Ingatkan lepas jalan 5 kilometer, lepas jumpa jalan raya, bolehlah terus hitch-hike tumpang mana-mana lori atau kereta.
Takde maknanya!!!
Dia orang kena tanam dulu semua senjata yang dibawa sebab takkan nak tahan lori sambil bawak senjata pulak? Mampos takde sapa nak berhenti. Lepas tu Rafe suruh dia orang nyorok kat balik belukar pulak, takut orang yang tak berkenaan nampak.
"Orang tak berkenaan tu sapa?" tanya Pipa. Innocent je soalan dia. Macamlah dia tak boleh teka siapa.
"Bukan semua ahli The Secret Club hadir malam tadi. Tu baru suku. Masih ramai yang berkeliaran kat luar," terang Rafe. "You think after they heard about the gunshots and the fire, dia orang tak datang sini untuk tengok?"
"I only think I want to go home and sleep," jawab Pipa. Dia pandang middle rank yang tengah basuh muka kat tebing sungai. Bestnya kalau dapat mandi-manda kat sungai tu. Airnya jernih sangat.
"So, macam mana kita nak keluar dari sini?" tanya Pipa lagi.
"Naik lori bawak sayur."
Pipa ingatkan Rafe saja nak ngusik dia, rupa-rupanya memang lori sayur yang ditahannya. Mujur sayur. Kalau lori bawak ayam hidup... huh, sorry la Pipa nak naik!
Nampaknya Rafe kenal pemandu lori tu. Dah biasa kut... entah-entah pemandu lori tu pun ahli TSC. Kalau pompuan macam Hani tu boleh join, pasal apa pulak pemandu lori tu tak boleh?
Dia orang dihantar sampai depan sebuah banglo.
"Another secret club ke ni?" tanya Pipa. Teragak-agak dia nak turun dari lori. Rasa macam masuk perangkap je. Yang ada dengan dia sekarang semuanya lelaki pulak tu. Rabak habih pepek dia kalau dia orang semua pakat rogol dia kat banglo tu.
"Welcome to my home sweet home," kata Rafe.
Aduuu mak! Besar giler rumah Rafe.
"Siapa lagi tinggal dengan you?" tanya Pipa lagi. Dia masih tak hundred percent sama ada nak masuk ke tak?
"I duk sorang. Make yourselves comfortable." Rafe buat ucapan alu-aluan la pulak lepas dia orang masuk ke dalam rumah dia. Lepas tu dia panggil sorang doktor suruh datang ke rumah dia. Nak rawat low rank yang Pipa tembak tadi.
"Siapa nak mandi, boleh guna bilik air bawah. Jalan straight, belok kanan dan jalan terus. Cari pintu yang paling ujung," kata Rafe kepada middle and low rank TSC. "Pipa, you come with me."
"Where to?"
"Ada dua bilik air kat atas. You can use one."
"Oh..." Pipa termalu sendiri sebab tersangka Rafe nak ajak dia main tadi. Dah ringan je mulut dia nak kata, sorry! Nak main kena nikah dulu. Yang semalam tu I terjadi bodoh kejap sebab terhutang budi kat you.
Nasib baik dia tanya sebelum dia berdakwah, kalau tak malunya...
Dia orang berdua naik ke tingkat atas. Asyik Wow! je mulut Pipa bila tengok rumah Rafe. Nak kata istana, istana tu beso sangat. Rumah Rafe ni kecik sikit la daripada istana. All black. Anak jantan la katakan.
Rafe bukakan pintu bilik tidur untuk Pipa.
"Towels and everything you need are in the closet."
"Everything?" tanya Pipa.
"Not everything la... I mean pakaian. Bras and panties, slacks or jeans, blouse or tee... you can find in the closet."
"Thanks," ucap Pipa dan tutup pintu. Mesti selalu bawak pompuan ke sini dak Rafe ni. Dah rosak teruk dah lawyer ni. Tak layak jadi suami sesiapa dah dia ni, bisik hati Pipa. Sedih pulak dia rasa. Mungkin sebab penat, tu yang tiba-tiba je rasa down.
Pipa mandi dalam bath tub. Punyalah best sampai tertidur. Dia sedar bila Rafe percik air ke muka dia. Terkejut siot dia sampai tenggelam kejap kat dalam bath tub tu. Nasib baik tak lemas!
"Sorry. Didn't mean to scare you." Rafe hulurkan tuala.
"Lain kali bagi la salam," marah Pipa. Berdengung telinga dia masuk air.
"Kan consider toilet ni. Boleh ke bagi salam?"
"Pandai pulak you." Pipa pandang Rafe. Tertanya-tanya dalam hati, Rafe ni sebenarnya macam mana? Macam tahu je pasal agama tapi memantat numero uno.
Alah, nak heran apa? Dia kan lawyer. Kena tahu banyak benda. Dia ikut atau tak info yang dia dapat tu, kau peduli apa, Pipa? Itu antara dia dengan Tuhan. Lantak dia la.
"Boleh keluar tak?" kata Pipa.
"Kenapa?"
"I nak keluar dari bath tub ni."
"Keluar ajelah."
"Banyak cantik muka you!"
"You nak malu pasal apa? I've seen all of you already."
"Keluar je la... jangan banyak cakap, boleh?"
Rafe tak keluar. Rumah dia! Dia berdiri je kat tepi bath tub tu, tunggu Pipa berdiri. Last-last Pipa terpaksa jugak bangun. Dah kecut dah kulit pada jari dia. Macam buah prune albino je dia tengok tangan dia.
Masa dia tengah keringkan badan, Rafe datang dekat dan ramas tetek dia. Pipa dah agak dah apa Rafe nak masa dia tengok Rafe pelan-pelan datang kat dia.
"I tak nak main lagi!" Pipa larikan diri.
"Kissing je."
"Mula-mula memang la kissing. Tup-tup dah berenjut kat atas katil. Tak nak ya..."
"Maknanya you pun nak. Saja jual mahal."
"I memang nak. Dah rasa, kan... memang sedap. Tapi I nak main dengan lelaki yang dah jadi suami I je. Saja-saja nak main memang I tak nak dah," kata Pipa. Ada ke orang nak kat dia lagi lepas ni? Lubang pepek tu boleh modify tapi kalau dia mengandung, macam mana?
"You ajak I kahwin ke?" tanya Rafe.
"Eh, ada ke I ajak? Mana ada? I bagi tahu je, kalau I nak main, I nak main dengan hubby I je."
Rafe kecewa betul dengan jawapan pedas berapi Pipa tu. Tak sangka la pulak dia Pipa nak jawab macam tu. Terkilan dia rasa.
"Good! I memang takde niat nak kahwin pun."
"Good!" kata Pipa.
Rafe keluar dari bilik tu dengan perasaan hampa. Sedih pun sama. Bukan hampa dan sedih sebab tak dapat main tapi dia sedih sebab dari gaya Pipa cakap, nampak ketara Pipa tak nak kat dia. Belum pernah lagi la pompuan tolak untuk main dengan dia. Makin terhegeh-hegeh lagi ada la. Berlambak sampai Rafe naik muak.
Rafe turun ke bawah, meninggalkan Pipa untuk pakai baju dan keringkan rambutnya. Semasa kat bawah, dia dengan middle and low ranks tengok berita pasal The Secret Club dan hutan yang terbakar. Mula-mula semua pakat excited tengok tapi lepas tu semua jadi keras. Rafe ambik remote dan ulang berita terakhir tu dua kali. Lepas tu dia call Pipa suruh turun.
"Ada apa yang kalut sangat ni?" tanya Pipa.
"Tengok." Rafe mainkan semula berita tadi. Mula-mula kecoh mulut Pipa menghentam The Secret Club tapi bila berita paling last pasal TSC tu keluar, Pipa terus jadi patung.
"Ya Allah,Hani!"}f
YOU ARE READING
The Secret Club
RomanceNovel erotik Melayu. Ready stok. 200 naskhah saja. RM107 SM / RM111 SM *termasuk poslaju. Nak beli, contact FB Ainee MY (gambar Jessica Rabbit) atau saya sendiri, Jane Isfahan.