Puluhan raja dan ratu yang bersosial di dalam hall itu mula bergerak ke tepi. Tinggal pencabar-pencabar Rafe saja berdiri tak berganjak di tengah ruang yang dikosongkan itu. Mata masing-masing meratah tubuh badan Pipa. Ada yang menjilat-jilat bibir dengan lidah tebal mereka, dah berangan apa mereka nak buat dengan Pipa.
Pipa rasa nak lari je dari situ. Menyesal giler dia paksa Hani bawa dia ke situ malam tu. Dia ingat kelab biasa-biasa je. Macam yang dia selalu tengok kat tv tu. Lelaki perempuan bertemu, sembang-sembang, berkenalan sambil minum-minum. Kutlah boleh dia bertemu jodohnya di situ. Tapi dia tak sangka kelab yang Hani banggakan sangat tu kelab maksiat.
Alah, bukan salah Hani semuanya. Pipa pun salah. Patutnya Pipa dah dapat agak masa Rafe cium dia di dalam limo tadi. Heck! Daripada dress code kelab yang sangat seksi tu lagi patutnya dia dah dapat agak!
Nak lari pun macam mana? Tempat tu pun dia tak tahu kat mana. Kalau tahu pun tak guna. Mana dia ada handphone nak telefon teksi. Handphone tinggal kat rumah sebab itu salah satu syarat nak join kelab tu. Menyesal giler Pipa. Tak pasal-pasal jadi lauk dia malam tu.
Empat orang raja usung sebuah meja bulat dan meletakkannya di tengah hall. Seorang ratu bawa bekas berwarna emas dan letak bekas tu di tengah meja. Dia susun kertas dan pen di atas meja tu. Para pencabar Rafe pergi ke meja itu dan berdiri mengelilinginya, mengikut susunan kertas dan pen tu. Raja yang pakai crown tadi tepuk bahu Rafe dan suruh Rafe pergi ke tengah hall. Dia tak bersuara. Perintah dengan tangan saja. Rafe tepuk-tepuk tangan Pipa dan tarik tangan Pipa supaya Pipa lepaskan lengannya.
"Pergi kat kawan you. Kejap lagi I datang balik claim you," kata Rafe.
"Kasi menang, please... saya tak sanggup..." Pipa tak dapat teruskan cakap. Terlalu takut. Terlalu geli. Salah seorang pencabar Rafe, yang gemuk boroi dan paling pendek tu, dah mula pegang-pegang kemaluannya sendiri. Nak termuntah Pipa tengok. Ada lagi sorang, gemuk sangat-sangat. Jalan pun pakai tongkat tapi ada hati nak cabar Rafe.
Rafe mesti menang. Pipa tak tahu macam mana pertandingan tu tapi Rafe kena menang. Lepas tu Pipa nak rayu Rafe supaya tak sentuh dia. Dia masih dara. Ringan-ringan tu okeylah kut. Nak balas jasa Rafe tapi kalau nak lebih-lebih, kena nikahlah. Rafe mesti setuju punya. Rafe baik. Kalau tak, tak herannya dia nak berlawan dengan orang lain untuk Pipa.
"Jangan risau, sayang. I will win. Pergi diri dekat kawan you."
Pipa pergi dekat Hani sambil pandang Rafe yang melangkah tegap pergi ke tengah hall. Pipa pegang lengan Hani. Nak tumpang semangat.
"Boleh tak jangan pegang aku? Aku tak nak orang tahu kita kenal," kata Hani tanpa pandang Pipa. Terkejut Pipa mendengarnya. Terus dia lepaskan tangan Hani dan terus Hani jarakkan sikit kedudukan mereka.
Hani masih sentap rupanya. Ingatkan bila tengok apa yang jadi pada Pipa, dia kasihan. Rupanya tak kasihan langsung.
"Habis la kawan you dapat kat JJ. Dia kan jutawan," kata ratu yang sembulkan mukanya antara Pipa dengan Hani dari belakang.
"Dia bukan kawan I," balas Hani.
Tergamaknya Hani. Tersinggung Pipa dibuatnya.
Ratu tadi gelak. "Bukan gaun you ke yang dia pakai ni?" Dia gelak lagi.
Hani toleh laju. Dia jeling ratu yang menyindir tu. Lepas tu dia jeling Pipa. Macam nak bunuh Pipa je renungannya.
"Yang mana satu JJ?" tanya Pipa. Tak sangka pulak ada jutawan yang join kelab tu. Nak jugak tahu yang mana satu.
"Yang tengah pegang kote dia tu." Ratu tu senyum mengena kat Pipa.
Cancelled!!!
Raja yang pakai crown pergi ke meja bulat dengan ratu dia.
"You guys know the rules. Write down your price for the new queen. The lowest amount will be ousted automatically. The challenge will proceed until we reach the highest bid. The game starts now," umum raja pakai crown tu. Mat salih ke Melayu, Pipa pun tak tahu.
"You faham apa they all buat?" tanya ratu penyibuk tu pada Pipa. Pipa geleng kepala.
"They all tulis berapa duit yang they all sanggup keluarkan untuk you. Siapa yang letak harga paling rendah, kena kick out. Nak main game ni mana boleh kedekut. Yang letak harga mahal will go on to the next level sampai tinggal dua orang. Masa tu penentu siapa yang dapat main dengan you malam ni," kata ratu tu lagi.
"Main apa?" tanya Pipa. Naive.
Ratu sibuk ketawa kuat sampai melentok je belakang kepalanya. Pipa pandang dia rasa macam nak sepak je ratu tu. Dah dia tak faham, explain la... yang pergi gelak buat apa?
"Oh... girl! You're really funny," katanya sambil menepuk-nepuk bahu Pipa. "Prepare yourself. Tonight, you'll be having sex with one of these men!"
"Even Rafe?"
"Yes. That's the rule. Dan kami akan menonton aksi you and the lucky bastard." Ratu penyibuk tu ketawa lagi.
Terus berdiri bulu roma Pipa. "Duit tu?"
"You're not going to get that money, my dear. Semuanya masuk dalam club fund."
Mana boleh macam tu. Dia yang kena jual. Patutnya duit tu kena bagi kat dia. Pipa tak puas hati. Tak kiralah sesiapa menang nanti, dia takkan benarkan lelaki tu meratah tubuh badannya.
"Padan muka kau!" Hani berikan senyuman mengejek.
Pipa nak jawab tapi disuruh diam. Ratu yang susun kertas di atas meja tadi mengutip kertas-kertas berlipat dari para peserta dan serahkan pada raja dan ratu. Mereka baca setiap catatan dalam hati.
"Dato' K, you are out!" kata raja pakai crown.
Lelaki gemuk bertongkat marah-marah dan pergi dari meja. Cabaran diteruskan. Dato' K pergi dapatkan Pipa.
"I bet RM300,000.00 untuk rasa pepek you tau!" katanya pada Pipa. Euuu... nak termuntah Pipa dengar. "Kalau I menang tadi, you tau macam mana I nak buat? I baring. You duduk atas muka I. I will make you scream when you come!"
Pipa toleh ke lain, tak nak pandang lelaki gemuk tu lagi dah. Geli. Pipa tahu lelaki tu tengah pandang dadanya yang menyembul. Biarlah. Dia tengok je. Kalau dia sentuh, Pipa nak tolak jantan gemuk sial tu sampai jatuh. Gerenti dia tak bangkit dah.
Seorang lagi terkeluar.
Seorang lagi.
Tinggal lagi 4 orang. Akhirnya tinggal Rafe dan Dato' JJ. Pipa berdoa biarlah Rafe menang.
"Rafe, you are out!"
"NOOO!!!" Pipa menjerit. Dia rasa nak pengsan.
Dato' JJ berlari pergi pada Pipa. Tak sabar sangat nak rasa tubuh badan Pipa. Dia tarik Pipa dan bawa masuk ke dalam bilik ikut pintu rahsia. Pipa rasa nak menangis. Dia pandang Rafe. Kecewa sebab Rafe kalah. Rafe kata Rafe akan menang tapi Rafe kalah. Pipa frust sangat.
Masuk ke dalam bilik,Dato' JJ tutup pintu. Kat pintu tu jugak dia gomol dada Pipa. Geram sangat, diakoyakkan leher baju yang Pipa pakai. Selambak tetek Pipa keluar. Dato' JJ ramassebelah tetek dan hisap puting tetek sebelah lagi. Dihisap-hisapnya kuat.Digigit-gigit lagi. Pipa menangis sakit. Kasar giler cara Dato' JJ. Lepas tuDato' JJ tarik Pipa bawak ke katil. Dia tolak Pipa sampai Pipa terlentang.Lepas tu dia selak gown Pipa danmasuk ke dalam gown Pipa, cuba bukaseluar dalam yang Pipa pakai. Kasar dia tarik seluar dalam Pipa. Sekali-sekaladia raba kemaluan Pipa. Sakit Pipa dibuatnya. Takut, Pipa tendang Dato' JJtepat kat leher. Terlentang Dato' JJ keparat tu ke belakang, takbangkit-bangkit lagi.
YOU ARE READING
The Secret Club
RomanceNovel erotik Melayu. Ready stok. 200 naskhah saja. RM107 SM / RM111 SM *termasuk poslaju. Nak beli, contact FB Ainee MY (gambar Jessica Rabbit) atau saya sendiri, Jane Isfahan.