APOCALYPSE

316 2 1
                                    

M.Ö 3. Yüzyılda Mısır'ın eski şehirlerinden biri olan En Sabah Nur kentinde doğan Apocalypse, Mutant tarihinin ilk kayda geçen vakası olarak bilinmektedir. Mutant olayına dayalı olan 6.sınıf mutanının tek kayda geçen olayı olarak bilinmektedir. Bundan dolayı ve aynı zaman'da kendisinde var olan güçlerine dayalı olarak kendisini bir tanrı olarak görmeye başlamıştır. Kendisine rehber olan Baal onu kendi öz çocuğu kadar sevmiş ve aynı zaman'da yeryüzündeki en büyük filozof gözüyle görmektedir. Tüm dünyayı gezen Apocalypse, kendisi ile karşılaşan herkes tarafından tanrı muamelesi görmüştür. Kendisine tapınan dünya halkları ona Marvel Evreninde daha önce var olan bireylerin sıfatını taşıyan Sauru, Set, Kali, Aten ve Huitzilopochtli olarak isim vermiştir. İhanetlere maruz kalan Apocalypse, binlerce yıl bilinçsiz bir şekilde bırakılarak kendisini yalnız bir halde bulmuştur.

Binlerce yıl bilinçsiz bir şekilde yaşamını sürdüren Apocalypse, sonrasında Kablo'nun yardımları sayesinde uyandırılmıştır

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Binlerce yıl bilinçsiz bir şekilde yaşamını sürdüren Apocalypse, sonrasında Kablo'nun yardımları sayesinde uyandırılmıştır. Ancak Apocalypse bir süre kendini herkesten ve her şeyden gizleyerek bir müddet dünyadan habersiz yaşamıştır. Akabinde dünyanın ne kadar değiştiğini fark etmesiyle yeniden toparlanarak, dört atlısı olarak bilinen Kıtlık(Famine), Savaş(War), Veba(Pestilence) ve Ölüm(Death) ile bir araya getirerek maceralara konu olmuşlardır. Apocalypse'in dört atlısı olarak birçok savaşa giren dörtlü X-MEN ile girdikleri mücadele de ağır bir yenilgi almış ve içlerinden Death(Ölüm) atlısını kaybetmişlerdir. Death'ı kaybeden Apocalypse bu nedenden ötürü gücünün bir bölümünü kaybederek güçsüz düşmüştür. Ve akabinde Death'ın yerini almak için yeni bir atlı arayışına geçmiştir. Bu arayış içerisinde fazla düşünmesine gerek kalmadan gücüne hayran duyduğu Angel isimli varlığı atlısı olarak belirlemiş ve kendisini atlılarının arasına katmıştır. Angel'e vermiş olduğu güçlerin yanı sıra aynı zaman'da uçarak savaşabilmesi ve kendini koruyabilmesi adına kanatlarını metalleştirmiştir. Bu metal kanatlar aynı zamanda kavga esnasında metal tüy fırlatma yeteneğine de sahip. Angel'in ismini Archangel olarak değiştiren Apocalypse, onu X-MEN ile savaşırken kaybettiği Death'ın yerine alarak atlıları arasına almıştır.

Apocalypse Karakterinin Güçleri Nelerdir?

Marvel evreninin en güçlü karakterlerinden biri olan Apocalypse, aynı zaman'da bilinen en eski mutanı olarak bilinmektedir. Vücudu tamamen kutsal teknoloji ve organiklerin birleşimi ile oluşmaktadır. Atomik üzerine tam bir kontrol sağlayan Apocalypse, kendisini çevreleyen enerjileri ele geçirerek sanal bir yapı içerisinde kendini güçlendirebilme yeteneğine sahiptir. Fiziksel şeklini bu yeteneğine bağlı olarak değiştirebilen Apocalypse, vücudunun birçok kısmını şekillendirerek zırh yapabilme, çeşitli silahlar ve kanatlarıyla birlikte güçlü bir jet yapabilme yeteneğine sahiptir.

MARVEL UNIVERSE: GENEL BİLGİLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin