"Prosím Beggy řekni něco."
Bylo to tady.Velké rozhodnutí.
Nadechala jsem se a má odpověď zněla.
"Taky tě miluju" políbila jsem ho na pusu.
Člověk si může pomyslet že to je moc rychlé ,ale když už jsem ho poprvé uviděla měla jsem chuť z něho všechno strhat a začít ho líbat.Začal film.Foxi mě chytil kolem ramen a já jsem mu opřela hlavu o bradu.Místo vnímání filmu jsem myslela jak to teď bude s Alxemem.Jak mu to řeknu?Řeknu mu to vůbec? Co když se něco stane? Vždyť i moje matka ho má ráda.
Bude to složitější než jsem čekala.
Po chvíli jsem se odtrhla od myšlenek a začala jsem se věnovat filmu.
Když jsem začala chápat o čem horor je byla jsem vyděšená a víc jsem se přitiskla k Foximu který nádherně voněl.Poznala jsem tu voňavku.Byl to Playboy.To miluju.Když film skončil Foxi mě políbil na tvář a ruku v ruce jsme vyšli z kina.
"Můžu mít pro tebe milou nabídku?"
Zeptal se mě Foxi.
"Povídej."
"Pojď ke mě.Trošku se napijeme a popovídáme si."Kulišácky se usmál.
Chvíli jsem se zamyslela co řeknu Alexovi kde jsem byla.Pak mě napadlo že mu řeknu že jsem přespala u Ashley.Dobrý,mohla jsem souhlasit.
"S radostí půjdu Foxi."
Nic neříkal popadl mě za zadek a začal mě zuřivě líbat.Jo,jde na něm vydat že to rád dělá tvrdě.
"Počkej až budeme u tebe."
Zrudla jsem.
"Takže by jsi si to se mnou dala zlatíčko?"
Začala jsem rychle přemýšlet ale hned jsem se rozhodla.
"Ano."Zašeptala jsem.
"Zlatíčko chci tě a moc."
"Udrž se prosím Foxi."
Políbila jsem ho na pusu,chytla za ruku a šli jsme rychle k němu domů.***
Přišli jsme k němu.Bydlel ve Vile s dvěmi patry.Málem jsem nevěřila vlastním očím ale v tu chvíli jsem se věnovala jenom Foximu.
Přivedl mě k sobě do ložnice.Měl ji rudě vymalovanou.Uprostřed měl obrovskou postel s černými průsvitnými závěsy.Na zdech byli různé bičíky a pouta.Zvlhla jsem jen s pohledu na jeho pokoj.
"Líbí se ti to lásko?" Zeptal se mě Foxi.
"Moc!" Otočila jsem se k němu a začala jsem ho líbat,on ihned začal spolupracovat.
Dovedl mě až ke své postely na kterou mě posadil a pošeptal:"Počkej tady chvilku broučku."
Odešel z pokoje a já se zatím rozhlížela kolem sebe.
Na Alexe jsem vůbec nemyslela.Bylo to ode mě bezohledné ,ale vážně jsem se zamilovala do Foxiho.
Je to těžké i pro mě.
Po chvilce přišel Foxi do pokoje ze sklenicí vodky a coly.
"Napijeme se trošku lásko."
Podal mi skledici a já jsem začala.Na jsem nepochybovala.Hned jsem to do sebe nalila.Začínala jsem být kapku opilá.
"Lásko.Jdeme na to!"