Rafe tekap mulutnya pada pepek Pipa dan nyotnyot pepek Pipa. Sambil nyotnyot sambil gomol pepek Pipa. Tak tentu hala Pipa rasa. Sekejap dia pegang dahi, sekejap dia genggam-genggam cadar linen katil tu, sekejap dia tarik punggung dia. Geli sesangat. Tapi mulut Rafe tetap melekap kat pepeknya. Last sekali bila tak tahan sangat Pipa duduk dan tarik rambut Rafe, suruh Rafe berhenti nyotnyot pepek dia.
Rafe berhenti nyotnyot dan pandang Pipa. Nak tanya Pipa kenapa suruh dia berhenti tapi sebelum dia buka mulut, Pipa tarik balik kepala Rafe supaya terus nyotnyot pepek dia. Lepas tu Pipa rebahkan balik badannya. Lantaklah Rafe nak buat apa. Pipa tak boleh fikir lagi dah. Blur habih sebab sedap sangat.
Suka sangat Rafe bila Pipa sembamkan balik muka dia ke pepek Pipa sebab dia tak puas lagi sedut sweet honey pada pepek Pipa tu. Dia nak bagi Pipa klimaks lagi dengan jilatan dan nyotnyot dia tu. Dia nak dengar Pipa mengerang lagi. Kalau boleh, kali ni dia nak dengar Pipa menjerit bila Pipa klimaks.
Rafe nyotnyot bijik kelentit Pipa. Kadang-kadang dia jilat lubang faraj Pipa. Terangkat-angkat punggung Pipa menahan kesedapan. Adoiii... giler kentang betoi sedapnya. Makin dia angkat punggung, makin menggila Rafe jilat. Terkemut-kemut pepek Pipa dibuatnya.
"Eerghhh... urghhhh... ahhh... ahhh..." Pipa klimaks buat kali kelima. Longlai terus kaki dia yang Rafe kangkangkan tadi.
Rafe merangkak kat atas katil dan berbaring mengiring di sebelah Pipa. Habis selopong muka dia dengan sweet honey pepek Pipa. Berlemuih! Dia tak cakap. Hanya pandang Pipa yang tengah pejam mata sambil menjilat-jilat sisa sweet honey Pipa pada mukanya. Sebelah tangan mengusap dada Pipa yang turun naik dengan laju. Dia tahu Pipa penat sangat-sangat. Lima kali kut!
Takpe. Dia boleh tunggu Pipa recharge.
Pipa buka mata dan toleh ke arah Rafe. Mata dia kuyu. Steam habis. Campur penat sama.
"Happy?" Rafe senyum.
Pipa angguk. "Penat."
"Tidur dulu. Kejap lagi kita main balik."
"Tak naklah. I okey je," tolak Pipa, cuba bangun. Dia takut Rafe lari sebenarnya sebab dia tidur berdengkur kerbau jantan, bak kata Hani. Malu ooo... balik kampung main dengan kerbau dia kalau Rafe cancel ambil dia jadi makwe.
Tapi badannya terlalu penat. Pipa rebah balik. Terus pejam mata. Terus tidur.
Bila dia terjaga, dia tengok Rafe masih lagi baring mengiring kat sebelah dia. Senyum kat dia. Pipa tersengih-sengih. Malu. Dia raba-raba mukanya takut ada air liur basi. Kemudian dia perasan macam dia dah tak pakai baju. Dia raba tubuh badannya yang diselimuti quilt. Memang dia bogel... tak sedar langsung dia masa Rafe telanjangkan dia masa dia tengah tidur tadi.
"Jom mandi," ajak Rafe.
"Mandi sama-sama?" Mata Pipa terbeliak. Tak pernah dibuatnya mandi dengan orang lelaki sebelum ni. Masa kat kampung dulu biasalah. Mandi ramai-ramai kat sungai. Bukan dia orang je mandi. Kerbau pun join sekali.
"Jom." Rafe tarik tangan Pipa.
"Okey..."
Pipa cuba berdiri tapi lututnya macam dah hilang skru. Goyang habis.
"Duduk dulu. Bagi hilang penat tu," kata Rafe.
"Takpe. I okey je." Tapi kaki dia memang tak okey. Memang dia terpaksa duduk, jadi Pipa duduk kat birai katil. Tersengih dia malu kat Rafe sebab tadi over confident sangat.
Pipa peluk tubuh, tutup tetek dia. Kakinya disilangkan. Kepit pepeknya. Malu pulak dia rasa berbogel sorang-sorang. Rafe pulak asyik pandang dia je.
YOU ARE READING
The Secret Club
RomanceNovel erotik Melayu. Ready stok. 200 naskhah saja. RM107 SM / RM111 SM *termasuk poslaju. Nak beli, contact FB Ainee MY (gambar Jessica Rabbit) atau saya sendiri, Jane Isfahan.