Reed ve Susan Richards'ın çocuğudur. Sue'nun maruz kalmış olduğu radyasyon hamileliği sırasında zorluklar yaşamasına sebep oldu. Franklin'i doğurmasından kısa süre önce kan hücrelerinin hem kendisinin hem de bebeğinin yaşamını tehlikeye atabilecek tehlikeli bir enerji taşıdığı anlaşıldı. Kocası Reed ve takım arkadaşları Thing ile Human Torch başka bir boyut olan Negative Zone'a giderek burada Sue'nun hayatını kurtarabilecek bir aleti ele geçirmeyi başardılar. Bu alet sayesinde Sue'nun kan hücrelerindeki enerji normal seviyeye getirildi ve bu sayede Sue rahatçaerkek çocuğunu dünyaya getirebildi. Sue ve Reed çocuklarına Franklin Benjamin Richards adını verdiler. Franklin adı Sue'nun babasının adıydı, Benjamin adını ise en yakın arkadaşlarını onurlandırmak için vermişlerdi.
Franklin'in doğumundan sonraki yıllarda bir büyücü olan Agatha Harkness ona dadılık ve koruyuculuk yaptı. Reed ve Sue'nun yıllar önce maruz kaldıkları kozmik ışınlar vücutlarını etkileyince yıllar sonra doğacak oğullarının ki de buna paralel olarak etkilendi ve Franklin mutant olarak doğdu. Pek çok mutantın güçleri ergenlik döneminde ortaya çıkmasına rağmen Franklin'in mutant güçleri o henüz çok küçük bir yaştayken ortaya çıkmaya başladı.
Fantastic Four'un düşmanlarından Annihilus yapmış olduğu bir makinenin psişik gücünü maksimuma çıkarabilmek için Franklin'in kaçırıp onu makinenin içine yerleştirdi. Oğlunun enerjisiyle beslenen makinenin dünyadaki tüm yaşamı yokedeceğini anlayan Reed bunu durdurmak için oğlunu komaya sokmak zorunda kaldı. Aylar sonra Ultron adlı androidin yarattığı enerji Franklin'in zihnini etkileyince komadan çıktı.
Franklin'in sahip olduğu üstün psişik güçler ona farklı gerçeklik boyutlarında farklı kimlikler kazandırdı.Güçleri:
Psişik güçleri ile alternatif gerçekliklerde yeralan boyutlar yaratabilir. Güçlerinin tam boyutunu keşfettiğinde çok büyük telepatik ve telekinetik yetenekleri olduğunu farkedecektir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MARVEL UNIVERSE: GENEL BİLGİLER
RandomMARVEL UNIVERSE hakkında genel bilgiler ve karakterler hakkında geniş bilgileri buradan edinebilirsiniz.