Mijn telefoon rinkelt omdat iemand belt, het is Rayan. Ik neem op.
"Rayan?"
"Hey, Noa, zin om nog een video op te nemen?" Ik knik -wetend dat hij dat niet kan zien. "Ja is goed, wanneer?" Vraag ik, er is even een stilte, Rayan denkt waarschijnlijk na. "Nu?"
"Oke, ik kom eraan." Ik leg af zonder gedag te zeggen en ga mijn kamer uit. Ik ga naar buiten, richting Rayan's huis. Die richting heb ik al vaak afgelegd, en ik heb het me nog steeds niet beklaagd.Ik klop op de deur en Rayan doet meteen open. Hij laat me binnen en zet heel de setting klaar om de video op te nemen. "Het is een Q&A," zegt hij. Ik knik en ga op een stoel zitten, voor de camera. Rayan neemt ook een stoel en komt naast me zitten. Hij begint te praten tegen de camera, niet veel later beginnen we met de eerste vraag.
"Voelt gij u al big?" Rayan kijkt me aan, ik moet lachen, niet weten wat te antwoorden. "Kei big," zegt Rayan. "Volgende vraag. "Hoe is jullie seksleven?" Ik begin te lachen, Rayan staart levenloos de camera aan.
"Ja euh, hoe is uw seksleven?" Vraagt hij aan mij. Ik probeer serieus te blijven. "Wild." Rayan maakt een uhu-geluidje. "Aja, wild?" Ik knik. "Heel wild." Rayan knikt. "Interessant. Wil je nog iets mededelen?" Met alle proberen probeer ik serieus te blijven, maar ik barst uit van het lachen. Hoe kan Rayan hier nou niet stuk om gaan?
Na nog een aantal vragen komen we bij de allerlaatste vraag. "Is er iets dat je wil zeggen tegen elkaar?"
"Euh. Nee. Jij?" Rayan kijkt me aan, ik schud mijn hoofd. Net als hij begint met praten tegen de camera, net wanneer hij de outro zegt, vormen mijn lippen de zin 'ik hou van u', ik spreek het heel stil uit, wat dus amper te horen is. Ik kijk Rayan aan, hij praat nog steeds. Of zou hij het misschien toch wel gehoord hebben? ...
Lol eindelijk weer een update en het is super kort maar ja ik heb weinig inspiratie lol
JE LEEST
Mijn Bucket List | Rayan Aghassaiy Fanfiction
FanfictionNoa, 18 jaar, zit samen in de klas met Rayan, ook 18 jaar. Rayan is een youtuber met 10.000 subscribers, en zijn droom is om bekend te worden in heel België en Nederland. Op een dag moeten Noa en Rayan samen een project maken voor school, waardoor h...