Titanic

1.8K 138 16
                                    

Louis

"Takže ide všetko tak ako má?" Spýtal sa ma Zayn a silno ma objal vďaka čomu mi ušla futbalová lopta.Hajzel."Ano milujem ho a nemienim sa ho vzdať" povedal som mu."A   čo ty a Niall?"spýtal som sa ho ako sa jeho úsmev rozplýva ako para nad hrncom.

"Nič" povedal mi a ja som zastavil svoj beh."Ako že   Nič?"spýtal som sa ho prekvapene a otočil som sa k nemu.Stál v strede ihriska s hlavou sklonenou k zemi."Zee?"spýtal som sa ho používajúc zdrobneninu jeho mena ,ktorú som raz počul pri rozhovore Harryho a Nialla .

"Ja niesom gay Louis ,ja niesom ako vy" povedal a rozbehol sa mojim smerom."A vie to aj Niall" povedal mi predtým ako sa bezhlavo rozbehol za loptou. To vyzerá na dlhý rozhovor medzi mnou a Harrym,ak sa to dozvie dostanem viac než  vyplach žalúdka.

Moje obavy sa potvrdili keď mi práve keď som vychádzal zo šatne zazvonil mobil.Chvíľu som pozoroval obrazovku na ktorej svietila moja a Harryho fotografia  spoločne s menom Baby a zdvihol som.

"Louis" povedal moje meno na druhej strane a ja som sám vedel ,že už je zle.Vždy ma oslovil Lou,Loui a v poslednom čase to je aj Boo.Dlho som nepočul celé meno z jeho pier."Hazz?" Spýtal som sa čakajúc kedy namna vylety tak ako to máva v pláne.

"Počul si o Niallovi?"spýtal sa ma."Počul" pritykal som.Zavrel som bránku na ihrisku a s mobilom som kráčal smerom k jeho domu."Ideš kumne?"spýtal sa ma ako keby mi čítal myšlienky."Idem" povedal som mu.Neviem prečo ale celá naša konverzácia bola stroha a tichá.

Nehovoril som mu nič.Len som počúval jeho dych spoločne s jeho povzdychom."Už som pri dverách otvor mi" povedal som mu ale hovor som nezrušil.Počúval som jeho dych a kroky kým som ja sám nepočul  otvorenie dverí.

Medzi ktorými som mohol vidieť môjho chlapca.Držal pri uchu telefón a pozeral namna zelenými očkami ktoré som tak strašne miloval."Poď kumne" povedal som do telefónu načo sa mi Harry vrhol okolo krku.Silno som ho objal neberúc ohľad na to že smrdim potom a taška s futbalovým dresom sa valala pri mojich nohách.Hlavné bolo,že som ho držal v rukách. 

"Bude to dobré" zašepkal som mu do ucha a on hovor zrušil."Plakal " povedal mi do ucha a ja som si ho vyhodil na ruky vďaka čomu omotal nohy okolo môjho pása a ja som sa zohol po tašku ktorú som niesol spoločne s ním do útrob domu.

Tašku som nechal v kuchyni kým som s ním kráčal do obývačky kde som ho položil na gauč."Aj ty zmenis názor?"spýtal sa ma a ja som v jeho smaragdocuh zahliadol strach."Nie milujem ta a nemienim to zmeniť,nič ma nedonuti to zmeniť" povedal som mu vďaka čomu som dostal sladkú pusu.

"A čo tak pozrieť si film?"spýtal som sa ho a on prikývol a posadil sa."Ja spravím popcorn ty niečo vyber" povedal som mu."Hazz to je Titanic?"spýtal som sa ho keď som zapocul mňe veľmi známu zvucku."Prosím,prosím" prosil ma a ja som si nakoniec vedľa neho sadol a on nás zakryl dekou pozerajúc na obrazovku na ktorej sa spustila nočná mora snáď každého muža na tejto planéte.

"Harry notak neplač je to len film" vravel som mu keď sa na obrazovke zjavili titulky ale Harryho očká stále ronili slzicky."Bolo to tak krásne" povedal Harry a smrkol utierajuc si slzicky do rukavu od svojho svetra.

"Harry.Po prvé už sa to stalo,takže to už nemôžeš vrátiť späť.Po druhé sex v aute ala Titanic sme už mali takže si sa pri tom nemusel schovávať pod deku.Po tretie Hazz tá Rose mi bola brutálne nesympatická a som so sto percentne istý že by si to zahral lepšie" povedal som mu a on namna zdvihol svoje zelené smaragdy v ktorých som sa okamžite utopil.

"Ale je to  Titanic" zašepkal."Je to romantické uznávam ale je to staré" povedal som mu."Čo tým chceš povedať! Nemôžem zato,že v dnešnej dobe myslí každý len ma sex a láska ušla" zabrblal mi do hrude."Ak by niekto písal listy a nie esemesky a miloval namiesto sukal by bol svet pekným miestom" povedal mi Hazz a mňa pychlo pri srdci pri predstave ,že nie je šťastný. 

"Nemyslel som to tak,len by bolo lepšie ak by ho niekto trošku okorenil" povedal som mu."Čo tam chceš prostitútky?"spýtal sa ma a ja som sa musel zasmiať nad tónom jeho hlasu.Nesúhlasil so mnou."Zakázaná láska je úžasná vec a pôžitok z nej je ešte lepší ak vieš že ti môže niekto lásku vziať a objaviť ju" šepkal som kým som si nad neho lahal a on podomnou našiel dobrú pozíciu na lezanie.

"Chcelo by to viac túžby a vášne" povedal som mu."Čo tým chceš povedať Louis?"spýtal sa ma."Vieš chce to len jednu otázku Harry" povedal som mu.Očami som doslova hltal chlapca podomnou.Už dávno som nevnímal film a ani čas mal som jasný cieľ a ten ležal priamo predomnou.

"Môžem ta zničiť ako ladovec,keď doňho narazil Titanic?"spýtal som sa ho a on podomnou prikývol stahujuc si ma do bozku plného lásky.Toto je premna romantické a nie nejaký sprostý Titanic.

Hi,
Hlásim sa vám z nemocnice v Italy.

To sa stane keď Nikol zrazí nejaký debil na bycikly!

Dúfam že máte pekné prázdniny a vaše komentáre a votes k minulej časti ma veľmi potešili.:D

Časti budem pridávať pomaly keďže mám zlomené rebro ,slabý otraz mozgu a nejaké modriny.Ďakujem :(

Váš Boo ,ležiaci v nemocnici :(.

Prince.Where stories live. Discover now