Гледната точка на Елизабет:
Отворих рязко очите си, викове излизаха от сухата ми уста. Сълзите се стичаха бавно, а треперещите ми ръце дори не направиха труда да ги избършат.
Едно и също. Всяка сутрин...
Освен онази... Сутринта след целувката с Хари. Тази красива сутрин. Розата и усмивката му...
А сега? Отново същия кошмар... По-силни демони, по-голяма разруха...
Отворих очите си бавно и се изправих в седнало положение. Увих ръцете си около треперещото ми тяло, докато оглеждах малката стая.
Очите ми срещнаха онези сини и спомените се върнаха в главата ми.
Смачканата роза. Злите зелени очи. Студената черна тъмница.
-Кошмари?- попита Найл. Той стоеше на същото си място като вчера. Седеше на каменния под, подпрял главата си на решетката.
-Демони...-прошепнах.
-Можа ли да поспиш?- попита той.
-Не особено. Тук е много студено... А ти?- попитах.
-Аз спах като къпан.- засмя се той.- Свикнал съм със студа.
Кимнах леко и погледнах нагоре към малкото прозорче, на което имаше решетки. Лъчите светлина бяха твърде слаби, за да осветят цялата стая.
Стоях там... В тъмницата на черния замък, държана против волята си. Онези зелени очи ме хипнотизираха право в голямата му сянка, където свободата ми бе отнета...
Свобода... Не я оценяваш, докато не я загубиш. Да правиш това, което искаш. Да изразяваш мението си свободно. Да не бъдеш зависим... Това е магията на свободата, която за жалост малко хора притежават.
Още една солена сълза падна от окото ми.
Свободата бе като едно красиво и рядко порцеланово изделие. Аз го притежавах, но за жалост Хари го счупи на малки парчета, които не могат да се залепят заедно...
-Липсва ли ти семейство?- Найл попита.
-Разбира се...-прошепнах като избърсах потеклите сълзи.- А на теб?
ESTÁS LEYENDO
Forever | H.S.
FanficСветлина и мрак. Топлина и студ. Любов и омраза. Лято и зима. Красиво и грозно. Щастие и тъга. ...Черно и Бяло... Всички тези двойки думи са антоними. Всяко едно нещо си има своята противоположност. Такава ни е природата. Без добро няма лошо. Има св...