkol som keď som zbadal ako leží na zemi bez známky života a padol som na kolená pred neho.Hlasno som si vydýchol keď som si uvedomil že som robil uchvatené závery a jeho dych je stabilný a srdce bije v normálnom rytme.

Chytil som ho pod pazuchou a začal som s ním kráčať smerom k internáte aj keď som ho skôr ťahal.Pred internátom mi pomohol vrátnik a mi sme vtiahli Stylesa do našej izby.

"Prepáč mi to Harry" zašepkal som keď som zbadal v akom stave sa nachádza."Keby som tu nemal dievča ty si tu mohol zostať a chlapci by ta nechytili,je to všetko moja vina" povedal som mu a vyzliekol som mu mokrú mikinu spoločne s tričkom a spočinul som na jeho odhalenej hrudi ktorú pokrývali fialové modriny.

"Skutočne odpusť Harry" povedal som a začal som ho ošetrovať.

1248 slov lásky moje :D

Chcem sa ospravedlniť že som sa tomuto príbehu nevenovala ale už budem sľubujem :)

Chcem vám poďakovať za všetky votes a komentáre k minulej časti,ste perfektný :D( kto si spomenul na Perfect?Nkto no tak nevadí :()

Votes
Koment
Poteší

Ps: mozno sa hnevate na Niniho ale sľubujem že on nebude ten zlý :D

Nikol.

Prince.Where stories live. Discover now