Rafe rendam dulu batang pelirnya dalam faraj Pipa sebab kalau dia terus henjut, Pipa yang baru pecah dara akan rasa sakit. Dia tak nak Pipa sakit. Dia nak Pipa sama-sama enjoy. Lagipun nak gelojoh apa? Pipa dah rela dia sendal pepek Pipa dengan kotenya.
Sementara tunggu Pipa ready, Rafe kucup bibir Pipa, leher Pipa, tetek Pipa. Biar Pipa berahi. Lupa pasal sakit kalau berahi. Masa tu badan mereka bergerak-gerak, menggeliat geli. Batang pelir Rafe pun ikut gerak keluar masuk walaupun sikit je pergerakannya. Rafe sengaja. Nak bagi Pipa rasa biasa dengan pergerakan di pepeknya. Pipa tak rasa sakit dah bila dia henjut nanti.
Pipa merengek-rengek. Sakitnya dah hilang. Tinggal rasa sengal-sengal je. Dan sedap. Sedap sangat-sangat bila kote besar Rafe bergesel dengan dinding farajnya. Tak sangka muat rupanya kote Rafe masuk ke dalam lubang farajnya. Rasa macam tak percaya je. Tapi memang penuhlah. Rasa sendat giler.
"How are you feeling? Rasa sakit lagi tak?" tanya Rafe. Dia pandang Pipa dengan penuh loving.
"Sengal-sengal." Pipa tersipu-sipu. Malu la bersembang dalam keadaan tu.
"Kalau you dah ready, I nak enjut."
"Pelan-pelan please..."
"I'll be gentle."
Rafe tolak bahunya ke atas. Mata pandang muka Pipa, nak pastikan Pipa betul-betul tak sakit masa dia henjut nanti. Pipa tak pandang Rafe tapi dia pandang pada bahagian bercantumnya tubuh badan mereka. Terasa berahi sangat-sangat bila dia tengok ari-ari Rafe menindih tundunnya. Dia senyum. Merah mukanya sebab malu.
Tengok Pipa senyum, Rafe pun senyum. Dia tahu Pipa tak rasa sakit lagi dah. Lepas tu perlahan-lahan dia menghenjut. Slow and steady. Pipa pejamkan mata. Mulutnya terbuka. Terketar-ketar bibirnya menahan geli. Berdenyut-denyut dia rasa kat pepek dia. Sedapnya... sedap, sedap, sedap!
Rafe rebahkan tubuhnya di atas tubuh Pipa. Mengucup bibir Pipa dengan rakus. Pipa pun rakuskan ciuman dia. Dah pandai. Berlumba-lumba dia main tikam-tikam lidah dengan Rafe. Tangan dia pulak meraba-raba badan Rafe. Turun ke punggung Rafe yang pejal dan tonggek. Seksi giler bila lelaki berpunggung tonggek ni. Pipa ramas-ramas punggung Rafe. Gerammm...
Lepas main-main kat bibir, leher Pipa pula jadi sasaran mulut Rafe. Dia cium leher Pipa. Jilat-jilat leher Pipa. Gigit-gigit manja kat situ. Badannya dilengkungkan bila dia nak jilat puting tetek kanan Pipa. Sebelah tangannya ramas tetek kiri Pipa. Pada masa yang sama, dia gerakkan bontotnya, sorong tarik kotenya dalam pepek Pipa. Mengerang-erang kesedapan Pipa tak ingat dunia.
Kemudian Rafe duduk. Kotenya terus direndam kat dalam pepek Pipa. Rafe pegang pergelangan kaki Pipa. Dua-duanya dipegang dan dia tolak kaki Pipa ke atas. Kemudian Rafe goyang bontot dia dan jolok kote dia ke dalam pepek Pipa sambil duduk. Sambil pandang batang pelir sendiri yang keluar masuk dari pepek Pipa. Cantik pepek Pipa. Tak pernah kena sentuh, memang cantik.
Berhenti menghenjut, Rafe letak kaki Pipa kat atas paha dia. Dia buka lurah pepek Pipa dan dia gentel biji kelentit Pipa. Adoiii... merengek-rengek Pipa kesedapan. Kegelian. Bila dia menggeliat tu, batang pelir Rafe bergesel dengan pepeknya. Makin geli dia rasa. Rafe senyum puas. Dia pandang Pipa sambil gentel, gentel dan gentel.
"Aahhhh... Rafe... laju lagi, Rafe... ohhh... sedapnya, Rafe. Laju lagi. I'm cumming..." Pipa menjerit kesedapan.
Tengok Pipa hampir klimaks, Rafe rebahkan badan dia dan mula mengepam dengan laju. Dia pun tak tahan dah. Dia nak mereka sama-sama klimaks. Makin lama makin laju dia henjut. Ceplop, ceplop, ceplop... bunyi dihasilkan oleh kote dan pepek Pipa. Ceplop, ceplop, ceplop...
YOU ARE READING
The Secret Club
RomanceNovel erotik Melayu. Ready stok. 200 naskhah saja. RM107 SM / RM111 SM *termasuk poslaju. Nak beli, contact FB Ainee MY (gambar Jessica Rabbit) atau saya sendiri, Jane Isfahan.