Deel 7 - Noa

296 29 1
                                    

Gillend hoor ik iemand aankomen, lopend. Ik herken de stem en draai me om.

"Sorry! Sorry dat ik te laat ben!" Roept Nathan hard terwijl hij aan komt lopen met zwaaiende handen. Hij heeft een zwarte rugzak op zijn rug, in de linkerhand heeft hij zijn portefeuille en in zijn rechterhand zijn gsm met oortjes. Hij heeft bruin, geruit hemd aan met redelijk losse, zwarte jeansbroek tot net boven zijn knieën. Zijn hemd steekt half in zijn broek, zijn gulp staat open, zijn hiel van zijn linkervoet hangt uit zijn schoen. Ik kijk lachend op mijn horloge.

"Nathan, het is kwart over acht. Ik heb Rayan laten zeggen dat je moest komen om half acht, omdat ik wist dat je te laat ging zijn. We vertrekken binnen een kwartier, want dan komt de bus aan." Nathan kijkt me geïrriteerd aan en lacht dan. Hij kijkt naar de mensen die allemaal achter me staan. Rayan, Esmee, Amy, Rachelle, Marc, Kacper, Dennis, Quinten, Alex en Hermes. We staan allemaal op mijn oprit. Marc staat met een grote glimlach op zijn gezicht te kijken naar de zes youtubers.

"Stel me voor," zegt Nathan met een bedenkend gezicht.

"Rayan, Quinten, Kacper, Dennis, Alex en Hermes ken je wel al. Dat is Esmee, dat is Amy en dat is Rachelle, ze zijn mijn vriendinnen," stel ik hen voor terwijl ik hen duidelijk aanwijs.
"En dat is Marc, Marc is het kleine broertje van Rachelle, hij is jarig vandaag en wou graag mee."

Nathan knikt, begroet iedereen en wenst Marc een gelukkige dertiende verjaardag. Iedereen praat wat met elkaar tot het tijd is om te vertrekken. We zijn met een grote groep, met twaalf.

"Het is al bijna tijd," zegt Rachelle, en ze heeft gelijk, vanuit de richting waar Nathan kwam, zie je ook de bus al aankomen. Iedereen neemt zijn pasje voor de bus of geld voor mee te mogen op de bus. De bus arriveert, en we stappen een voor een in. Gelukkig is de bus redelijk leeg, dus heeft iedereen plaats.

"Heeft iedereen zijn ticket voor Bobbejaanland?" Vraagt Rayan. Iedereen knikt.

Na ongeveer een half uur zijn we aangekomen aan onze bestemming, Bobbejaanland. We stappen uit en zorgen dat we niemand vergeten. Blij wandelen we het grote pretpark binnen, laten onze tickets zien en gaan meteen naar de Typhoon.

"Durft Marc dit wel?" Vraagt Amy aan Rachelle, Rachelle knikt overtuigend.
"Ik wil naast UnaGize zitten!" Zegt Marc blij, ik kijk naar Rayan en hij knikt goedkeurend. We gaan in de rij staan en nog geen half uurtje later zitten we met z'n allen op onze plaatsen. Ik zit links van Esmee. Rachelle zit naast Amy, Rayan naast Marc, Quinten naast Alex, Kacper naast Dennis en Nathan naast Hermes. We doen de beveiligingsgordel omlaag, dan komt er nog een man checken of we goed vast zitten.

Mijn hart begint hevig te kloppen. Het karretje vertrekt heel rustig omhoog. Uit angst neem ik Esmee haar hand vast en zij de mijne, met mijn andere hand neem ik de gordel stevig vast als we net op het punt staan om naar beneden te "vallen". Ik hoor het karretje langzaam tikken, de tikken klinken stil maar toch scherp, en voor ik het weet zoeft het karretje met een enorme snelheid naar beneden. Iedereen gilt het uit, we gaan overkop, links rechts, traag en snel.

Waggelend en op trillende benen stappen we met z'n allen de snelle attractie uit.
"Dat was geweldig," zegt Alex. Iedereen gaat akkoord, op naar de volgende attractie.

-

Samen wandelen we het pretpark uit, het is ondertussen half zeven in de avond, nu naar de bar toe, daar is altijd wel een feestje.

Sorry voor het korte hoofdstuk. Ik denk ook niet dat ik het stukje van het feestje ga schrijven, want ik heb er geen speciale ideeën voor. Het is een krot hoofdstuk sorry hahah

Vote en comment? 😚

Mijn Bucket List | Rayan Aghassaiy FanfictionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu