Kiss

3.3K 219 31
                                    

Louis
"Harry do riti vstávaj zmeškali sme do školy!"vykríkol som na Harryho keď som zbadal na budiku 09:32 a vyletel som z postele ako o život bežiac hneď ku skriny z ktorej som na rýchlo vyberal oblečenie spoločne so spodným pradlom.Hazzu som stretol v kúpeľni keď sme si obaja umývali zuby,vzali sme si tašky a rozbehli sme sa do školy. Ani som si neuvedomil,že držím Harryho ruku a rovnako tak utekám cez prekvapených žiakov až kým mu ju nepustím pred skrinkou kde hneď nahádže svoje veci a spoločne bežíme do telocvične.To ,že ho znova držím za ruku som si uvedomil až keď sa začali všetci smiať a ja som sa otočil k Harrymu ktorý sa podobal červenej rajčine na slnku.Pustil som pre to jeho ruku,prezliekol som sa do úboru a už som utekal smerom k ihrisku.

"A Tomlinson strieľa gól kým jeho nového priateľa skopol Nick Grimshav a Harry leží v bolestiach na zemi!"vykríkol Niall do mikrofónu a ja som sa okamžite otočil smerom ktorým utekali všetci futbalisti.

"Je to len vytknutý členok"povedal mi Hazz keď som sa začal strachovať nad jeho nohou ktorá bola divne skrútená."Odnesiem ho k trénerovi" povedal som a aj napriek jeho protestom som ho vzal do rúk ako princeznú.

"Som ťažký"povedal mi a hlavu oprel o moje rameno."Si ľahký Harry" namietol som a kopnutim som otvoril dvere do školy.Harryho som trochu vyhodil na svojich rukach a vďaka tomu som zacítil vôňu jabĺk a škorice ktorá mi vytvorila úsmev na tvári. "Nemusím sa omna strachovať ,som len nemotorný ,bol som takýto aj pred týždňom"povedal mi ale ja som sa len zasmial nesúc ho stále ďalej do útrob školy.

"Lenže teraz si musíš dávať pozor si totižto môj priateľ" povedal som mu a niesol som ho ďalej." Čo tým chceš povedať Louis,že už nemôžem byť sám sebou lebo som tvoj priateľ?"spýtal sa ma podráždene. Namosúrene som zastavil a pozrel som sa na chlapca v mojich rukách ktorý namna naštvane pozeral.

"Nepáči sa mi tón akým namna rozprávaš Harry"povedal som mu a on sa odomna začal okamžite odťahovať. "Harry čo robíš,ublížiš si" povedal som mu a surovo som si ho pritiahol k hrudi. Narazil domna svojim chudím telom a zazrel pomne.

"Mohol som si myslieť že byť priateľom Louisa Tomlinsona znamená zabudnúť na to kto som a kým som bol"povedal mi Harry keď vyšiel z kabinetu učiteľa ale nestihol ani zakričať a už som ho držal späť na rukách.

"Nie,Hazz nechcem na teba zabudnúť"povedal som mu sklesle."Skutočne?"spýtal sa ma."Tak mi potom povedz kto skutočne som" povedal mi zvedavo.Otočil som k nemu svoje modré oči sledujúc jeho dokonalú tvár bez jedinej chybičky.Všetky dievčatá z našej školy by mu mohli závidieť dokonalosť ktorou tento chlapec doslova prekypoval."Myslel som si "povedal smutne a nechal ma aby som ho niesol ďalej.

"Louis,kam ideme?"spýtal sa ma keď som namiesto toho aby som zabočil na internát kráčal smerom k centru Londýna.Ľudia na nás zmätene pozerali niektorý znechutene ale iný mi venovali úsmev. Bolo mi to úplne jedno,len Hazz sa snažil skryť svoju tvár do zahybu môjho krku čo sa mu aj podarilo.

