WOLVERINE

614 16 1
                                    

Wolverine, Marvel Comics tarafından yaratılmış, yayınlanan çizgi romanlarda süper kahraman olarak beliren bir kurgusal karakterdir.

Bir mutant olan Wolverine, hayvani his ve reflekslere ayrıca kendi kendini iyileştirme özelliğine (hayatta kalma özelliği de denebilir) sahiptir. Bu sayede alabileceği tüm yaraları kendiliğinden iyileşir ve normal bir insana göre çok daha geç yaşlanır.(Zihinsel yaralar da dahil olmak üzere). Bu iyileşme özelliği sayesinde; Weapon-X tarafından bir süper asker olması için tüm iskeleti neredeyse parçalanamaz bir metal olan Adamantium ile kaplanmıştır. Operasyon sırasında kemikten olan keskin pençeleri adamantium ile kaplanmış ve bunun sonucunda Wolverine yenilmez olmuştur.Bu pençeler demiri bile kesebilecek niteliktedir. Pençelerinin kesemediği bilinen tek nesne ise Kaptan Amerika'nın kalkanıdır fakat alpha adamantiumla kaplandıktan sonra kalkanı da keser hale geldi. Ayrıca, yumruk yumruğa dövüşte ve kılıç kullanma konusunda tam bir ustadır. İngilizce, Japonca, Çince, İspanyolca, Rusça, Arapça ve Kızılderili dillerini akıcı olarak konuşuyor ve göçebeliğinin etkisiyle pek çok ülkenin kültürüne aşinadır.

Güçleri :
-Kendini iyileştirme
-İnsanüstü duyu, güç, çeviklik, dayanıklılık, uzun ömürlülük
-Adamantium'la kaplanmış iskelet yapısı
-Adamantium'la kaplanmış pençeler
-Uzun ve keskin köpek dişleri
-Uzman dövüşçü, casus, kılıç ustası ve samuray
-Son derece zeki ve çeşitli dillerde akıcı şekilde konuşabilme

MARVEL UNIVERSE: GENEL BİLGİLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin