3. Romantika

633 6 4
                                    

Učila jsem se jako nikdy před tím, protože přede mnou byly velmi složité a důležité zkoušky na škole.
Seděla jsem každou chvíly na jiné židly nebo jiné postely.
Nakonec jsem přeci jen našla místo.
Zahrabala jsem se do rohu postele kde spí Alex.
Bylo velmi důležité abych se konečně soustředila.Alex byl v práci a naše malá Berry (Malé bílé kotě) zrovna sledce spinkala ve svém černo bílém pelíšku.
Uvařila jsem si ještě kávu a začala jsem.V papírech,sešitech,učebnicích jsem se hrabala deset hodin.
Dělala jsem si poznámku za poznámkou.
Stránky jsem si četla pozorně.Vnímala jsem každé slovo. Mím úkolem bylo se to naučit pořádně.

V tom mém zápalu do učení jsem uslyšela odemikání zámku.Byl to Alex.Odtrhla jsem se od učení a běžela jsem ke dveřím.
"Ahoj lásko!" Pozdravil mě Alex z otevřenou náručí do které jsem mu ihned naskočila.
"Ahoj Alexi." Tiskla jsem se na něj.
Alexe jsem neviděla tři dny a už mi chyběl.
Nemám moc ráda jeho práci. Věčinu času není moc doma ,ale když už se vrátí strávíme spolu nádhernou noc.
"Lásko?!" Řekl Alex. "Ano?" Zajímalo mě co z něj vypadne.
"Dáme si společnou vanu?"
Ten nápad jsem si ihned zamilovala a proto jsem souhlasila.
Alex mě políbil na krk a tím mě ještě víc rozpálil.Odešel do koupelny a řekl že všechno zařídí ať se zatím připravím.
Odešla jsem do ložnice a svlékla jsem se úplně celá.Cítila jsem se nesmírně volná.
Zabalila jsem se pouze do ručníku a vlasy jsem si rozpustila.
Měla jsem na sobě ještě zbitky řasenky a rťenky.
Vytáhla jsem si ze své kosmetické taštičky odličovací ubrousky ze kterými jsem dočistila zbitky svého obličeje.
Zhluboka jsem de nadechla a vyrazila jsem směrem ke koupelně.
Byla jsem opřená o zeď a čekala jsem na znamení Alexe že můžu dovnitř.
Mé čekání nebilo vůbec dlouhé.
Sotva jsem se po třetí nadechla a Alex se ozval."Lásko pojď do vnitř." Rozbušilo se mi srdce a vešla jsem do koupelny.Zrudla jsem! Přede mnou stál polonahý Alex.
Vyděla jsem jeho sexi tělo. Jen kolem pasu měl ručník.
Jeho vlasy byli mokré .Asi už přede mnou skoušel jaká je voda.
Stály jsem tam před sebou a já čekala komu prvnímu spadne ručník.
Nejspíš jsem vyhrála jelikož jsem si všimla jak Alexovy ruce začaly pomalu odmotávat ručník z jeho těla.
"Holky neposlušný." Řekl a zaculil se.V tom já ještě víc zrudla.
"UPS" Alex odhodil svůj ručník na zem.
"Jsi na řadě lásko." Řekl tichým chraplavým hlasem.
To už jsem neváhala a svůj ručník jsem ihned odhodila na zem.Alex mě chytil do náruče a začal mě vášnivě líbat.Kousal mě do rtů a já vjela svou rukou do jeho vlhkých vlasů.Ještě chvíli jsme se líbyli ve stoje ,ale pak mě Alex chytil do náruče i za nohy a vložil mě do velmi teplé vany.Konečně jsem si všimla jak je ta vana vlastně připravená.Okolo byla čokoláda. Skoro všechny druhy.Ve vodě bylo pár okvětních lístků rudých růží a levandulová pěna.Po místnosti se rozkládala vůně květin kterou přebíjela vášeň mě a Alexe.Cítila jsem doslova celé jeho tělo.On mě mezitím příjemné hladil všude možně.
Byla jsem rozpálená jako snad nikdy před tím.Náhle si vzal Alex mojí ruku a položil si ji na svůj penis. Poznala jsem o co mu jde a tak jsem začala pumpovat nahoru a dolu.
Cítila jsem jak Alexovy tvrdne.
Zrychlila jsem,on zasténal.Skousla jsem si spodní ret a ucítila jsem jak mě Alex začal líbat na krk.
Bože byla jsem jako v ráji. Vnímala jsem každý jeho malí i velký pohyb.Jeho penis už byl na nejvíc stopořenýc,cítila jsem že už brzy bude.Alex sebou lehce škubl,zasténal a naše kachličky byli pokrity bílou,lepkavou tekutinou.
"Milujě tě Beggy."
Zašeptal mi do ucha zadýchaným hlasem Alex.
"Já tebe taky." Usmála jsem se.

Ještě ten večer jsme oba usli docela brzo.Jelikož Alex byl unavený z prace a mě zmohla ta teplá vana. V postely my obmotal ruku kolem ramen,políbil mě na tvář a hlavu přitulil ke mě.Nakonec už jen zašeptal:"Dobrou broučku!"

Neskrotná Kde žijí příběhy. Začni objevovat