♥ Love at first sight? ♥

153 7 4
                                    

O hodinu později 

Byt Meg

Megan nervózně přechází po obývacím pokoji a pohledem sleduje hodinovou ručičku nemilosrdně se blížící k šesté hodině. Její srdce vynechá pár úderů, když se bytem rozezní zvuk zvonku a ona si naučeným pohybem bezděky upraví své dlouhé vlasy.

Její myslí běží spleť myšlenek, když její kroky směřují do předsíně ke dveřím. Její ruce se nevysvětlitelně potí a ona se tiše zasměje, když si uvědomí než dveře otevře, že to vše s ní dělá ten modrooký Ir stojící za dveřmi. Tohle není ona, takhle se nikdy nechovala a nikdy se tak necítila, tak proč se to děje, proč teď a proč s ním... Zhluboka se naposledy nadechne a vydechne, než otevře dveře a na jejím obličeji se automaticky rozprostře úsměv, poté co se opět a zase chtě nechtě ztratí v modři jeho duhovek.

Pohled Nialla

Když se naše pohledy setkaly a já viděl ten úžasný úsměv na její tváři, opět jsem se úplně ztratil. Konečně jsem si uvědomil při pohledu na ní jak moc my tahle dívka za pouhé tři dny dokázala změnit život. Možná to, že mě Sarah pronásledovala a mé kroky zamířily do té kavárny byl osud, ale možná že také ne, ale momentálně mě tohle vůbec netíží, když sjedu rychle pohledem na její ruce, které si nervózně otírá o své šaty a musím se usmát. Stále je ze mě tak nervózní jako na začátku, ale já na tom vlastně nejsem jinak.

To co k ní cítím jsem nikdy nezažil a je to pro mě nové, ale je to krásné.

„Ahoj" prohodí tiše a nervózně se zasměje, nebo alespoň mě to tak zní

 Její hlas mě vytrhne z mého jakéhosi tranzu a já se pohnu vpřed, když ustoupí, aby mi uvolnila cestu. Vejdu do bytu a první co ucítím je vůně jejího parfému. Jako vždy mě dokonale uzemní a já se plně nadechnu než se k ní otočím. Ta vůně ve mně rozehraje něco co nedokážu moc dobře ovládat a než si uvědomím co dělám překonám tu malou vzdálenost mezi námi a přitáhnu si jí k sobě, abych spojil naše rty.....

Pohled třetí osoby

Vše co ty dva chtěly v tu danou chvilku řešit bylo na pár okamžiků a možná i na delší dobu zapomenuto, když se jejich rty setkaly. Niallův dotek na holé pokožce Meganiných rukou jí opět způsobil to mrazení po celém těle, které poprvé zažila až s ním. V jejím břiše se rozletí tisíce těch pomyslných motýlků, když jí stejně jako před několika desítkami hodin přitiskne na zeď a ona nemá sílu se bránit. Vlastně se nechce bránit, když se k němu přimkne a oplácí mu jeho polibek ze stejnou intenzitou.

Až nedostatek kyslíku ukončí jejich dlouhý polibek a oni se velmi neochotně oddálí své rty od toho druhého. Meganina hruď se zvedá v rychlém tempu, její tep dosahuje maximálních výšek a ona má pocit, že její srdce exploduje. Ze stále zavřenýma očima se opře o zeď za sebou a teprve po pár okamžicích, kdy se jí podaří svůj tep dostat do pomyslného normálu se odváží otevřít oči a podívat se na něj.

Stále stojí v její blízkosti, ruce opřené podél její hlavy a svůj modrý pohled upřený na její tvář. Na jeho rtech mu pohrává lehký úsměv a ona si opět uvědomuje, když náhle položí svou dlaň na její tvář a lehce jí hladí, jak moc ho miluje. Zamilovala se za pouhé tři dny. Je to vůbec možné...copak opravdu existuje láska na první pohled?....


 Ehm...ano nějak se to stalo a já dokázala vyplodit kapitolu ☻☻snad byla alespoň trochu srozumitelná :)))

Komentíky a hvězdičky jsou vítány lásky moje ♥♥♥♥

With big love...

Vaše Nathalii...

Play With Me *Niall Horan*Kde žijí příběhy. Začni objevovat