1.kapitola

40 4 5
                                    

Ráno som vstala. Pozrela som sa na hodiny. Bolo 6:00.. Hneď som si uvedomila aký je deň. Bol pondelok a bol prvý deň školy. Fuh , tie dva mesiace ubehli veľmi rýchlo. Do školy sa mi moc ísť nechcelo.. Som zvedavá čo tí idioti na mňa vymyslia v prvý deň školy. No nič , bola som hladná tak som šla dolu do kuchyne. Moji rodičia zas neboli doma. Ako vždy. Urobila som si chlieb s avokádovou pomazánkou a na pitie som si zobrala alpro mandľové mlieko. Šla som s tým hore do izby.. Bolo ešte len 6:30. Času som mala dosť. Zobrala som si macbook a zapla Facebook. Nič nové. Tak som si zapla YouTube a pozrela si nové video od GoGa. Už som dojedla raňajky a video skončilo. Odniesla som tanier dole do umývačky a šla zas hore do izby. Pozrela som sa na hodiny. Bolo 6:55. Začala som sa chystať do školy. Chvíľu som rozmýšľala čo si oblečiem. Potom som sa rozhodla pre čierne džínsy ktoré boli na kolenách potrhané a sivú mikinu s čiernym nápisom : Love Yourself. Vyzeralo to fajn. No keď som sa pozrela do zrkadla a uvidela tie vlasy , trochu som sa zdesila. Mala som na hlave výbuch. Vlasy som hneď rozčesala a vyžehlila. Prišiel na rad make-up. Dala som si korektor , jemne prepudrovala , naniesla na mihalnice trochu špirály a hotovo. Môžem vyraziť. Bolo 7:15 a za chvíľu mi mal ísť bus. Hneď ako som nastúpila do busu , začal mi zvoniť telefón. Ach bože ja tak neznášam ten "ajfoňácky" vyzváňajúci tón. Pozriem na displej a vidím , že mi volá mama. Páni , prečo mi volá..? Veď ona sa o mňa nikdy nezaujímala. Zdvihla som.
ROZHOVOR :
Ja : Čau mami.
Mama : Ahoj , tak čo už si pri škole?
Ja : Ešte nie , som v buse.
Mama : Aha , len som chcela vedieť či je všetko v pohode.
Ja : Hej je , ale musím končiť tak čau mami.
Mama : Ahoj a uži si prvý deň školy.
*Koniec rozhovoru*
Čo to bolo? Nikdy sa o mňa nezaujímala tak čo jej zrazu je? Vraj si mám užiť prvý deň. No neviem ako keď mi ho určite pokazia tí traja hlupáci. Vystúpila som z autobusu a šla ku škole. Tí traja tam už stáli. Zrejme ma čakali. Chcela som okolo nich prejsť tak aby si ma nevšimli. To sa mi zrejme nepodarilo , pretože po mne skríkol Marco. „Aha kto nám ide.. Naša malá Michelle.. Alebo snáď Myška? Šedá myška. Tým že sa oblečieš do moderných vecí nezmeníš svoju úbohosť." Zrazu sa všetci traja začali smiať. Rýchlo som vošla do budovy školy. Samozrejme že keď som vošla do školy , padali na mňa všetky pohľady. A k tomu pribudli aj reči. Nevšímala som si to a šla do triedy. Tam už bolo plno žiakov a všimla som si moju najlepšiu a zároveň jedinú kamarátku. Sadla som si k nej a začali sme sa baviť. Potom tam prišla aj tá "legendárna" trojica debilov.Našťastie držali zobák. Začala sa hodina. Bola slovina. Nenávidím slovinu a našu učiteľku Repovskú. Bola to stará raketa. Nikto z triedy ju nemal rád. Okrem našej triednej ku*vy Saši. Je to namyslená pi*a. Každému učiteľovi sa podlizovala. Ona si myslí že je niečo viac ako my. Lenže to že má "cecky" ( pričom je to vypchatá podprsenka ) a je "múdra" ( akurát tak keď sa naučí ) z nej nerobia niečo viac. No nič. Tá stará krava nám zadala čítanie. Každý má prečítať nahlas jeden odsek. Prišiel rad na mňa. Moc sa mi nechcelo ale musela som. "Cŕŕŕnn" zazvonil zvonček čo znamenalo koniec prvej hodiny.. Chvala bohu konečne tá stará krava vypadla. Ďalšie hodiny boli v pohode. Bola posledná hodina ale učiteľka mala niečo na práci , tak bola hodina voľná. Konečne skončila aj tá posledná hodina , lebo mi strašne trebalo na wecko.. Tak som si zbalila veci a utekala som na wecko.. Moja naj kamoška Mima mi povedala že ma počká pred školou , mala som ju odprevadiť domov , lebo je to asi 7 minút od školy a mne ide bus až za 20 minút. Lenže to som ešte nevedela čo ma čaká. Vyšla som z wecka , šla som k skrinkám a tam si ma počkali tí traja idioti.
*Rozhovor*
„Marco : Aha kto nám ide..naša Myšškaa... "
Ja : Prestaň!..
Kristian : Ku*va sprostá čo si to povedala?!
Ja : Nič.. *šepla som potichu ale oni to i tak počuli.
Marco : Nič?! Tu sme páni my a ty si len obyčajná socka! - povedal Marco naštvane a sotil ma do skrinky..
*Koniec rozhovoru*
Všetci odišli okrem Lukasa. Bála som sa že mi ublíži aj on. Lenže on ku mne prišiel a spýtal sa či som v poriadku. Povedala som áno aj napriek tomu že ma bolela ruka. Totižto Marco ma sotil tak , že som si udrela ruku. Neriešila som to ďalej a šla som za Mimou. Lenže Mima už pred školou nebola. Nevadilo mi to , pretože ju už asi nebavilo čakať tam na mňa. Šla som na bus. Cestou som si zapojila slúchadlá a počúvala pesničky. Keď som vystúpila z busu a prišla domov , rodičia boli doma. Nezvyčajné. Keď máte rodičov podnikateľov , nie sú doma často. Pozdravila som sa im a šla do izby. Nudila som sa a potom mi zapípal mobil. Bola to smska od Mimy že mám ísť na FaceTime. Zapla som FaceTime a zavolala som jej. Začali sme kecať. Keď v tom ma vyrušila mama a povedala mi , že mám návštevu...

Tak čo myslíte kto prišiel ku Michelle na návštevu? Btw. Dúfam že sa Vám 1. Časť páčila. Ak áno napíšte mi do komentárov alebo dajte palec hore. :)

Šťastie? Nemyslím Si.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin