HI moje jediné lásky :D
Dúfam že máte pekné ráno ,keďže to moje sa dá nazvať katastrofou. Istý človek @ladyofdarkness6 mi zničila moje krásne ráno. Ak máte radi larryho ako alfa,beta a omega doporučujem prečítať jej príbeh :D
Ja som mala také stavy na poslednej časti,že aj godzilla sa mohla schovať :D bože ešte že som sa už upokojila :D ľúbim vás a to veľmi
DOLE DÔLEŽITÁ POZNÁMKA!!!
A teraz si už prečítajte sľúbenú časť :*
Harry:
"Ja som vedel ,že si blázon Tomlinson" povedal som mu keď mi stiahol nohavice až ku kotnikom. "Hmm učil som sa od najlepšieho " povedal mi a ja som natiahol svoje ruky aby som mu dal dolu z ramien jeansovu bundu a potom aj tričko.
Mohol som na ňom oči nechať. Nabral viac svalov a jeho hruď pokrývali nové tetovania ale mňa najviac zaujalo to čo mal takmer pod krkom a tiahlo sa od jednej klucnej kosti k druhej.
"Je nádherné" zašepkal som a prešiel som po ňom svojimi bruskami prstov. Louis sa podomnou otriasol ale potom chytil moju ruku a dal mi ju späť za hlavu smerom k riaditkam.
"Zmenil som sa " zabrblal a pomaličky sa začal sklanat kumne. Zrýchlené dýchanie búchalo do jeho tváre a moja hruď zase do tej jeho.
"Nemám rád zmeni",povedal som mu. Bola to pravda. Nenávidel som zmeny ale vedel som sa im prispôsobiť. A ak by som sa mal prispôsobiť jemu nevidím v tom žiadny problém.
"To mi je u prdele" povedal mi a konečne , ak to smiem povedať ma pobozkal. Moje ruky sa začali okamžite naťahovať k jeho vlasom a tvári ale to sa samozrejme nedalo keďže ma Louis stále držal.
"Loueeeeh" pretiahol som to ,keď sa odomna odtiahol. "Čo by si chcel Hazz?"Spýtal sa ma a zmurkol namna svojim krásnym očkom. "Ja sa ta chcem dotýkať" povedal som mu zúfalo.
"Myslíš si ,že si to zaslúžiš?"Spýtal sa ma. "Bol si dobrý chlapček?"Spýtal sa ma znova. Perami bludil po mojom krku sajuc moje citlivé miestečká vďaka čomu som pod ním všemožne knucal a napínal som sa ako struna.
"Prosím ja budem dobrý" prosil som ho. Do prdele stačí pár minút s ním a som úplne na mäkko ,poslušný.
"Sľubujes?"Spýtal sa ma. Úprimne v tej chvíli by som mu sľúbil všetko. Ak by bol diabol tak by som mu dal aj svoj vlastný život a nechal by som zo sebou zaobchádzať ako s papierovou bábkou.
"Áno" zaskucal som. V tej sekunde pustil moje ruky a ja som ich okamžite zaboril do jeho jemných vlasov ktoré boli ako paperie a potom som prechádzal po jeho chrbte. Louisove ručičky zablúdili pod moju bundu ktorú mi rozopol a potom aj pod tričko.
Celý som sa otriasol keď sa jeho chladné prsty dotkli môjho bruska a ja som ho stiahol k sebe.
"Už si ma prosím vezmi" zašepkal som mu do uška. "Tvoje želanie mi je rozkazom",povedal mi a potom sa všetko dialo tak strašne rýchlo.
Neviem ani ako a už bol vomne. Moje telo sa prehybalo na motorke ako o život a ja som zarezával nechty do kože na jeho sedadle alebo do jeho chrbta.
"Ach bože!"vykríkol som keď Louis okamžite trafil moju prostatu a ja som hlavy vyvrátil dozadu. "Tu ti boh nepomôže Harold" zavrčal namna a vnikal domna ako o život.
"Si iba lacná kurva, Styles jebem ta na svojej vlastnej motorke a ty vzdychas na celý most" šepkal mi do ucha. Chcel som držať svoje stony na uzde ale keď on bol tak dobrý a veľký a dokonalý.
"Ach už" koktal som ako o život. Potreboval som uvoľnenie, prosím. "Sprav sa ti lacná kurva" zavrčal mi do ucha a ja som sa ako na povel vystriekal na moje bruško. Louis sa vomne ešte pár krát pohol a potom moje telo zaplavilo teplo.
Louis všetko zlizal z môjho bruška a potom sa postavil v pokuse obliecť sa čo som samozrejme spravil aj ja.
"Louis?"Spýtal som sa ho keď som bol oblečený. Neodpovedal mi a preto som sa slabo dotkol jeho pleca. "Čo chceš ti lacná kurva?"Spýtal sa ma a otočil sa namna.
"Čože?" Spýtal som sa ho zmätene. "Počul si ti stetka ,chceš aj zaplatiť alebo čo?"Spýtal sa ma.
"To myslíš vážne?"Spýtal som sa ho šokovaný jeho slovami. Nazval ma stetkou.
"Áno. Niesi na nič iné dobrý. Ale aj lacná kurva z ulice je lepšia" povedal mi. Moja ruka automaticky letela jeho smerom. Veľmi mi to pripomenulo moju prvú facku ktorú som mu dal.
Bolo to deň potom ako som s ním stratil panenstvo. Možno by som to mal ľutovať ale neľutoval som absolútne nič. Ani jeden jeho dotyk, ani jeden jeho ston a ani bozk. Neľutoval som absolútne nič. Nič.
Moja ruka sa stretla s jeho tvárou čo ma stiplavo popalilo na ruke.
"Koľko krát ti treba dať facku aby si si uvedomil že , ja nie som lacná kurva Tomlinson" povedal som mu kým slzy brázdili moju tvár."Ale vieš čo, ja nebudem ten čo ti slahne aby si to videl" povedal som mu." Skúšal som to dva krát a neverím na to ,že do tretice všetko dobré" zabrblal som mu a so slzami som sa rozbehol preč.
Nini ( :* )
Harry odpust ale nemôžem sa pozerať na to ako trpis. Si môj najlepší kamarát a na toto nemám srdce.Myslel som si keď som kráčal k dverám od jeho domu držiac pod pazuchou jeho počítač. S Louisom som si zariadol stretnutie s tým že, to je ohľadom fudbalu.
Odpust Hazz ale je na čase upratať to čo som napáchal tým,že som ti pomohol.
Aloha ! Znovu :D
Chcem vám len oznámiť že fuuuu to bude na dlho.
Pondelok: podľa toho čo budem mať napísané.
Utorok: Prince
Streda: Gangster
Štvrtok: Troublemaker, Prince
Piatok: under the bed.Toto je môj plán ako chcem vydávať časti. Verím že mi to dlho zostane :D
Votes
Koment
PotešíBoo.
YOU ARE READING
Prince.
Fanfiction*dokončený* Louis a Harry sú spolubyvajúci,ktorý sa vôbec nebavia.Ak by spolu nemuseli tráviť čas na rovnakej ubytovni nikdy by sa na seba ani nepozreli všetko však zmení jedna porno stránka a v nej zelenooký princ.