Louis
Presťahoval som sa.Na druhú stranu internátu presne podľa toho ako som chcel. Harry mi nevenoval ani jediný pohľad a teoreticky sme sa obaja dohodli že sa budeme sami sebe navzájom vyhýbať.Mal som s tým počítať.Ako som si mohol myslieť že budeme len tými priateľmi.Nie,nemal som výčitky.Možno som mal ľutovať to,že som včera šukal frajera Stana ale ani mnou nehlo.Ak by som mohol prirovnať tú noc k niečomu čo som v živote zažil bolo by to niečo medzi Vianocami a Silvestrom.Šťastný a vzrušený.Radšej som už nemyslel na našu noc ale vzal som si tašku.Poobzeral som sa po smutnej izbe ktorá zívala prázdnotou a zavrel som dvere.Musím sa zbaviť tej spomienky na Stylesovo telo ktoré sa podomnou ohýbalo a triaslo rozkošou.
Harry
"Odsťahoval sa " povedal som Niallovi keď sa zastavil pred mojou skrinkou."Akože len tak?"spýtal sa ma a ja som nad ním prekrutil očami .Mal som tohto malého írskeho šmolka rád ale niekedy bol otravnejsi ako pijavica v zadku.(nepredstavuj te si to :D) varujem vás)
" Našiel niekoho iného a lepšieho ako ja"povedal som bez zaváhania a vybral som si potrebnú učebnicu na hodinu umenia.Ak by som mal povedať pravdu už sa nás pýtajú na prácu. Chcem byť učiteľ umenia v Afrike.Moja rodina vonkoncom nechápe nadšenie ktoré pri tejto predstave pociťujem.
Mama by ma radšej videla ako chlapca ktorý učí bohaté deti vo svojej osobnej škole ako chlapca ktorý bude v 40 stupňoch učiť čierne deti ako sa píše.Bohužiaľ mami toto si vydupem.A dostanem to."Harry počúvaš ma?"spýtal sa ma NiAll a ja som sa naňho rýchlo otočil."Prepáč ale zamyslel som sa"povedal som mu kráčajúc k triede"Aha len som ti chcel povedať,že....." hovoril ale jeho posledné slová som prepočul keď ma domna niekto vrazil ako býk a ja som celou silou udrel hlavou o skrinku rútiac sa k zemi.
"Čo to sakra robíte?"spýtal sa Niall kým ja som sa staval na nohy."Si v poriadku Harry?"spýtal sa ma ale mňe sa stále točila hlava ako na horskej dráhe."Áno,som poďme"povedal som mu a on ma podoprel aby som vošiel do triedy.
********************************
Dnes budem prvý krát rozprávať s Loustom.
Teším sa naňho.Len kvôli nemu som si kúpil nové podväzky ako zvyčajne čierne.Zapol so skype ktorý som si dal s menom Prince004 a čakal som kým sa mi ozve Louis.O pár sekúnd sa tak stalo a ja som mohol zbadať bielu masku a spod nej dve modré oči ktoré svietili ako azúrové more.Už len z tých očí mi vyschlo v ústach."Ahoj" povedal so mu a bol som bohu vďačný za masku ktorá mi sedela na nose.Inak by videl červeň v mojej tvári."Ahoj Curly" povedal mi nadšene a mňe sa na tvári roztiahol obrovský úsmev ktorý sprevádzali moje jamky v lícach.
"Veľmi rád ta vidím Curly" povedal mi."Vidíš ma každý týždeň" povedal som mu zmätený jeho slovami.Je prvý kto ma vidí na stránke a je môj podľa mňa najlepší fanúšik.
"Ale len teraz si môžem povedať,že si len môj" povedal mi a moje hlasové ústrojenstvo sa zaseklo."Chceš aby som bol tvoj?"spýtal som sa ho koktavo."Prial by som si to Curly"povedal mi.
"Rovnako ako vyzliecť z teba tú košeľu a podväzky " zašepkal a mne prešla po chrbtici zimnica ktorá končila až na končekoch mojich prstov."Ako veľmi ma chceš Louis?"spýtal som sa ho a opatrne som svojimi dlaňami skĺzal k podväzkom ktoré som opatrne šnúroval dolu.
"Nerob mi to Curly" zašepkal až zúfalo keď som si jednu nohu vyložil na stôl a opatrne dávam podväzok dolu."Čo ti nemám robiť Louis?"spýtal som sa ho.Bavilo ma to ako ho dráždim.Bol som bottom ale mal som nad týmto chlapcom takú moc,že by mi dovolil všetko.
"Naplieskal by som ti Curly,si až príliš zlý chlapec"povedal mi a ja som sa usmial.Pripomenul mi minulú noc.Noc kedy ma potrestal môj teraz už bývalý spolubyvajúci."Tak mi naplieskaj Loui " povedal som používajúc prezývku ktorá mi napadla.
