Po nalíčení a nastrojení na elfku Ariyu jsme vyrazili k lesu. Museli jsme vypadat opravdu komicky, všichni nastrojení jak na maškarní ples. Jak jsme tak projížděli celím Hamburkem s koňma . Haha, opravdu vtipné.
Dojeli jsme na místo. Jako první jsme se museli naučit jezdit na koni a šermovat. Ale ještě jsme měli za úkol natočit moje lákání Eragona k Durzovi.
,,Tak začneme, Rea tady musíš se tak různě točit a nalákat ho. třeba Ahoj, jsem elfská velvyslankyně a princezna Arya, Durza jí vlastně dal do těla jed aby tě nalákal Ede. Takže to bude vypadat následovně. Ahoj, jak jse jmenuješ? Jsem elfská princezna Arya. Durza mě drží v zajetí pomoc mi."
Všichni jsme mu to odkývali a začali natáčet. ,,Jasně, jednoduchý. Prostě budu bosky běhat po lese. Super." křikla jsem ironicky když už jsem asi po páté šlápla na něco ostrého. ED se mi smál. Blb, jestli si myslí že je to vtipný tak je na omylu. Není to vtipný. Jau jau jau. To nemohli vybrat les kde by bylo míň ostrých předmětů?
Asi po dvou hodinách co jsme se snažili něco natočit. Jsme měli aspoň tenhle kousek. Dvaceti vteřinový záběr sme točili Dvě hodiny.
Všichni jsme nakonec museli natrénovat šermování. Každý znás dostal gumový meč který vypadal jako opravdický. Můj meč byl jedenapůlruční. Mh, zajímavý aspoň není dřevěný. :DŘeknu vám v týhle sukni se fakt blbě mečuje. Mám na sobe šaty ke kolenům celý bílí a vypadají jako pavučina.
Teď mě tak napadá že nám to nikomu nejde. Ještě že tu byl ten pám Alá mistr šermíř nebo co.
Jako na potvoru jsem musela šermovat proti Lukovi. A jemu to šlo. A dost dobře. ,,Hele, si myslím že by nám to šlo líp kdyby tady nebyli ti fanoušci." sykl Luke. a asi měl pravdu. Těch lidí tu bylo fakt hodně. I když nevím co je na tomhle zajímavý, koukat na herce jak se pokoušejí zabít.
Po dlouhém dni kdy jsme byli všichni splavení a utahaní jsme došli do hotelu kde jsme si sedli do společenské místnosti aby nám řekli že jsme odvedli kus práce. Docela mě překvapilo když jsem přišla na pokoj a zjistila jsem že ke teprve pět odpoledne.
Rychle jsem skočila do sprchy. Na sebe jsem si vzala jeansky a crop-top. Bylo docela vedro takže se to hodilo. Do ruky jsem si vzala knížku Eldest což je druhý díl Eragona. Vyšla jsem ven z hotelu a cestou jsem si kopila donut. Jo zdravý jídlo jak se patří. Došla jsem do parku a sedla si do altánku a začala si číst. Po chvíli mě to přestalo bavit a tak jsem se šla projít. obešla jsem asi celý park.
Ahooooooj. Konečně nový díl co?,,
ČTEŠ
Zkus to!
Roman d'amourPříběh o německém tenistovi Alexandru Zverevovi. Jaká dobrodružství zažije mladá 18-ti letá herečka a zpevačka která pochází ze čtyřčat?A co její sourozenci? Jaká láska na ní čeká, a kde, a kdy? to všechno a ještě mnohem víc tady! Věnováno všem fan...