476 Szerintem nem.
249 A szavaim nem forgatja ki,
csak engem.342 Puhafedeles hazugságok.
Simon Márton
-Jesszusom, mesélj már! Mióta büntetést kaptatok nem is találkoztunk szinte. - Noszogat Jade, a legjobb, szorosabban véve az egyetlen barátnőm.
Hollóhátas, és egy évfolyamra járunk. Magas, szőke, csinos arca van, okos, kékszemű.. nem is érdemes folytatni. Szóval, csak Jade.
A negyedik emeleti lánymosdóban vagyunk, azt hiszem azért, mert... szóval nem is tudom miért vagyunk itt.
-Hát, nem volt semmi különös... illetve összevesztem majdnem apuval. Nem tetszett neki, hogy bajba keveredek, vagyis inkább az, hogy Sco.. Malfoy-jal - kezdem a mesémet halkan.
-Naa, tudom, hogy nem csak ennyi volt. Lééégyszi mesélj. - könyörgött és megfogta a kezem.
-Ismered Malfoyt! Egy világi bunkó. Négy napon át folyamatosan piszkált, és gúnyolódott rajtam és... a mosogatószivacsot rácsavarta a hajamra! - Panaszkodok őszinte felháborodással, Jade elfintorodik.
-Kicsit gyerekes... - motyogja csalódottan.
-Uhm, előtte megpuszilt...
Jade ajkai elnyílnak a ledöbbentségtől.
-Tessék? - vigyorog izgatottan.
-Ez nem jelent semmit, csak szórakozik velem! Ismered őt.
- Hol puszilt meg? - kérdezi csillogó szemekkel miközben ignorálja a mondandómat.
-Az arcomon.
Ujjongani kezd.
-Lily, örülj már! Scorpius rádhajtott! - megszorítja a kezem.
-Dehogy hajtott rám! Jade, csak szivat engem, biztos csak meg akar bántani. - motyogom szomorú, halk hangon.
De így gondolom.
-Lil.. - néz rám szomorúan, aztán magához von és szorosan megölel.
Hozzábújok.
Az egyetlen emberhez akire még számíthatok.
-Összevesztem Albus-szal is.. - sírni kezdek.
-Tessék? - kérdezi ledöbbenve és finoman eltol magától. - Miért?
-Haragszik rám, mert közöm van Malfoyhoz, azt mondta, hogy szégyent hozok rá. - Pityergek és próbálom törölgetni a könnyeim.
-Jézusom, mekkora bunkó! Komolyan nem ilyennek ismertem.. vagyis, szóval érted...
-Szorította a karomat, és nagyon fájt...
-Mutasd! - utasít határozottan, elszörnyűlködve.
-De micsodát?
-A karodat. Gyerünk, vedd le az inged.
-Jade... ez most nem a megfelelő.. figyelj, este megnézem milyen lett, és majd elmondom, jó?
-Rendben... - bólint. - Te mit csináltál?
-Én.. kábító átokkal kiütöttem... - vallom be nagynehezen.
Jade szája 'o' alakot vesz fel, aztán elvigyorodik.
-Ez az! Adj egy pacsit! - kiált fel és tartja a kezét.
KAMU SEDANG MEMBACA
Shameless Slytherin [Scorpius Malfoy AUFF]
RomansaSzeretek ide járni. Igazán. A Roxfort a második otthonom -mivel az év több mint háromnegyedét itt töltöm-. Persze szívesebben lennék otthon. Ezzel van egy kis probléma, öhm, az apám az igazgató. Röviden: nem elég, hogy tíz hónapot itt töltök, és a...