Pól nočné stretnutie

1.4K 143 29
                                    

Pustiť smutnú pieseň ,prosím :(

Harry

Sedel som na vrchnej tribúne a sledoval som tmavý štadión pod sebou. Na zelený trávnik dopadalo svetlo z hviezd a mesiaca,ktorý v splne svietil na nebi. Bola by to nádherná romantická chvíľka ale ja som nečakal na svoju lásku to bôž na chlapca,ktorého som podľa slov pár ľudí úplne zničil.

Ručička na mojich hodinkách sa blížila k jedenástej večer ale ja som stále čakal. Ukáže sa. Toto si nenechá ujsť. Nenechá ma tu naňho čakať do rána.

"To už ani nevieš hodiny Tomlinson? " Spýtal som sa ho keď dobehol na vrchnu tribúnu práve vtedy keď niekde v diaľke odbili hodiny polnoc.

"Meškám pár minút" povedal mi naštvane a oprel sa o zábradlie predomnou.

"Ak je podľa teba pár minút 4 hodiny tak to je vážne smutné Tomlinson. Kto ta učil Matiku" povedal som mu a potichu som sa uchechtol.

"A ty aj napriek tomu čakáš,nie aby si to vzdal ako vždy ale namiesto toho tu mrznes štyri hodiny na umelohmotnej stoličke a myslím si ,že na krásny výhľad na trávnik si sa neprišiel pozrieť" povedal mi pobavene. Vedel ze má pravdu.

Konečne som zdvihol svoj zrak z betónovej podlahy podomnou aby som videl jeho ľadové oči. Celého som ho prešiel zrakom.

Za tie Dva týždne sa dosť zmenil. Mal viac svalovej hmoty ,na tvári niekoľko dňové strnisko a jeho aj tak už dosť tvrdé oči boli ešte tvrdšie.

"Neublížuj mojim priateľom" povedal som mu rovno. Nebudem chodiť okolo horúcej kaše. Preto sme tu. Aby sme to vyriešili.

"Neublizujem tvojim priateľom."povedal mi ."Zbil sa Nialla takmer do bezvedomia!"vykríkol som po ňom.

"Ten malý skret si to zaslúžil" povedal mi."On neni skret je to anjel namiesto teba!"vykríkol som naňho.

"Aj ty si vyzeral ako anjel Harold a hen čo sa z teba vykľulo. Diabol ktorý ničí vsetko čo sa mu dostane do rúk" zavrčal namna.

"To hovoríš o sebe?"Spýtal som sa ho naštvane a postavil som sa na nohy. "Jediný kto všetko zničil si bol ty ,ty si ušiel ako zbabelec,ty si sa mi vyhýbal,ty si sa zmenil" povedal som mu pričom som na každé ty dal dôraz.

"Tak počúvaj Ty si ma podviedol, ty si si začal s Horanom, ty si ma ignoroval a ty si ma zmenil" zavrčal namna. Táto konverzácia sa menila na výčitky a nie na normálny rozhovor.

"Taka aby si vedel ,zmenil si sa sám a ja s Niallom nikdy nič mať nebudem ty debil. Čo dokážu to tvoje mozgové bunky zniesť alebo to potrebujú napísať?"Spýtal som sa ho naštvane. Bože kde je ten Louis ktorý mi ukradol srdce a to hneď dva krát?

Toto predomnou už nebolo to čo som miloval.

Kúsok som od neho odstúpil rozhodnutý odísť toto nemá cenu.

"Tak aby si vedel ja som ta miloval viac ako vlastný život to ty si ma donútil byť tým čo som bol predtým. Vďaka tebe som si pripadal ako človek a nie ako stroj. Vďaka tebe som veril tomu,že sa moje sny môžu stať skutočnosťou. Naučil si ma milovať aby si vedel Harry. Naučil si ma že srdce nie je iba orgán na pumpovanie krvi do tela a aj mozgu ,nie , je to orgán ktorý môže milovať. Bola škoda že som ho dal do rúk človeku o ktorom som si myslel ,že mi srdce postrazi a nechá iba u seba. Nečakal som ,že v sebe bude mať toľko sily aby ho zlomil,pošliapal a rozdrvil na prach,ktorý potom odfukol do,neznáma." Povedal mi Louis.

"Myslel som si ,že budem ten čo ho ochráni a bude stáť za ním. Bude dlaňami do ktorých vloží svoje srdce a stĺpom o ktorý sa bude môcť hocikedy oprieť a nemusel by sa báť že spadne lebo by som ho držal tak pevne ,že by ho nikdy nič nestiahlo k zemi. Bol by som srdcom ktoré by bilo za to jeho, rozumom ktoré by myslelo len naňho a telom ktoré by žilo len preňho." Povedal mi a ja som cítil ako sa mi slzy tisknu do očí. Toto som preňho znamenal?

"Bohužiaľ som sa zmýlil a len čo som sa mu otočil chrbtom dostal som dýku do chrbta. Nie nadarmo sa hovorí ,že ten za koho by si schytal guľku bude ten kto bude držať zbraň" povedal mi a ja som mal čo robiť aby som zadržal slzy tam kde mali byť .

"Ale ako sa hovorí človek musí ísť ďalej a postaviť sa na nohy" povedal mi a otočil sa mi chrbtom. S ním možno slová ktoré vyšli z jeho pier nič nerobili ale ja som mal chuť prepuknut v nekontrolovateľny plač a každé jeho slovo si natočiť na telefón a počúvať ich pred spánkom, cez hodiny a vlastne celý môj život.

"Neublížuj ľuďom na ktorých mi záleží lebo nie každému z nich ublizis dostatočne" povedal som mu. "Ublížim každému na kom ti záleží " povedal mi on. Mal som chuť ho objat a nikdy nepustiť.

Zničil som ho. Úplne od základov.

"Tak to potom musíš začať tým na čom mi záleží najviac na svete" povedal som mu pred odchodom. Slzy sa valili po mojich lícach ale ja som sa ich neunúval stierať.

"Môžeš začať sebou" povedal som mu a odišiel som dolu schodiskom s čoraz väčšími slzami na tvári. Možno keby som počkal ešte chvíľu ,možno minútku videl by som ,že Louis stále srdce má.

Dokazovala to malá slaná slzicka ktorá stiekla po jeho licku.

Ja.placem :(

To je zatiaľ tá najsmutnejšia časť akú som kedy napísala:(

Ďakujem,za vašu podporu v minulej časti ste dokonalý a neviem čo by som bez vás robila :D

Zajtra škola :( peklo začína :D

Votes
Koment
Poteší

Boo.

Prince.Donde viven las historias. Descúbrelo ahora