İstediğiniz kadar çok sade bir hayatım var diyebilirsiniz. Halbuki bir noktada kendinizi çıkmazda bulursunuz. Şu sıradan hayatımda aniden girdiğim karmaşa tarifsiz.
Olayın üzerinde bir kaç gün geçmişti ve Demir o süreçte benle kalmıştı ki bende desteğimi esirgememiştim. Kafasını dağıtabileceği mekanlara götürmüştüm fakat o Damla diyip duruyordu. Benimde ondan pek farkım yoktu. Damla beynimde hep bir köşedeydi. Tek fark şu ki ben onun gibi sesli anlatamıyordum düşüncelerimi. Demir her Damla diye sayıklandığında sinirleniyordum çünkü artık ikisi arasında bir ilişki yoktu. Damla günlerdir ne Demiri aradı ne mesaj attı. Oysa ki Demir, Sıkça Damla'nın son görülmelerini kontrol edip Instagramda fotoğraflarını beğeniyordu. Ki çoktan Damla onu unfollow etmiş.
Neredeyse her gün evden çok dışarda takılmaya başladık Demir ile. Onun Damlayı unutması için elimden geleni yapıyordum. Ecrem ve Devrim ara sıra arıyor Demir'i soruyorlardı. Ecrem Damla ile konuşmuş ve Damla, Demir hakkında konuşmak istemediğini söylemiş. Hayatımda kendi problemlerinden çok başkalarının dertlerini, sorunlarını çekiyorum. Kaç gündür okula gittiğim yok projemi teslim edemedim ve bunun üzerine yeni 2 tane daha proje hazırlamam gerekiyor. Demir, iyi olmalısın.
Haftasonu Ecrem, Alçin ve Devrim bana geldiler. Alçinle neredeyse 1 aydır konuşmadık. En son Starbucks'a gitmiştik. Güzel bir haftasonu geçirmeyi planlıyordum diğerlerinin gelmesi Demir için iyi olabilirdi. Sabah 10:00 gibi kahvaltıyı bitirip sohbet ediyorduk ki Demir elinde telefonla ilgilenirken aniden 'Hayır abi olamaz ya' diyerek koltuktan fırladı. Kızlar ve ben o anın şaşkınlışıyla olduğumuz yerden fırlayıverdik. Ben Demir'e ne olduğunu meraklı gözlerle sordum.
'Lan ne oldu?'
Alçin Demir'in yanına doğru ilerledi ve 'Neye bakıyordun sen?'
'Ya beni engellemiş amk inanamıyorum bu kıza artık'
Içimize bir su serpildi ve hepimiz çok sinirlendik. Devrim sinirini tutamayıp Demir'i koltuğa itti.
'Sen gerizekalı mısın ya salak. Kalbime indirdin'
Olduğumuz yere oturduk ve olayı tartışma konusu haline getirdik.
'Bu mu yanı Demir? Kızla ayrıldınız bitti hala kabullenemedin şunu'
'Ecrem ne diyorsun sen ya.'
Ben ortamı sakinleştirmeye çalışırken Alçin film cd lerini sehpaya döktü. Bu his karmasaşında film izleyecek halde değildim teşekkür edip koltuğuma yaslandım. Ecrem ve Devrim de film beğenemedikleri için yok dediler.
Video~
×Miley Cyrus - The Climb×
Akşam üzeri kızları evine bıraktım ve Demir erken uyudu. Kendime sıcak bir kahve yapıp Snap izliyordum. Yabancı insanların snapleri hoşuma gidiyordu en azından bizim türklerin ki gibi çocuksu snap atmadıklarını düşünüyorum. Yaklaşık 10 dakika snap izlemiştim ve daha sonrasında Instagramdaki takipçi isteklerini kabul ederken gözüme Damla'nın profili takıldı. O mu değil mi diye girdim fakat profili gizliydi. Ama pp'si açıkça o olduğunu gösteriyordu. Smiler olduğunu bilmiyordum kullanıcı adı smilerxxdamla idi. Kapının çalmasıyla telefonu uygulamadan çıkmadan kilitleyip cebime attım ve elimdeki kahvemle kapıyı açmaya gittim. Bu saatlerde kimin geleceği hakkında bir fikrim yokken apartman görevlisi olabileceğini düşündüm. Kapıyı açtığımda karşımda kapı görevlisi yoktu. Kalbim hızla atmaya başladı, gözlerim uzunca onun gözlerine baktı. Kapıyı açar açmaz kokusunu hissertim. Damla tam karşımda duruyordu çok iyi hissediyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Küçük Adam
Novela Juvenil" Kaybolan hislerimin çöplüğü olmuştu sanki kalbim, her sabah derin duygularımın altında eziliyordum adeta. Kaybolan ruhum küçük bir adamın bedenine kapatılmıştı." Bu hikayede henüz 17 yaşında bir erkeğin hayatını okuyacaksınız. Aşkları, arkada...