10. Just another nightmare

1.5K 133 165
                                    







-Влюби се...- прошепна тя.

Наблюдавах я с широко отворени очи, но изведнъж смехът ми огласи стаята.

-Уау това е много страшно...-казах през смях.- А сега ми кажи сериозно, какво е направил?- попитах.

-Сериозна съм.- Кристина отговори.

Свих вежди.

-Какво? Шегуваш ли се? Той се е влюбил. Сякаш е направил престъпление...- подсмихнах се, но Кристина хич не й беше смешно. Тя ме гледаше с ококорени очи, който бях пълни със страх.

-Ти не разбираш...-прошепна тя.

-Тогава ми обясни за да разбера.- казах просто.

-Но... просто обещай да не търсиш информация за него, или пък да го споменаваш пред Хари. Моля те Елиза!- помоли се тя.

-Обещавам.- отговорих.

Кристина само кимна и ме поведе към малката масичка за кафе, където имаше два стола. Настаних се удобно и погледнах към Кристина, чакайки тя да започне с разказа си. Тя издиша насъбралия се въздух и отвори устата си.

-Случи се преди време. Преди 3 години..., но си го спомням сякаш беше вчера.- започна тя като погледна в скута си, неуверена да продължи, но го направи. - Хари, Зейн и Луи бяха добри приятели. Най-добрите. Нищо не можеше да ги раздели. Винаги пазеха гърба на другия. Бяха като братя... Един ден едно момиче като теб премина границата. Слугите на Хари веднага я хванаха и я доведоха тук.- каза на един дъх тя.

Преглътна тежко. Знам, че й беше трудно да говори.

-Беше красива. Висока. Руса коса. Кристално сини очи. Караше всяко едно момче да се обърне... Хари и каза, че има една седмица за да му каже къде е Елизабет иначе, ще я убие.- видях как една сълза се сформира в ъгълчето на окото й, но тя бързо я избърса, предпазвайки я от падане.- Запознах се с нея. Беше много приятна и приятелски настроена... Минаха няколко дни. Денят на смъртта й наближаваше. Наблюдавах как Луи я наблюдаваше. Наистина я харесваше... Тогава той се влюби. Но чувствата всъщност бяха взаимни. Тя също го обичаше. Така те се събраха, но връзката им беше тайна. Никой не знаеше за тях... Дойде денят на смъртта й. Тогава Луи помоли Хари да го премести за другата седмица. Минаваха дни, който се превърнаха в седмици... Мина месец. Любовта им се увеличаваше с всеки изминал ден. Всеки ден се срещаха тайно...- говореше тя.

Forever | H.S.Where stories live. Discover now