Konečně, narovnám se a protáhnu si bolavá záda. Uložím do police poslední knihu a s unaveným úsměvem si prohlédnu své dílo. Pohlédnu na hodiny nad knihovnou je skoro jedenáct večer a já jsem právě douklidila největší část té spouště způsobné Joshuovím řáděním. Ve dveřích do kuchyně ještě jednou přejedu celou místnost pohledem a následně zhasnu a vydám se k lednici. Vyndám si ledový čaj a pokračuju do ložnice, abych si vychutnala tolik potřebnou sprchu.
Byla bych měla všechno hotové dřív, nebýt toho, že ihned po odchodu Nialla mi telefon začala bombardovat Lucy a ostatní členové mé velké rodiny. Momentálně budeme s Niallem číslo jedna v bulváru. Unaveně si promnu oči, když odložím láhev na umyvadlo a shodím ze sebe všechno oblečení do koše na prádlo a vejdu do sprchového koutu. Horká voda dopadající o sekundu později na mé unavené svaly je příjemným uvolněním.
Opřu si čelo o studené kachličky a mojí myslí, běží všechny události dnešního velmi dlouhého dne. Cítím jak se na mé tváři opět usazuje ten úsměv při pomyšlení na ten poslední polibek. Moje tělo reaguje na tu vzpomínku velmi rychle a já cítím to mrazení, které to vše doprovázelo. Rychle se vzpamatuji a vypnu vodu. Potřebuju spánek nebo zítra budu nepoužitelná. Rychle se osuším a obléknu abych následně padla v ložnici do postele a během vteřiny upadla do spánku plného těch modrých očí a nenávistného pohledu té Sarah.
Ráno
Z velkým nadáváním zaklapnu otravné zvonění budíku na mém nočním stolku. Stáhnu ruku zpět pod deku a pomalu se probouzím do sobotního Londýnského rána. Zpoza škvírek v žaluziích na mě pomrkávají sluneční paprsky což signalizuje další krásný letní den v Londýně. O to víc mě docela štve, že budu většinu dne zavřená uvnitř a zařizovat vše potřebné na přehlídce. Jediným pozitivem jak si konečně přiznávám budou ty dvě modré oči a úžasný úsměv, které mě provázeli celou noc v mých snech. Pohledem na budík uznám, že je nejvyšší čas vstát a neochotně se vysoukám z pod vyhřáté peřiny.
O hodinu později
Pohled třetí osoby
Meg se právě natáhne pro svou tašku, když se bytem rozlehne zvuk zvonku. Naposledy se podívá do velkého zrcadla ve vstupní hale a z velkým nádechem snažíc se uklidnit splašeně bijící srdce otevře dveře. „Dobré ráno Meg" Niall si jí okamžitě přitáhne do náruče a věnuje jí polibek. Meg se snaží zkoncentrovat myšlenky, bože tohle s ní opravdu ještě nikdy nikdo neudělal. Má pocit, že jsou její nohy ze želé. Usměje se a vrátí mu pozdrav, než spolu v ruku v ruce nastoupí do dnes obdivuhodně fungujícího výtahu a sjedou do vstupní haly. „Dnes ti to moc sluší" pod jeho komplimentem se Meg začervená a udiví tím sama sebe. Kde je ta sebevědomá Meg, ona se přece nečervená.
Venku je čeká opět to velké auto, ale naštěstí je kolem jen pár fotografů, takže rychle nastoupí do auta a vydají se na cestu do centra do budovy pronajaté právě pro tuto příležitost. V soukromý auta si konečně Meg prohlédne nenápadně Nialla. Nehorázně mu to sluší projede jí myslí, když skenuje jeho černé skynny, bílou proužkovanou košili a šedé sportovní boty Nike. Niall si všimne jejího pohledu a potichu se zasměje což Meg upozorní, že její průzkum byl odhalen. A opět ta červeň.
„Líbí se ti co vidíš Meg" jeho úsměv je odzbrojující, a Meg právě neví jak se zachovat a co udělat. Je z toho všeho zmatená, v jeho přítomnosti se cítí jako školačka. Vždycky byla známá tím, že je velmi rozhodná a nic jí nerozhází a pak si přijde tenhle Irský skřítek a obrátí její život během pár hodin úplně naruby.
„Meg děje se něco, udělal jsem něco špatně nebo řekl..." Niall si přitáhne Meg k sobě a otočí její obličej za bradu k sobě. „Co se děje zlato" jeho modré studánky pozorně studují její tvář na kterém je hodně zmatený výraz. „Já...Ni víš" Meg zavře pevně oči aby se mohla soustředit. Jeho pohled jí to znemožňuje.
