13 Brácha- Rea

56 4 0
                                    

Šla jsem se podívat na trénink jak Sasha hraje. I když mi Bel řekla to co řekla tak jsem tu přeci jen je Sasha kamarád.
Sedla jsem si na tribunu a pozorovala Novaka a Sashu, hlavně tedy Sashu. Po nějaké chvíli si mne Novak všiml klepl Alexe a zamával. Alex se otočil usmál se a zamával.  Taky jsem zamávala a hned mi bylo úplně jasný že tohohle kluka zbožňuju. Ale najednou mě kolem pasu vzaly silné paže. Objaly mne a někdo mi dal pusu na tvář. Otočila jsem se. Ten kdo mne objímal byl Patrick. Taky jsem ho objala a podívala se tychle na Alexe. Jenže ten už zase hrál, ještě chvíli jsme koukali jak hrají a pak jsme odešli.
,, Tak povídej, kdopak to byl?" ozval se Patrick když jsme vycházeli. ,,Kamarád." řekla jsem nejistě. ,, No jasně, to by ses na něj tak nekoukala...počkej, ty si ses zamilovala?" začal Patrick vyvádět. ,,Možná. Ale co tu vlastně děláš?" vrátila jsem mu to. ,, Nooo, vzpomínáš si na tu holku kterou chtěl pozvat na rande? " začal Patrick nejistě. ,, No tak ona a já...no jaksi..." zmlkl. ,  Povídej." řekla jsem s klidem ale uvnitř jsem věděla že jestli se s ní vyspal tak nedožije dalších dnů. ,, No ona byla opilá, já byl taky trošku veselejší ale ona si nic nepamatuje a myslí si že jsme jenom spali jako spali vedle sebe. A já jí v tom nechal. A už jsme se neviděli a ani nemám její kontakt." dokončil jedním dechem. ,, Aha, a miluješ jí?" bylo první co mne napadlo. ,, To je ten problém, ne. Já vím že jsme so to chtěli nechat pro někoho koho budeme milovat ale oba sme nepřemýšleli a Amanda byla totálně na mol a nic si nepamatuje. Já byl jenom veselejší ale nechal jsem se unést, promiň." začal mne objímat Patrick. , Mně se neomlouvej, já to chápu bráško. Ale chudák ta Amanda." pousmála jsem se. ,, Tak pojď tady je hotel." vzala jsem ho dovnitř, vyšli jsme do mého pokoje. A jako mne, Patricka taky jako první napadlo skočit do mé postele ale jako na potvoru se trefil. ,,A kde máš věci?"  uvědomila jsem si že nic nemá sebou. ,, V pokoji, protože tu s tebou zůstanu aspoň týden. Aby si nám nezvlčela. A pověz mi něco o tom klukovi." udělala Páťa psí očka. Sakra jak ví že to na mně zabírá. Samozdřejmě jsem mu všechno řekla. Celou dobu mně poslouchal a pakbjenom řekl:,,Se nám nějak rozjíždíš!" Jsem ráda že nic jinýho. Něco jako že jsem pitomá. Leželi jsme vedle sebe když se najednou Patrick přetočil na bok a začne mně lehtat. Křičím na něj že je to blb a že ho nesnáším. A on že mně miluje.
Najednou někdo zaklepal. Vymanula sem se z Patrickova objetí a šla otevřít. Byla jsem trochu rozčepýřená ale to bude ten dotyčný muset přežít. ,,Ahoj." Řekl Mischa když jsem otevřela dveře. ,, Můžu dál?Něco ti musím říct." Kývla jsem a pustila ho dovnitř. Posadila jsem hodo křesla ale najednou se za mbou ozvalo:,, Tak takhle jo? Člověk tě pustí samotnou pryč a ty takhle zvlčíš." za mnou stál polonahý Patrick. ,,Cukrouši, vem si triko." poslala jsem mu vzdušnou pusu. ,, Jdu do sprchy jsem z té cesty a z tebe rozlámaný." vyplázl na mně jazyk a já se zatvářila naoko uraženě. Patrick odešel a já se otočila na Mischu. ,, No víš Rea, vysvětli mi proč si to Sashovi udělala." začal vypadat naštvaně. ,, On se do tebe zamiloval a ty děláš jako že ho taky miluješ ale přitom chodíš s nějakým kreténem." to už na mně doslova křičel. ,, Proč mu to děláš, to si opravdu taková kráva jako všechny ostatní herečky. Jenom kluka využít aby se o tobě psalo." pokračoval. Nevěděla jsem co mu mám odpovědět a seděla tam. ,, Jo a teď jenom koukáš a nic neřekneš, proč si mu to udělala." ještě pořád křičel. ,, Já mu nic neudělala   a to on má holku a ještě navíc ten kluk je můj btácha ze čtyřčat. " Koukla jsem se smutně do země. ,, Aha." sklesla mu brada a sedl si ke mně na opěrku křesla a objal mne takovým divným způsobem. ,, Víš Sasha je z toho hrozně něšťastnej a jestli si myslíš že chodí s Belindou tak ta si jenom vymýšlí poněvadž žárlí. On jí Sasha nechce. A ona to ví." furt mně objímal. Najednou vyšel Patrick ze sprchy, Mischa se rychle zvedl a hupsnul na svoje křeslo. Patrick čapnul triko a šel do koupelny. ,  Hele a co si myslí Sasha.?!" prolomila jsem trapné ticho. ,, No, že tvůj brácha není tvůj brácha ale kluk. Jako že spolu chodíte." začal Mischa. ,, Ou, já mu to vysvětlím, ale jak to má stou Belindou. Já jí totiž potkala a nelíbím se jí." začala jsem se usmívat. ,, Fakt?No asi máš pravdu nemá tě v lásce protože si daleko hezčí a chytřejší než ona." zčervenal. ,, Eee, děkuju." Absolutně jsem nevěděla co říct. ,, Oooo, rozkošný. Takový ťuťu. Náš Rejnold se rozjel. Dva kluci najednou, celých 18let žádný a teď dva najednou." Patrick, zaškrtím ho, jako fakt že jo. Kývla jsem na Mischu že asi půjde. Pochopil a tak jsme šli. U dveřích sem po Patrickovi hodila polštář a zabouchla dveře. Bylo slyšet jak nadává ale jeho problém nemá mít blbé kecy. Když jsme vyšli z hotelu byla tym kupa novinářů. Vážně super. Samozdřejmě sem musela vysvětlovat kdo je Mischa i když to už asi věděli ale vysvětlit jim že je to jen známý bylo opravdu těžké. Asi mi nevěřili ale když jsem jim slíbila rozhovor nechali toho a dokonce řekli že fotky nezvežejní. Ufff, snad to dodrží i když je to bulvár. Chudák Mischa jenom stál a nevěděl co dělat. Pohnul se až když jsem do něj drkla. ,  Páni, to docela zvládáš." písknul. ,, Nojo, osmnác let praxe." pokrčila jsem rameny. ,,Osmnáct. Ty jsi slavná už od mala?" divil se. ,, Jo i se ségrou a bráchama jsme hráli v hodně seriálech pro děti až pak sme šli každý dělat něco jiného." zavzpomínala jsem si na mé hodně zvláštno dětství. Jo chtěla bych to zpátky. To jak jsme spolu byli 24 Hodin denně.

1008 Slov. Doufám že ste neusli. Ale asi ne když ste až tady. Vaše Rea.

Zkus to!Kde žijí příběhy. Začni objevovat