Pohled Meg
Čas jakoby neexistoval, jelikož s Niallem se člověk opravdu nenudí jak tak zjišťuji. Ani jsem nevnímala moc jízdu, jelikož ten blonďáček mě naprosto naplno zaměstnal, když jsme zastavily na mě neznámém místě. Jak se později ukázalo, bylo to malé soukromé nahrávací studio. Vystoupily jsme a Niall mě okamžitě vzal opět za ruku, jelikož se objevily ani nevím kde paparazzi a já měla co dělat, abych zachovala normální výraz a snažila se vypadat zamilovaně, když jsme obcházely auto a mířili si to za doprovodu Marka ke dveřím do budovy.
Skrytí v soukromý uvnitř jsem se konečně trochu uvolnila, ale Niall stále nepouštěl mou dlaň když mě vedl spletí malých chodeb. Vlastně mi to ani nevadilo, za celou tu dobu než jsme došly do studia jsme ani jeden nepromluvily a ono ani nebylo potřeba. Když jsme s pozdravily s majitelem studia Peterem, kterému jsem ale mimochodem byla také představena jako Niallova přítelkyně jsem se usadila do pohodlného křesla v rohu místnosti a snažila se srovnat si to všechno v hlavě.
Pozorovala jsem Nialla jak si užívá svou kytaru, když mě vyrušilo vyzvánění mého telefonu. Na displeji se ukázalo Joshuovo jméno a já ten hovor jen típla. Neměla jsem právě teď náladu se s ním dohadovat a už vůbec poslouchat ty jeho nesmysly. Vypnula jsem pro jistotu zvonění a hodila tam jen vibrace. Snažil se ještě asi třikrát než jsem mu prostě napsala, aby mi dal pokoj a už mě nekontaktoval. Naštěstí to zabralo, takže jeden problém z krku, druhý musíme doladit běželo mi hlavou, když se Niall z nenadání objevil vedle mě.
„Nad čím tak usilovně přemýšlíš Meg" jeho úsměv mě vytrhnul z mých chmurných myšlenek a já se na pár okamžiků nedokázala na nic soustředit. „Ehm, no jen tak nad tím vším Nialle. Předpokládám, že teď už je to venku, takže to..." větu jsem nedokončila, jelikož mi opět zavibroval telefon v ruce a znovu a znovu. Koukla jsem nevěřícně na Nialla a on se jen pokrčil rameny. Odemkla jsem displej oznámení z Twitteru zpráva od Lucy. Hrklo ve mně, když se Niall jen tak mimochodem nahnul ke mně a četl si jí spolu se mnou.
@Lucinda1D : Meg je to pravda? Je toho plný instagram a twitter. Ty jsi přítelkyně Nialla :))))
Podívala jsem se na Nialla s otázkou v očích. "Myslím, že teď už se z toho jen tak nevymluvíme Meg" na to se nadalo nic říct, jelikož na jeho obličeji byl až moc spokojený úsměv. Nemohla jsem v tu chvíli vlastně nic dělat. Měl pravdu, teď už se nadalo nic nikomu vymlouvat, ale komu to vadí že ano běželo mi hlavou, když jsem jí odpovídala, že si promluvíme později. Žádosti o sledování jsem zatím ignorovala, stejně by mě zajímalo jak mě dokázaly tak rychle najít a telefon radši rovnou vypnula. Zvedla jsem svůj pohled a ejhle...
Když jsem se rozhlédla kolem zjistila jsem, že jsme ve studio momentálně sami a můj opětovný pohled na Nialla mi potvrdil, že to asi tak trochu plánoval. Atmosféra v místnosti se hodně rychle změnila, nic takového jsem nikdy nepocítila, když mi po tělě proběhlo mrazení, každý nerv byl v pozoru.
Dívali jsme se jeden na druhého a napětí mezi námi by se dalo krájet. Sakra Meg klid napomínám sama sebe, ale moc mi to nepomáhá, když se stane to k čemu to vlastně všechno spěje. Niall se ke mě nahne a já naprosto konsternovaná už jenom jeho blízkostí nedokážů vůbec nic, když mi zlehka položí dlaň ze zadu na krk a přítáhne si mě k sobě aby spojil naše rty.
Neprotestuju a udivuju tím sama sebe, když se snažím zůstat nad věcí, ale to nejde. Nemám absolutně žádnou šanci, jelikož ten pocit, když se jeho rty nejdříve zlehka otřou o ty mé je naprosto elektrizující. Snad poprvé v životě zažívám něco co neznám . To mravenčení prochází celím mým tělem. Kde je ta zásadová Meg, kterou nic nerozhází běží mi hlavou, ale odpověď nenacházím. Momentálně se nacházím ve svém osobní nebi. Vnímám jen blízkost Nialla a fascinvaně sleduju jeho modrý pohled, jelikož barva jeho duhovek jakoby ztmavla. No páni...
Zlehka vydechnu když mě ty pocity absolutně odrovnají a Niall toho využije, když si mě naplno přitáhne k sobě a náš polibek naplno prohloubí. Jeho rty jsou tak jemné a polibek je něžný a já se naprosto ztrácím v tom všem. Když se oba odtáhneme jelikož lapáme doslova po dechu na jeho obličeji stejně asi jako na tom mém se stkví doslova blažený výraz a mě běží hlavou jen to jediné.
Sakra Meg myslím, že ses právě zabouchla a to pořádně....
Tak jo mládeži, další díl na světě. Doufám, že jste si jako já užily jejich první polibek, až mě samotné u toho běžel mráz po zádech. Ach jo jak já bych chtěla být na jejím místě. Chtěla bych vědět, jak doopravdy líbá naše zlatíčko :))) ale kdo ne že ano děvčata :D Další díl bude z pohledu Nialla ať víme jaký názor na to má vlastně on :)
Coment and Votes díky moc lásky moje
Vaše Nathalii...
ČTEŠ
Play With Me *Niall Horan*
FanfictionMegan, Niall, Sarah... Jedna kavárna, jedno náhodné setkání. Jak se zachovat, když vás z nenadání při čekání na vaši vytouženou kávu poprosí světoznámí zpěvák o malou službu. Těch pár slovíček "Please play with me" převrátí doposud velmi zásadové Me...