„Dobře Nialle, já...doslova jsi mě rozhodil, jsem z tebe zmatená..ne ze sebe..vlastně z toho všeho" Meg si frustrovaně promne spánky a podívá se opět na zmateného Nialla. „Ni nikdo se mnou nikdy neudělal to co ty, známe se ani ne dva dny a ty jsi mi doslova obrátil život naruby. Jsem z toho všeho zmatená, vždycky jsem se držela určitého schématu, můj život byl nalinkovaný, měla jsem svůj stereotyp a najednou přijdeš ty a já zjišťuju, že se dá žít i jinak a jsem z toho všeho prostě...prostě zmatená" na jeho tváři se usadí úsměv, když si jí přitáhne k sobě a ona se konečně uvolní.
Poslouchá tlukot jeho srdce, když si položí hlavu na jeho hrudník, vnímá jeho doteky, když jí hladí po zádech a najednou si uvědomí, že je to přesně to co jí chybělo. Tyhle doteky, vědomí že jí má někdo rád,kdo kdo jí to řekne a následně jí to i předvede, když jí odzbrojí jedním jediným polibkem.
I když to všechno začalo tak nějak jako z nějakého filmu jí se to líbí. „Netušil jsem že mám na někoho až takový vliv Meg." Niall se usměje a ona jeho úsměv opětuje. Nepotřebují zatím nic víc říkat, není na to vhodná doba, jelikož dorazily na místo. Jakmile se otevřou dveře oslepí je blesky fotoaparátů, od brzkého rána je před vchodem nával novinářů, a obzvlášť tohle si nenechají ujít. Od rána je na stránkách bulváru, jen Meg a Niall.
Oba si to zamíří k hlavnímu vchodu, bohužel se nevyhnout oficiálním fotkám pro novináře akreditované na tuto akci. Meg nasadí úsměv, který si cvičila celé ráno a trochu se uvolní, když si jí Niall přitáhne k sobě a položí svou ruku kolem jejího pasu. Nakonec se po snad nekonečném focení dostanou do útrob budovy. Meg se musí odloučit od Nialla, aby byla následně vyslána Markem zpět k němu.
„Ale šéfe..." její protesty jsou umlčeny ihned na počátku nejen jím, ale i ostatními s týmu. „Mazej zpět Meg, včera jsi pomohla dost, dnes se bav. A o tom že je Niall tvůj přítel jsi mi mohla říct, zařídil bych se ihned jinak" Mark jí postrčí zpět do sálu a Meg běží hlavou zmatené myšlenky. Kdyby jen věděl. Oslní jí blesk fotoaparátu, naštěstí není mířený na ni, ale na nějakou celebritu právě vcházející do sálu.
Pohledem vyhledá Nialla bavícího se z někým nedaleko. Najednou neví co dělat, má se k němu jen tak přidat. Zhluboka se nadechne a vydá se jeho směrem, ještě než k nim doje zachytí jeho pohled ve kterém se odráží mnoho pocitů a jedním z nich je obdiv a láska? „Tady jsi lásko nemohla jsem tě najít" Meg se chytí jeho nabízené dlaně a on si jí k sobě přitáhne. Její srdce začne ovšem okamžitě splašeně bít, když zjistí s kým se Niall baví.
„Spencere představuji ti svou přítelkyni Meg, Meg tvého šéfa ti myslím nemusím představovat" Meg jako ve snách přijme nabízenou ruku a potřese si ze svým hlavním šéfem a majitelem této oděvní značky. „Rád vás poznávám slečno Williamsová, hodně jsem o vás slyšel" a sakra běží hlavou Meg když se snaží udržet veselý výraz. Tohle bude opravdu hodně těžkých pár hodin....
Yes, yes, yes...další díl dnes na světě. Ta nová storka mě nějak nakopla, takže dneska konečně další kapča. Meg se mění svět a konečně začíná žít. Tak snad z toho nebude nakonec opravdu to zlomené srdce :)
Coment and Votes díky moc lásky ♥
Vaše Nathalii...
ČTEŠ
Play With Me *Niall Horan*
FanfictionMegan, Niall, Sarah... Jedna kavárna, jedno náhodné setkání. Jak se zachovat, když vás z nenadání při čekání na vaši vytouženou kávu poprosí světoznámí zpěvák o malou službu. Těch pár slovíček "Please play with me" převrátí doposud velmi zásadové Me...