ULTRON

318 6 2
                                    

Çok gelişmiş bir robot olan ilk Ultron bir Avengers üyesi olan Hank Pym tarafından yaratıldı. Daha önce hiç görülmemiş derecede yüksek yapay zekası sebebiyle kendine has duygu ve düşünceler geliştirmeye başladı. Zamanla yaratıcısı ve tüm insanlara karşı nefret duymaya başladı. Hank Pym'i hipnotize ederek kendisi hakkında herşeyi unutmasını sağladı ve laboratuarından uzaklaştırdı. Ultron burada kendine daha gelişmiş bir vücut tasarlamaya başladı. Başka birisinin kılığına bürünerek Masters of Evil adlı ekibi Avengers'ı yoketmesi için gönderdi. Fakat bu ekiptekiler Ultron'un kendilerini kandırdığını anlayıp ona karşı gelince Ultron kaçtı.

Profesör Horton'un laboratuarına gelince burada 1940'lı yıllarda yaşamış olan ilk Human Torch'un (Fantastic Four üyesi olan değil) kalıntılarını buldu. Bu kalıntıları kullanarak Avengers'a karşı kullanacağı Vision adlı androidi yarattı. Vision yaratıcısına karşı gelip Avengers'a yardım etti. Ultron yenilmeden önce onun yaratıcısı olduğuna dair Hank Pym'e hipnotize ile unutturduğu bilgileri anlattı.

Ultron kendine dünyanın en sağlam metali olan adamantiumdan bir vücut yaptı, fakat gene de Avengers ile olan bir sonraki savaşında yenilmekten kurtulamadı. Ultron'un başı Inhumans adlı birlikten Maximus tarafından bulundu. Maximus yeni Ultron'un oluşmasına yardım etti. Maximus Ultron'u Quicksilver ve Crystal'ın düğünlerinde Avengers ve Fantastic Four'a saldırttı, fakat genç Franklin Richards yüzünden yenildiler.

Ultron'un kopan başı Avengers tarafından alıkonuldu. Fakat vücudu kopan başını almak için harekete geçti. Bu amacını gerçekleştiren Ultron yaratıcısı Hank Pym'i etkisi altına alarak Avengers'a saldırttı, bu sırada onun sevgilisi Wasp'ı kaçırdı. Ultron Wasp'ı kendisine yaratacağı robot bir eş için kullanmak istiyordu. Avengers ona saldırınca epey hasar alan Ultron bir kere daha yenilgiye uğrayarak kaçtı.

MARVEL UNIVERSE: GENEL BİLGİLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin