Vzkaz v knižke

1.3K 123 10
                                    

Harry

Spokojne som sedel na svojej posteli citajuc si jednu z kníh ktoré mu kúpil Louis. Áno ten Louis ktorý teraz mláti prvákov a všetkým nadáva. Ten ktorý sa so mnou rozišiel a nechal ma napospas slzám. Možno niekoho potešim ak vám poviem že je Stan preč. Porno natacam stále a vzdy asi aj budem.

Už som išiel na časť kedy mladá Panovnicka pobozka cisára keď sa moje dvere otvorili. Chcel som začať naštvane kričať na osobu ktorá ma vyrušila od knihy ale keď som zbadal osobu pri dverách knihu som odhodil sám od seba.

"Niall!"vykríkol som a chytil som to zbite placuce klbko do rúk kým úplne spadol na zem."Mrzí ma to Hazz"zasepkal zlomene a ja som ho so slzami objal. "Vydrz dobre zoženiem doktora" povedal som mu keď som ho položil na posteľ.

"Pani vychovávateľka!"vykríkol som na mladú vychovávateľku ktorá niečo vravela prvákom."Prosím pomôžte mi Niall je zbity v izbe a neviem čo mám robiť" povedal som jej hystericky."Harry sadni si mi sa o tvojho kamaráta postarame" povedala mi a ja som sa na ňu vďačne pozrel sadajuc si na stoličku v knižnici.

Bol by mu to schopný urobiť Louis? Skutočne by ho dokázal až tak robiť? Chvíľu som premýšľal keď ma napadol blaznivy nápad. Ak budem s Louisom osamote môžeme sa normálne porozprávať. Nesmie byť pri ňom jeho tím.

Roztrasene som sa postavil na nohy a kráčal som uličkami.Čo kráčal ja som doslova utekal. "Mám ta " povedal som víťazne keď som našiel potrebnú knižku.

Malá knižka o príbehu lásky dvoch ľudí medzi ktorými stáli mnohé problémy ale nakoniec sa s láskou prebojovali do šťastného konca. Rýchlo som ju schmatol a vzal som do ruky pero. Bolo mi jedno ,že ničím školský majetok chcel som sa skontaktovať s Louisom.

Rýchlo som do nej nacarbal pár viet a vybehol som s ňou von. Snažil som sa schovať medzi stromami a keď mi bol Louis na dosah hodil som po ňom knihu. Bol som poriadne prekvapený že som ho trafil rovno do hlavy ale keď dopadol na zem rozbehol som sa preč. Hlavne nech to prečíta.

Louis

"Ak nájdem toho kokota čo pomne hodil knihu zabijem ho!"vykríkol som v šatni krútiac knihu v rukách. Určite ju pomne nehodil niekto len tak to by si vážne neodvážil nikto.

Musel mať na to dôvod ale aký aby ma trafil do hlavy?

Knihu som otáčal ešte pár minút ale keď som na nej nič nenašiel radšej som ju odložil a prezliekol som sa do vonaveho a suchého.

Knihu som až potom vzal a kráčal som s ňou von."Kurva!" Zareval som keď som hlavou narazil do dverí a kniha mi spadla na zem.Až keď som ju zodvihol pochopil som prečo ju pomne niekto hodil. Bol v nej vzkaz.

Louis myslím že by sme sa mali porozprávať. Ubližujes mojim priateľom a to ja nedovolím.

Stretneme sa dnes večer na ihrisku teda ak sa nebojis.

H.S.
Ps: pridi sám

Hi

Čo myslíte príde Louis?

Ďakujem za votes a komentáre k minulej časti ste skutočne dokonalý. A za prekročenie 12 000 prečítaní .omg :o

Votes
Koment
Poteší

Boo.

Prince.Where stories live. Discover now