"Chceš vedieť kto si Harry Styles?"spýtal som sa ho a očami som vysel na obrovskom nápise budovi pred ktorou som stál.
"Chlapec ktorý si zaslúži len to najlepšie" zašepkal som do jeho ucha a on zdvihol svoj zrak k miestu na ktoré som ho doviedol a oči sa mu rozšírili šťastím.
Stáli sme totiž pred najväčším kníhkupectvom v Londýne a celom Anglicku.(viem ako sa cítiš Harry :D)

"Louis ja ta mám strašne rád"povedal mi Hazz keď sme sa po dvoch premna neznesiteľných hodinách vracali späť na internát.Neviem ako je možné,že som to tam s ním vydržal.To bude asi tým,že si musel sledovať ako sa jeho oči pri každej jednej ďalšej knihe rozšírili a ty si sa usmieval ako slniečko na hnoji.Povedal mi hlások v hlave a ja som sa nad ním spokojne usmial.Ako zvyčajne mal pravdu."Ale tie knihy si mi nemusel kúpiť" povedal mi a tuhšie k sebe pritisol štyri nové knihy ktoré som mu stihol kúpiť.

"Myslím si ,že si si ich zaslúžil"povedal som mu a sadol som si na lavičku kúsok od centra."Som ťažký?"spýtal sa ma vydesene a pokusom zliesť zomna dolu."Nie,Harry len ma bolia nohy to je v poriadku" povedal som a pritiahol som si ho k sebe bližšie."Moja matka mala pravdu všetkým ničím životy a tebe tiež,zničím ta"povedal mi smutne a z jeho očí vytiekli slzy ktoré som veľmi rýchlo zotrel ."Neviem čo zač tvoja matka ale nemá pravdu.Má múdreho a krásneho syna" povedal som mu."Ty si myslíš že som krásny?"spýtal sa ma Harry prekvapene."Áno,Hazz myslím"povedal som mu a otočil som k nemu hlavu.

"Ďakujem",povedal a jeho líca nabrali červenú farbu a spodnú peru si uväznil medzi zubami.
Zamrazilo ma zo sledovania jeho spodnej pery.Ja som ho chcel do tej spodnej pery kúsať a slastne za ňu ťahať.

"Harry?"spýtal som sa keď to moje nervy už ďalej nedokázali zvládať." Hmmm?" Zašepkal mi do kože na krku."Pozri sa namna" prikázal som mu.Potešilo ma keď ma poslúchol a svoje oči namieril na moju tvár.

"Viem,že ma zato budeš chcieť zabiť,možno utečieš a už ma nebudeš chcieť vidieť a asi sa mi budeš celý život vyhýbať" povedal som mu ale on namna len zmätene pozeral."A ja budem musieť žiť bez teba a začať sám ,znovu ale ja už to nevydržím"povedal som mu pravdu hlavu otáčajúc od neho preč."Bože to som nemal hovoriť"povedal som keď som si uvedomil ako som vytáral svoje pocity rovno pred ním.

"Louis čo sa deje?"spýtal sa ma a svojimi dlhými prstami mi otočil hlavu smerom k nemu aby som znova mohol obdivovať jeho dokonalé oči."Ja" koktal som.Chápete ja som koktal."Pane bože Louis neboj sa konečne to čo chceš sprav" povedal mi Harry.Neviem či si myslel že chcem nejaké dievča pozvať na rande ale určite nerátal s tým čo sa stalo o pár sekúnd na to.

Priblížil som sa k nemu a skôr ako stihol niečo namietnuť som si jeho nádherne tvarované pery privlastnil.

Hi,
Táto časť mi príde veľmi divna :( ale aspoň je tam FIRST LARRY KISS :D V ďalšej časti budete mať niečo také erotický nádych.:D joo stará Nikol je späť.:D

Ďakujem za votes a komentáre k minulej časti veľmi na potešili a bolo ich strašne veľa :D

Votes
Koment
Poteší

Nikol.

Prince.Where stories live. Discover now