34. Pomoc

48 3 5
                                    

Když odešel rozbrečela jsem se. To bylo poprvé co jsem s někým spala. Vždycky jsem si to schovávala pro někoho koho budu milovat a teď jsem se nebyla schopná ani bránit.
S brekem jsem se šla osprchovat a obléct. Šla jsem zpět do společné místnosti kde seděl Nick a znovu se ke mně začal přibližovat. Pořád jsem brečela. Ale tentokrát jsem nic nenechala náhodě a utekla. Vyběhla jsem ven a do někoho natazila. ,,P p. Pardon." Zakoktala jsem se a koukla nahoru do koho jsem narazila. Byl to ten chlápek co seděl vedle mně když hrál Sascha s Thiemem. ,,Ale ale copak?" začal se ptát. Jen jsem zakývala hlavou jakože nic, ještě jednou se omluvila a odešla.
Došla jsem k Fel a Benovi do pokoje, bylo otevřeno a tak jsem rovnou vešla dovnitř. Zrovna sem je vyrušila v... ,,Pardon tak já zase půjdu." otočila jsem se. Ale Felí mě zastavila:,,Co se stalo?" objala mě. Nechtělo se mi o tom mluvit před Benem,našzěstí to pochopil, zavřel dveře a nechal nás osamotě. Všechno jsem jí řekla a začala jsem úplně od toho jak jsem potkala Saschu. Nevadilo jí to a pro jednou jsme si vyměnili role.

Usnala jsem protože když jsem se probrala slyšela jsem hlasy a ležela jsem v jiné posteli. Byla jsem rozhodnutá odjed domů, zpátky do Austrálie. Za Alexem, Kurtem a Millie. Vešla jsem do pokoje kde byly slyšet hlasy. ,,Si v pořádku? Tašku máš tady a jestli chceš domů, tady jsou letenky." Podal mi Ben lístek. Byla jsem,mu vděčná a tak jsem ho objala. Taky jsem šla obejmout Fel. A jelikož mi to letělo za hodinu šla jsem se učesat, rozloučila se s těma hrdličkama a šla ven kde jsem si zavolala taxi

Na letišti jsem se šla odbavit. Asi za deset minut už paní hlasila že to poletí. Nemohla jsem se dočkat. Potřebuju obejmout od někoho kdo by mi snad niky neublížil.

318 Slov. Tak po minulé kapitole mě nic nenapadá. Takže proto tohle. Jinak zítra odjíždímndo Smilovic a nevím jestli tam bude wi-fi, tak možná táden nic nebude. Jinak Serena Williams obhájila titul a vyhrála Wimbleon. Za dva dny se bude hrát turnaj v Hamburku tak třeba mi to přinese inspiraci. :-),Vaše Rea .

Zkus to!Kde žijí příběhy. Začni objevovat