Harry
Mysleli ste si niekedy že, môžte dopadnúť ako ja?
Byť konečne po niekoľkých dlhých rokoch konečne šťastný!
Čo sa týka toho ako sme s Louisom dopadli bolo to ťažké. Ja a Louis sme išli spolu na ples. Presne tak,žiadny Zayn Malik ako ste si mysleli.
Bolo mi ľúto povedať mu nie ale Louis nechcel o takom niečom ako o tom,že by som ho nebodaj ignoroval alebo tancoval s niekym iným ani počuť. Stačilo mi keď ma k tancu vyzval Stan a ja som šiel. Keď som sa vrátil sadnúť si na svoje miesto Louis vyzeral,že každú chvíľu vybuche a zmietne zo sebou všetko v dosahu niekoľko metrov
Trvalo mi niekoľko hodín kým som ho zase zlomil a že, to bola fuška. Musel som sa vyzliecť až do boxeriek a pekne mu v tej limuzíne ktorou pomna prišiel zatancovať.
Hmm,každý z nás asi vie ako to potom pokračovalo ale ak chcete presný opis. Louis si ma pekne tvrdo vzal na sedadlách.
Po maturitnom plese však nastali menšie problémy. Naša budúcnosť bola poriadne neistá.
Louis dostal návrh na nástup do špičkového futbalového tímu a ja som sa nedokázal vzdať svojho sna ,odísť do Afriky.
Bolelo ma keď som videl ako môj priateľ odchádza do Manchestru a proste som ho nemohol nechať odísť. Podľa mojej matky som musel byť čistý blázon keď som vybehol z auta a rozbehol som sa za Louisom cez celé letisko.
Kričal som jeho meno a keď sa namna konečne otočil a ja som ho mohol zazrieť zo slzami v očiach skočil som mu okolo krku. Ak by nás vtedy niekto mohol rozdeliť dal by som mu nobelovu cenu.
Nedokázal by to.
Louis sa po dlhom rozhodovaní nakoniec rozhodol odísť. So mnou.
Ale len na pár mesiacov.
On sa potom vrátil a o pár mesiacov zase ja.
Teraz sme zase spolu ale v Manchestri. Louis je najlepší fudbalista sveta a ja som našiel lásku v umení ktoré učím na univerzite. Deti ma milujú a nedokážu sa ma nabažiť ako mi hovorí Louis.
Ale on samozrejme ,že tvrdí že viac.
Ja a Louis sme sa vzali. Presne tak Louis Tomlinson mi patri moji zlatý a nikto mi ho už nikdy nevezme! Hahahaah :D
Prepáčte ale nedokážem sa oňho podeliť. On je proste moje všetko. Láska, život,slnko proste to čo ma drží pri živote.
Ak teda samozrejme ešte nepočítame nášho synčeka a psíka. Larry a Tommy. Naše slniečka.
Povedz me si pravdu,zavidite ?
Nemusíte.
Som šťastný a každý z vás môže tiež. Teraz ale už musím ísť lebo sa kumne hrnie môj manžel........
Harry.
"Prečo stále tie listy pises?" Spýtal sa ma Louis a objal ma okolo pása dávajúc hlavu na moje rameno kým ja som balil list do obálky. "Povedz nejaké číslo" navrhol som mu a čakal som aké číslo vymyslí.
"Daj tam 215" povedal mi. "Tommy povedz nejaké slovo!"vykríkol som po našom už troj ročnom syncekovi. "Poďme na hrad sľúbil si to tati" povedal mi a ja som napísal Zamocka.
"Samozrejme že,pôjdeme len ocko ešte niečo dopise" povedal Louis a vzal Tommyho na ruky. Boli spolu nádherný. Moji anjeli,moja dokonalosť.
"Teraz to chce štát" povedal som si popod nos a začal som točiť globusom až som ho perom zastavil. "Slovakia" zašepkal som si popod nos a vyhľadal som štát cez google.
Ihneď som vedel kam pôjdeme na dovolenku. Bolo to nádherné miesto. Presne ako chcel Tommy som hľadal hrady a zámky a tiež že som ich našiel. Obrovské množstvo.
Po niekoľko hodinovom hľadaní som konečne našiel dokonalú adresu. Bolo síce ťažké ju napísať ale zvládol som to.
Zamocka 215 Casta Slovakia.
Môj posledný list letí práve týmto smerom.
Hi :)
Ďakujem za vote a komentáre k minulej časti :D
V ďalšej časti bude poďakovanie a budem veľmi rada ak si ho pozriete. :D
Vaša Boo.
Ps: dakujem za list Hazz :D :*
YOU ARE READING
Prince.
Fanfiction*dokončený* Louis a Harry sú spolubyvajúci,ktorý sa vôbec nebavia.Ak by spolu nemuseli tráviť čas na rovnakej ubytovni nikdy by sa na seba ani nepozreli všetko však zmení jedna porno stránka a v nej zelenooký princ.