HULK

421 9 3
                                    

The Hulk, Marvel Comics adlı çizgiroman üreticisinin ortaya çıkardığı bir hayali kahramandır.

İlk defa The Incredible Hulk #1 (Mayıs 1962) adlı bölümde görülmüştür.

İnanılmaz bir güce sahip olan bu yeşil dev, duygularını(öfkesini) kontrol edemez

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

İnanılmaz bir güce sahip olan bu yeşil dev, duygularını(öfkesini) kontrol edemez. Radyasyon kaynaklı mutasyon geçirmiştir. Ordu Captan America'yı süper güçlü yapan süper asker projesini yeniden başlatır, fakat bunu yapabilecek zekada birini bulmalıdır bunun üzerine, Doktor Bruce Banner'ı kandırıp onu radyasyon kalkanı yaptığına inandırırlar,Bruce Banner teorisinden o kadar emin olur ki bunu kendi üstünde dener radyasyon onu öldürmez fakat Hulk'a dönüştürür. Hayatının tehlikede olduğunu hissettiğinde ya da aşırı derecede sinirlendiğinde Hulk'a dönüşmektedir.

Güçleri:
Güçleri babasının ona ufakken enjekte ettiği farklı yaşam formlarının DNA'sı. Mesela deniz yıldızının bir kolunu kestiğinizde o koldan tam bir vücut çıkması gibi.

Bu DNA'ların toplamında bu tür bir canavar ortaya çıkmıştır ve gama radyasyonuna maruz kalmasında bu canavarın ortaya çıkmasına sebep olmuştur. She-Hulk kuzenidir.

Gücü sınırsız değildir. Hulkun gücünün sınırsız denmesinin nedeni güç seviyesinin çok çok aşağıdan başlayıp sinirlenerek bir binayı kökleyebilecek kadar güçlenmesidir. Hulk'un limiti World War Hulk'tur, aynı zamanda bu halini konu alan çizgi roman serisinin ismidir. Kendisine ihanet eden kişilerden intikam almak için sinirlenerek limitlerine ulaşmıştır. Artık öyle bir noktaya gelmiştir ki sinirlenmesine gerek kalmadan gücü hep sabit kalmaktadır, yani sakinleşse bile gücünde azalma olmayacaktır. Üstelik normal Hulk'tan farklı olarak da Bruce'un zekasına sahiptir.

Bunun haricinde güçlerinin içinde Gama Işınını yaymak vardır. Bu gücü fiziksel gücüyle ve dayanıklılığıyla alakalı olmayıp içinde barındırdığı Gama Radyasyonuyla alakalıdır. Hulk, Planet Hulk çizgi romanında Worldbreaker Hulk halindeyken bu ışını yaymaya başladığından bir gezegeni yok etmiştir.

MARVEL UNIVERSE: GENEL BİLGİLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin