Part 7

1.3K 46 7
                                    

Han begyndte at smågrine og gik hen til mig...
Han kom nærmere og gik nu lige ved siden af mig. Jeg begyndte at tænke på Martinus igen. Jeg havde ellers lige glemt det.😞 jeg viste ikke om han viste det siden ham og Martinus var meget tætte venner, men siden han ikke havde nævnt det viste han det nok ikke. Han stoppede pludselig og tog fat i min arm så jeg gjorde det samme.
Er der noget galt? Spurgte han bekymret. Jeg ville ikke tale om det. Jeg kan mærke at der er noget der går dig på... Han havde ret og jeg burde nok fortælle ham det siden han ville finde ud af det før eller siden alligevel. Kender du Christian? Fra min klasse? Han kiggede misfornøjet på mig. HAR HAN GJORDT DIG NOGET!!! Du skal ikke komme i nærheden af ham!..
Ok jeg viste ikke at han var så... Farlig.
NEJ!eller altså ja på en måde. Mumlede jeg. Jeg viste ikke hvad han ville sige til det, men jeg var ved at blive lidt bange nu...
Okay. Hør her... Vi går hjem til mig nu og så fortæller du mig alt hvad der skete.!? Sagde/spurgte han. Hans stemme lød hæs og irriteret. Jeg nikkede bare og gjorde som han sagde. Da vi var kommet lidt længere drejede vi ind på en meget fin vej. Husene var allesammen kæmpestore, meget større ind dem på min vej. De havde allesammen hvide mure, mørke tage og perfekte grønne græsplæner. Da vi stod foran døre tog Alex sin husnøgle frem og låste døren op. Inde i huset var der store lysekroner, lange trapper, en masse blomster og smukke malerier. Vi er alene hjemme. Sagde han højt så man kunne høre ekko igennem hele huset. Vi gik op af en af de lange trapper og ind på hans værelse. Vi satte vores tasker og han gik han til sengen og satte sig. Hans værelse var utroligt rent (i forhold til at han jo var en teenage dreng).
Han lavede tegn til at jeg skulle sætte mig i sengen ved siden af ham. Jeg gjorde som han sagde og satte mig.
Nå...fortæl mig det hele!...

Hvad synes i?... Jeg håber i kan li' min bog😉☺️💕 og i må rigtig gerne give shoutout eller anbefale min bog til andre. Det ville være en stor hjælp😊❤️
(Kommenter og like for mere)
-Emma💕💕💕

ELSKER DU MIG?Where stories live. Discover now