Светлина и мрак. Топлина и студ. Любов и омраза. Лято и зима. Красиво и грозно. Щастие и тъга.
...Черно и Бяло...Всички тези двойки думи са антоними. Всяко едно нещо си има своята противоположност. Такава ни е природата. Без добро няма лошо.
Има свят за който не знам. Той съществува от много времена.
Мястото, което контролира целия свят. Мястото където се случва всичко. А именно....
Светът на Ангелите.
Място където има две пълни противоположности. Два свята събрани в едно цяло. Две воюващи страни. Черните и бели ангели.
《Белите Ангели》
Място пълно с доброта. Място където всичко е чисто. От къде идвата добротата на света? Точно от там. От белите ангели.
Там всички са щастливи, мили и любезни. Без лошотия. Само доброта.
Всеки ангел има своята сила. Някой лекуват, някой гледат в бъдещето.
Светът на белите ангели се оправлява от кралство. В това кралство има крал и кралица, който имат най-голямата сила сред белите ангели.
《Черните Ангели》
Както казах... Всичко си има своята противоположност. Другото ни аз. Тъмното ни аз.
Там е пълен мрак... Черно...
Убийства на невинни. Усещаш страха само при името: Черни Ангели.Както белите ангели, черните имат своята специална сила. Да правят болка на хората само с един поглед, да четат мисли и т.н.
Преди време там също се оправляваше от крал и кралица..., но те починаха. Единственото, което остана от тях е синът им - Хари. Сега той оправлява кралството, като един безмилостен господар... Много хора казват, че е такъв заради загубата на родителите си, други казват, че той просто няма сърце...
Защо двете страни воюват?... Хах... Любимата ми история...
Някога питате ли се: Защо на планетата Земя, по-големия процент са добрите хора? Защо не лошите? Защо когато тръгнеш да правиш нещо лошо едно гласче не спира да ти повтаря "Недей! Това е лошо! Постъпваш грешно!"... Но ако все пак направиш нещо лошо след това съжаляваш.... Ето и отговорът: всички ние, сме под въздействието на ангелската арфа.
ESTÁS LEYENDO
Forever | H.S.
FanficСветлина и мрак. Топлина и студ. Любов и омраза. Лято и зима. Красиво и грозно. Щастие и тъга. ...Черно и Бяло... Всички тези двойки думи са антоними. Всяко едно нещо си има своята противоположност. Такава ни е природата. Без добро няма лошо. Има св...