"Robíš to naschvál" povedal mi pomedzi zaťaté zuby a ja som videl ako si rukou vošiel do nohavíc."Ale ,ale si napätý Louis dovol mi pomôcť ti" povedal som mu a on si oprel hlavu a stoličke na ktorej sedel.Sledoval som jeho ostro rezanu sánku ktorá sa napínala každým jeho prehltnutím.Ja som prehltol na sucho ale potom som sa usmial.
"Prenes počítač na posteľ " zašepkal som tajomne.Louis pritykol a niesol počítač rovnako ako ja."Čo to robíš Curly?"spýtal sa ma trhane."Pomôžeme ti ,Louis aj keď som neni pri tebe" povedal som mu."Nerob to ak to nechceš "povedal mi Louis Usmial som sa naňho.Je tak ohľaduplný a milý."Pre teba Louis" povedal som a začal som do seba vnikať prstami.
"Bože Curly" povedal mi Louis a prehol sa v chrbte v rovnakej chvíli ako ja."Chcem cítiť tvoj penis hlboko v sebe" zašepkal som.Prial som si to,chcel som to."Ja zase cítiť tvoje úzke teplo okolo môjho penisu"povedal mi Louis a ja som vykríkol keď som trafil svoju prostatu.
"Bože Curly" zašepkal Louis a ja som sledoval ako s jeho telom otriasa kŕč sprevádzaný orgazmom.Hltal som pohľad naňho.Orieškové vlasy lepiace sa na čelo a pot stekajúci pod tričko.Ešte pár krát som prstami narazil do svojej prostaty a spravil som sa s jeho menom na jazyku.Unavene som padol do perín a zhlboka som dýchal.
"Si tam Curly?"spýtal sa ma Louis a ja som si položil hlavu na vankúš aby som sa mohol pozerať do modrých drahokamov. "Vieš o tom že ta mám rád Louis?"spýtal som sa ho."Milujem ta Curly" povedal mi.Moja tvár nabrala červený odtieň a ja som sa ju snažil skryť pod vankúš bohužiaľ neúspešne.
"Si roztomilý keď sa červenáš "povedal mi a ja som sčervenal ešte viac."Prestaň" povedal som mu zahambene. "Zaslúžiš si všetko na tomto svete Curly ,modré z neba" povedal mi."Zatiaľ mi stačia tvoje modré oči Louis sú krajšie ako najmodernejšie more" povedal som mu.Teraz na oplátku sčervenal on a ja som sa mu smial.
"Ako je možné ,že som ta nespoznal skorej" povedal mi zmätene. "Ale teraz si tu a nikdy neodídeš" povedal mi a ja som naňho vytreštil oči."Nedovolím ti zmiznúť z môjho života ,nezmizneš mi" povedal a ruku natiahol k obrazovke notebooku.Chcel sa ma dotknúť.
"Nikdy neodídem Louis ale nikdy nebudem môcť byť tvoj" zašepkal som mu.Obaja sme ležali na chrbte vo svojich posteliach a pozerali si navzájom do očí."Nájdem ta Princ a už nikdy nebudeš robiť,to čo robíš iba premna" povedal mi "Neznesiem tú predstavu,že by si patril niekomu inému"povedal mi.Keby so vedel,že už niekomu inému patrím a ten si robí väčšie nároky ako ktorý koľvek môj fanúšik.
Rozprávali sme sa ešte dlho kým som zívol únavou a zakryl som si telo paplónom."Unavený?"spýtal sa ma milo."Veľmi"pritykol som a zavrel som svoje oči."Sladké sny princezná" povedal mi.Usmial som sa a poprial mu ich tiež.
*********************************
Obaja chlapci zaspali skoro v tej istej chvíli a ani jeden z nich nevypol kameru takže spali pokojnejšie ako hocikedy predtým.Obaja mali na tvárach masky na ktorých sa dohodli už cez správy.Louis ktorého hlava bola plná plánov ako Princa nájde a nakoniec Harry ktorého myšlienky boli plné modrých očí chlapca ktorý spal oproti nemu a potichu chrápal.
Hi,
Prepáčte že pridávam novú časť ale.keď ja som sa na.túto časť tak tešila :DAwwwww :D
Ďakujem za votes a komentáre k minulej časti ste skutočne dokonalý :D
Votes
Koment
Poteší( Prosim napíšte mi čo si o príbehu myslíte:9"O)
Vaša Nikol.
YOU ARE READING
Prince.
Fanfiction*dokončený* Louis a Harry sú spolubyvajúci,ktorý sa vôbec nebavia.Ak by spolu nemuseli tráviť čas na rovnakej ubytovni nikdy by sa na seba ani nepozreli všetko však zmení jedna porno stránka a v nej zelenooký princ.