Flashback:Pamatuji si na své třinácté narozeniny, když se ve mě poprvé pořádně objevila puberta.
A to byl začátek všeho...
Zmněnila jsem se z toho nevinného malého děťátka co se mazlí každou chvílý k mamince na chladnokrevného puberťáka.
Vždycky jsem si přísahala že cigaretu nikdy do pusy nedám.
Tahle přísaha skončila přesně 26.dubna 2013.
Od té doby to šlo ještě víc z kopce.
Alkohol,cigarety,tráva,kocovina každé ráno a sex.
Od dob co jsem dosáhla patnácti let jsem s prcáním nemohla přestat.
Denodeně jsem někoho potřebovala.
Když se nikdo nenaskytl musela jsem si buď vynastačit sama nebo jsem měla deprese jako kráva.
Takže život děvky se začal taky pomalu rozjíždět.Vždy když jsem jela například na Vodu s kamarády bylo mím úkolem se z někým vyspat.
Byla to moje droga...
Všechno se začalo horšit ještě víc když moje matka a otec zjistili co dělám a jaká doopravdy jsem.
Mého nemocného otce to dovedlo doslova až do hrobu.
Jednoho dne jsem se vrátila domů opilá,zkoušena a zšukaná.
Můj otec mě takovouhle nikdy neviděl a když se to stalo jeho slabé srdce to nesneslo.
Když zemřel bylo mi osmnáct let od té doby jsem si uvědomila co moje pubertální mysl, co mi vydržela až do osmnácti let způsobila.
Omezila jsem alkohol,cigarety,veškeré drogy a vzdala jsem se i veškerého sexu.