CAPTAIN AMERICA (KAPTAN AMERİKA) DÜŞMANLARI

587 4 0
                                    

 Red SkullJohann Schmidt bir Alman köyünde alkolik Hermann ve karısı Martha'nın çocukları olarak doğdu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Red Skull
Johann Schmidt bir Alman köyünde alkolik Hermann ve karısı Martha'nın çocukları olarak doğdu. Martha doğum sırasında öldü. Hermann karısının ölümünden yeni doğan bebeği sorumlu tutarak onu boğmaya çalıştı ve ertesi sabah intihar etti. Bebek bir doktor tarafından kurtarılıp yetimhaneye götürüldü. Johann yetimhaneden yedi yaşındayken kaçtı ve arasıra ufak suçlardan hapisaneye girerek ve başka serserilerden dayak yiyerek büyüdü. İçindeki biriken öfke Hitler ile ilk kez tanıştığında hayatını değiştirdi. Hitler'in kaldığı otelde Johann valiz taşıyıcılığı yapmaktaydı. Hitler onun iyi bir Nazi olabileceğine inandı.

Johann askeri eğitim alıp mükemmel bir S.S. askeri oldu. Hitler ile bir sonraki karşılaşmasında Hitler öfkeye kapılıp herkesin bir asker olabileceğini söyleyerek Johann'ı başka bir kişisel eğitime soktu ve onu bir özel ajan yaparak Red Skull kimliğini ve maskesini verdi. II. Dünya Savaşı sırasında Hitler için pek çok görev üstlenen Red Skull giderek güç kazanmaya başladı, bu durum Hitler'in bile kendi yaratmış olduğu şeyden endişelenmesine neden oldu. Bu sırada düşman birlikleri de ona karşılık olarak kendi süper askerleri Captain America'yı yaratmışlardı.

Nazi Almanya'sından habersiz Red Skull dünyanın çeşitli bölgelerinde gizli üsler kurmaya ve kendine kaynaklar sağlamaya başladı. Küçük bir adada kendine gizli bir üs kurup bu adaya "Sürgün Adası" adını verdi ve buraya en iyi Nazi komutanları, askerleri ve ailelerinin yerleşmesini sağladı. II. Dünya Savaşı'nın sonlarına doğru Captain America tarafından sığınağı farkedilen Red Skull düşmanıyla olan savaşından sonra bir mağarada kapalı kaldı. Mağara girişi yıkıntılarla örtülü olduğundan dışarı çıkamadı, ama maruz kaldığı gazlar onun yaşlanmadan bir çeşit uyku durumuna geçmesini sağladı.

Mağara HYDRA adlı terör örgütü tarafından bulundu. Red Skull bu örgütle uzun süre çalıştı. "Kozmik Küp" adını verdiği aleti geliştirdi. Fakat HYDRA'da çalıştığı süre boyunca kendisi gibi yıllar sonra uyanmış olan Captain America tarafından planları engellendi. Ardından Red Skull hızla yaşlanmaya başladı. Onun yaşlanmasını engellemiş olan gazların vücudundaki etkisi geçmişti. Captain America'yı yakaladı ve ona da kendisi gibi hızla yaşlanmasını sağlayacak bir madde enjekte etti, fakat bu planı bir işe yaramadı ve Red Skull yaşlanarak öldü, cesedi de yakıldı.

 Captain America'yı yakaladı ve ona da kendisi gibi hızla yaşlanmasını sağlayacak bir madde enjekte etti, fakat bu planı bir işe yaramadı ve Red Skull yaşlanarak öldü, cesedi de yakıldı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Baron Zemo
Baba Zemo'nun adı Heinrich Zemo. Soylu olmasından dolayı en iyi eğitimleri almıştı, Avrupa sosyetesinde büyümüştü filan. Tabi Nazi partisine katıldı. Ama ilk zamanlarda gayet normal ve aklı başında bir bilim adamı olarak hizmet ediyordu partisine. Aynı zamanda iyi bir aile babasıydı.

İkinci Dünya Savaşı sırasında, Nazi partisi için bir "death ray" silahı icat eden Heinrich, Nick Fury ve Uluyan Komandoları tarafından durduruldu. Bu noktada saçma bir olay var, o da İkinci Dünya Savaşı'nın ortasında bir köyü yok eden silahı ateşledi diye tüm dünya tarafından (Naziler dahil) dışlanması. Böyle bir saçmalıkla muhatap olunca da inceden sıyırmaya başlıyor.

Kim olduğu anlaşılmadan çalışabilmek için yüzünü mor bir maskeyle saklarken, aynı zamanda dünyanın en mükemmel yapıştırıcısını (Yapıştırıcı X, Adhesive X, evet çok yaratıcı isim) icat etmekle meşguldü. Bu noktada da Kaptan Amerika gelip yapıştırıcıyı kafasından aşağı boca edince maskesi yüzüyle birleşti ve hayatı boyunca maskeyle yaşamak ve serumla beslenmek zorunda kaldı. Bu noktada artık çok da sağlam olmayan akıl sağlığı iyice uçup gitti.

Red Skull tarafından oyuna getirilip Kaptan Amerika ile karşılaşması ise sevgili Kaptanımız ve yardımcısı Bucky için kötü bitti. Sabote ettiği deneysel bir uçakla ikiliyi alaşağı eden Zemo, sonrasında Güney Amerika'da saklanmaya gitti.

Kaptan Amerika'nın dönüşünden sonra da, manyak olduğu için, ona (ve Avengers'a) karşı Masters of Evil isimli bir grup kurdu. Bunlarla Avengers'ın kapışması sırasında da şu anki çizgi romanlarda saçma karşılanacak, ama aslında gayet mantıklı bir şekilde öldü. Çok kuvvetli ışın tabancasını tam ateşleyecekken, Kaptan Amerika'nın kalkanından ışık yansıtıp gözünü alması sonucu yanında durduğu uçurumu vurup, oluşan heyelanda öldü. Artık böyle basit çözümler üretmiyorlar, üzülüyorum.

Oğlu Helmut Zemo ise, çocukluğundan bei çok sevdiği babasının kafayı yemesinin sebebi olarak Kaptan Amerika'yı sorumlu tutuyordu. Phoenix ismiyle kahramanımıza karşı savaşında bu da ne tesadüfse Yapıştırıcı X dolu kazana düşünce yüzü gözü yandı. Sonra da babasının Baron Zemo ismini alarak kariyerine devam etti.

CrossbonesRed Skull'ın müritlerinden Crossbones, efendisinin öğretilerine sıkı sıkıya bağlı bir grup neo-Naziden oluşan takım  Skeleton Crew'un kurucusudur

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Crossbones
Red Skull'ın müritlerinden Crossbones, efendisinin öğretilerine sıkı sıkıya bağlı bir grup neo-Naziden oluşan takım Skeleton Crew'un kurucusudur. Süpergüçleri olmamasına rağmen ideallerine bağlılığı dikkate değer bir düşman olmasına giden yolun kapısını açmıştır.

Serpent SocietyYılan temalı villainlardan oluşan bir örgüt görünüş olarak komik olabilir ancak Serpent Society'nin yaptıklarının büyüklüğü tartışılmaz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Serpent Society
Yılan temalı villainlardan oluşan bir örgüt görünüş olarak komik olabilir ancak Serpent Society'nin yaptıklarının büyüklüğü tartışılmaz.

Örgütte Sidewinder, Puff Adder, Madame Hydra, Copperhead,Princess Python, ve hatta daha sonra kahramanların tarafına geçecek olan Diamondback gibi önemli isimler yer almıştır.

MARVEL UNIVERSE: GENEL BİLGİLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin