Takže Sarah, uložím si to jméno do paměti a snažím se o co nejvěrohodnější úsměv. Ovšem stojí mě to všechnu sílu, když vnímám to mravenčení způsobené Niallovým dotekem. Na obličeji té ženy se objeví užaslý výraz a já mám co dělat abych se nezačala smát. Pak si uvědomím, že jsem slušně vychovaný člověk a napřáhnu k Sarah ruku. Ona na mě pár vteřin jen tak zírá, že už si začínám něco myslet, ale pak mou ruku uchopí do té své a opravdu hodně pevně jí stiskne.
Nevím proč ta žena se mi vůbec nelíbí. Poznám lidi, kteří se přetvařují a nedá se od nich čekat nic dobrého a myslím, že ona je jedním z nich. Na tuhle ženu si budu muset dát pozor proběhne my myslí. Niall se na mě krátce usměje, a obrátí se zpět k Sarah.
„Teď když nás omluvíš pospícháme" než si uvědomím, co řekl táhne mě za doprovodu pohledů ostatních hostů ven s kavárny. Ani nevím jak to dokázal, ale nedaleko už stojí černé nenápadné ale velké auto a mi do něj opravdu rychle nasedneme. Za volantem sedí starší na první pohled příjemný řidič a vedle něj si sedne zřejmě Niallův bodyguard.
Auto se rozjede a já stále nemám sílu protestovat, i když mě tenhle blonďáček odtáhl od mé milované ledové kávy. Oba naráz se na sebe podíváme a atmosféra v autě trochu zhoustne, když se podívám na naše stále spojené ruce. Usměju se a zvednu svůj pohled opět k němu. V jeho modrém pohledu se zračí směs pocitů, od omluvy přes trochu strachu až po úlevu. Ale hlavně je v nich vidět vděk.
„Moc se omlouvám Meg, je mi líto že jsem tě do toho zatáhl, ale nevěděl jsem jak se jí zbavit" vypadne z něj na jeden nádech a konečně rozpojí naše ruce, když začne gestikulovat. Nevím proč začnu se smát nad absurditou celé té situace a on se ke mě po chvilce přidá. Ti dva vepředu na nás jen udiveně koukají, ale po chvilce mi dojde do čeho jsem se to opravdu namočila a podívám se na Nialla.
„No myslím, že začneme od začátku" napřáhnu k němu opět ruku a on jí uchopí, když pochopí jak to myslím „Jsem Megan Williams, ale říkej mi prosím Meg" potřesu mu rukou a on mě napodobí „Niall Horan, těší mě Meg".
„Takže tohle bychom měli, mimochodem tohle je Rob náš řidič a Mark můj anděl strážný" ukáže na ty dva dopředu a já se s nimi pozdravím. „A co teď Nialle, myslím že jsi to trochu víc nedomyslel. Právě jsi mě před asi 30 lidmi ve Sturbucks představil jako svojí přítelkyni, takže chápeš, že jsme v tom až po uši. Nějak mě nenapadá co dál" otočím se zpět k Niallovy a položím zásadní otázku.
„Jak to všechno chceš uhrát do autu" napadne mě, že bychom se mohly přece jenom třeba někde pohádat a rozejít, to by bylo nejjednodušší, ale pak si vzpomenu na Sarah a něco mi říká, že ta žena mu nedá pokoj a nedá pokoj ani mě. Při vzpomínce na její pohled mi přejede mráz po zádech.
Ale je to Niall který mě v tu chvíli naprosto odrovná. „Meg já...prosím mohla bys to se mnou chvilku vydržet. Já vím všechno jsem trochu nedomyslel, ale byl to náhlí počin a já sám teď ani pořádně nevím jak dál. Prosím moc, mohla bys to hrát se mnou dál. Jen než se opravdu zbavím Sarah" jeho modrý pohled je tolik prosebný, když se na mě dívá a natočí hlavu trochu na stranu. Opět mě chytí za ruku a já cítím to mravenčení.
Sakra Meg, ty tolik zásadový člověk se necháš ukecat, tímhle...no...Dívám se na něj v mé mysli se odehrává boj. Ještě před zhruba hodinou jsem byla utahaná z práce a našla jsem přítele s jinou v posteli. Naší společné posteli rozhodnutá si s nikým v dohledné době nic nezačínat (ne že bych si mohla vybírat, muži o mě nějak nejeví zájem) a teď tu sedím v autě, které nás veze mě neznámo kam a naproti mě sedí asi momentálně nejúžasnější mladý Ir na planetě a prosí mě o to, abych hrála jeho přítelkyni. Možná bych to měla odmítnout, ale pak si přece jenom uvědomím, že to vlastně ani nejde. Dobrovolně jsem to přijala už v té kavárně, takže z toho jen tak nevycouvám.
No uvidíme říká mi moje podvědomí, když mu na to konečně s úsměvem kývnu a jeho tělo se úlevně uvolní, buď z toho vyjdu jako vítěz nebo, když se dívám na jeho úsměv, který mě během toho co se dělo až moc začal dostávat do kolen (což mě se často nestává, obzvlášť z člověkem kterého vlastně neznám) a opětuji mu to náhlé objetí do kterého mě vtáhne, se asi nešťastně zamiluju a bude s toho jen zlomené srdce. Tu druhou možnost si nechci připouštět, když vdechuji jeho úžasnou vůni. Prosím jen ne to zlomené srdce, jen to ne....
Tak jo dneska mi to jde. Další část je na světě ☻ tak co bude to těm dvěma klapat ♥ No vidím to nadějně, přece jenom neznám nikoho kdo by se nesnesl s *Niallíkem* naším zlatíčkem. Jelikož mě čekají dneska a zítra dvě noční další díl lásky moje až v úterý když bude čas. Užívejte prázdnin a krásného počasí. ♥
Coment and Votes díky moc lásky moje ♥
Vaše Nathalii...
ČTEŠ
Play With Me *Niall Horan*
FanfictionMegan, Niall, Sarah... Jedna kavárna, jedno náhodné setkání. Jak se zachovat, když vás z nenadání při čekání na vaši vytouženou kávu poprosí světoznámí zpěvák o malou službu. Těch pár slovíček "Please play with me" převrátí doposud velmi zásadové Me...