Seděla jsem na něm a zuřivě jsme se líbali.Foxi mi přetáhl tričko přes hlavu a já jemu taky.
Přetočil mě pod sebe a strhl mi i moje džíny.
Měl nádherné vypracované tělo.Byla jsem vlhá.
Začal mě líbat na krku a pomalu přešel až na prsa ze kterých následně sundal podprsenku.
Začal si hrát si mimi bradavkamy,které cucal a mačkat ve své puse.
Pak popíjel níž a začal mi pomalu stahovat kalhotky.
Sjel s nimi pomalu přes celé mé nohy a odhodil je za hlavu.
Rozevřel mi nohy od sebe a začal mi jí zuřivě lízat.Byla jsem nádrže na jako nikdy dřív.
Nejdřív mi tam strčil jeden prst.Hned po něm druhý,následoval třetí a nakonec ve mě byli čtyři.
Vzdychala jsem a prohýbala jsem se v zádech.Nakonec prestal a já ho přetočila na záda.Začala jsem mu rozepýnat kalhoty ve kterých se radovala obrovská boule.
Sundala jsem je společně s Boxerkami a uviděla jsem jeho obří chloubu.Měl aspoň dvacetpět centimetrů.Wow.
Olízla jsem mu žalud a pak jsem si ho nasála celého do pusy.
Jezdila jsem nahoru a dolu.Cítila jsem jak Foximu tvrdne.Přidala jsem na tempu a uslišela jsem jak začal vzdychat.
"Ještě,Ještě prosím!"
Já ale provokovala a přestala jsem on si toho všiml a přetočil mě na čtyři.
On si stoupl na kolena za mě a silně mě praštil po zadku.To zopakoval ještě asi čtyřikrát.
"Zmlať mě lásko." Řvala jsem na něj.
Praštil mě znovu a vrazil mi ho tam až po kořen začal se hýbat dopředu a dozadu.
Začínala jsem cítit orgasmus a došlo mi že jsem se zmněnila.
Miluji Sadomaso.
To když jsem si uvědomila udělala jsem se a Foxi hned po mě.
Svalil se na záda hned vedle mě a já jsem di uvědomila co se právě stalo.
Začala jsem myslet na Alexe."Do prdele!"Řekla jsme si v duchu.
Do očí se mi nahrnuly slzy ale musela jsem je před Foxim udržet.
Všiml si že jsem smutná a tak se přetočil ke mě na bok.
Políbil mě na pusu a zeptal se: "Je všechno v pořádku lásko?"
Koukal jsem na něj,své rozcuchané vlasy jsem si dala z čela a řekla jsem:" Všechno je dobrý..." na chvíly jsem se zamyslela a ještě něco jsem dodala.
:"Jak to mezi námi bude dál?"
"Noo..." začal Foxi. "Nastěhuješ se ke mě a užijeme si báječný,divoký život.
Budeme si užívat jako nikdy před tím. Budu tě brát do kina,na párty,budeme skoušet nový věci... No bude to prostě život a né přežívání."
Dokončil větu a opět mě políbil.
Ten nápad se mi strašně ale strašně moc líbil.
Tak moc jsem mu chtěla říct že to beru,ale co Alex.Jak mu to povím?!
Mim úkolem bylo nějak mile a normálně opustit Alexe.
"Foxi....je to skvělí plán ale známe se krástce a tak tomu dáme ještě chvilku čas.Co říkáš? Jinak ten nápad je skvělí jen si trošku počkame."
"Lásko beru to.Už se teším až budeme spolu."
Naposled mě políbil a oba jsme mohly v klidu usnout.***
Ráno jsem se probudila.Foxi nikde nebil.Vstala jsem a oblékla jsem si oblečení ze včerejška.Jelikož jsem nic jiného neměla.
Pokusila jsem se aspoň trochu zorientovat v jeho bytě a šla jsem ho najít.
Byl hned v první místnosti do které jsem přišla.
"Dobré ráno lásko."Pozdravil mě Foxi.
"Tobě taky." usmála jsem se na něj.
V klidu jsem se porozhlédla po kuchyni kde Foxi chystal snídani a všimla jsem si zlatých hodit které ukazovali 11:09.
"Sakra! Už jsem mela být doma." řekla jsem nahlas.
"To tu ani ne zůstane s na snídani? Ptal se ustaraně Foxi.
"Pomiň ,ale už vážně spěchám."
Přiskočila jsem k němu a rychle jsem ho políbila.
"Chceš někam hodit?" ptal se Foxi smutně.
"To je dobrý,zatím pa."
"Ahoj lásko."Zabouchla jsem za sebou dveře a dala jsem se do dlouhého běhu přes celé město.