♦ We're together ♦

161 4 6
                                    

Pohled Nialla

Existuje něco jako láska na první pohled? Ta otázka my běží hlavou, zatím co sleduji její tvář. V jejím obličeji se odráží snad všechny možné pocity, ale převládá hlavně nervozita což jde poznat i podle třesoucích se rukou, se kterými si pohrává nespouštějíc ze mě pohled.

Přehrávám si všechny okamžiky od toho osudového pátku, které jsme spolu zažily, elektrizující doteky od prvního setkání v kavárně až po první polibek. To vše my letí hlavou a já vím, že pokud cítím v její přítomnosti to, co cítím od bušení srdce při každém jejím doteku až po nervozitu v každé chvilce strávené bez ní, tak potom ano láska na první pohled asi opravdu existuje.

Zamiloval jsem se do té drobné dívky před sebou, už po prvním doteku musím sám sobě přiznat, když se zadívám do jejího už velmi nervózního pohledu a bez otálení překonám tu malou vzdálenost mezi námi, abych jí políbil. Nespěchám, jelikož jsem jí očividně hodně zaskočil, její tělo je napnuté a snaží se chvilku bojovat, ale nakonec se uvolní a polibky my opětuje. Její ruce zabloudí do mých vlasů a já jen slastně zamručím do polibku, což je kvitováno lehkým smíchem od Meg, když se naše rty oddálí. Nechtěl jsem ukončit tu nádhernou chvilku, ale naše plíce volaly po dávce kyslíku. Přitáhl jsem si Meg do náruče a ona se my už bez protestů stulila na klíně.

„ Myslím, že láska na první pohled existuje, pokud to znamená, že chvilky bez tebe jsou pro mě jako roky, když se známe vlastně jen tři dny Meg. Že jsem nervózní pokaždé v tvé přítomnosti. Už od prvního doteku v kavárně, kdy jsi na mně upřela svůj pohled, jsem byl vlastně ztracený"

Její tvář nese známky lehkého ruměnce a její rty jsou naprosto dokonalé, lehce nateklé po našem polibku a její pohled říká úplně vše, když se na mně podívá. Přejedu lehce prstem po linii jejího obličeje, zmapuji každý kousek její tváře a ona mně stále sleduje svým lehce zamlženým pohledem.

Její lehce pootevřené rty mně lákají k dalšímu polibku, ale bohužel z naší nádherné chvilky nás vyruší vyzvánění telefonu. Meg se zatváří trochu otráveně, když zjistí, že zvoní její telefon. Zvedne se z mého klína a já jí jen velmi nerad pouštím a přijme hovor. Sleduji její tvář, která se mění s každým slovem osoby na druhé straně telefonu a můj mozek pracuje na plné obrátky, když přejde už velmi rozrušená ke stolu a ovladačem zapne televizi na stěně.

Pohled Meg

Tu nádhernou chvilku, při které jsem konečně zjistila co ke mně ten modrooký Ir cítí, nás vyrušil můj mobil. Hodně neochotně jsem vstala z Niallova klína a přijala hovor od mé sestry. A už po pár prvních větách jsem věděla, že je něco velmi špatně.

„Moni prosím zpomal, já ti vůbec nerozumím. O čem to mluvíš" snažím se zastavit příval slov od mé sestry, ze kterých jsem vyrozuměla pouze, abych si pustila televizi a něco o Joshuovi a Sarah.

„Prosím pusť si televizi Meg" hlas mé sestry zní velmi naléhavě a já na sobě cítím Niallův pohled, když přejdu ke stolku a pustím televizi.

Jako první uvidím Sarah a vedle ní samolibě se usmívajícího Joshuu, moje srdce zběsile bije a hrozí, že mi vyskočí z hrudi poté co reportér předá slovo právě jemu. Cítím, jak se kolem mě omotají Niallovi ruce a jeho obětí zesílí ihned po Joshuových prvních větách. Ani Niallova náruč a jeho přítomnost, ale nezabráním slzám, aby se rozutekli po mých tvářích. 

Zjištění, jak velmi dokáže být zákeřný a pomstychtivý člověk, se kterým jsem žila mně naprosto odrovnává. Jak kruté je zjištění, že jsem ho vlastně vůbec neznala. Nechám se Niallem pevně obejmout poté co vypne televizi a zabořím tvář do jeho hrudníku. Pláč mnou cloumá a já se ho snažím zastavit, což se mi po chvilce naštěstí podaří. Tlukot jeho srdce a jeho jemné hlazení mně po chvilce uklidní.

Zvednu svůj uslzený pohled k jeho tváři a zadívám se do toho modrého pohledu momentálně plného obav, ale i odhodlání a hlavně lásky. Jeho následná slova, potom co mně velmi něžně políbí my však připomenou, že už na to všechno nejsem sama. Mám po svém boku někoho, koho se to všechno týká stejně jako mně a kdo mně miluje takovou jaká jsem.

„Jsme v tom spolu lásko a spolu to taky vyřešíme. Prosím netrap se."

„Miluji tě" splyne tiše z mých rtů nic jiného se snad říct nedá, než se opět ztratím v jeho úžasném polibku. A já vím, že bude dobře spolu to ustojíme....


Huuu...hmm po roce ne tu nejsou vánoce ☻ale ano další kapitola. Tak snad přijde k chuti.

Coment and Vote

Nathalii...♥♥

Play With Me *Niall Horan*Kde žijí příběhy. Začni objevovat