8.Kino

234 3 0
                                    

Přišla jsem před kino a rozhlížela jsem se kolem sebe.Byla už tma a bylo přesně 20:00.
Foxi nikde.
Opřela jsem se o zeď a zahleděla jsem se do mobilu.Už jsem se chystala že mu nápišu kde je když v tom mi někdo zaťukal na rameno.
Ano, byl to Foxi.Usmíval se a vypadal hrozně sexy.
Bože můj co to se mnou je?
Takováhle jsem byla naposledy před rokem.
"Tak co jdeme do vnitř nebo na sebe budeme jenom koukat?" Kulišácky se usmál a já se pohledem konečně odtrhla od jeho rtů.
"Jo,jasný promiň."
Šli jsme ke vchodu do kina.Vešli jsme do vnitř a šli jsme k tabuly co právě dávají.
"Ooo Beggy půjdeme na horor prosím!"
Začal kňourat Foxi.
Koukal jsem jak se ten Horor jmenuje a i když se mi nechtělo přikývla jsem a šli jsme koupit lístky.
Foxi nám vybral sedadla úplně vzadu nahoře.
Já jsem mezitím pořád přemýšlela jestly je zprávné s ním chodit do kina.
Ale vlastně vždyť on za tu nehodu taky moc nemůže.Vždyť tomu dopomohl i ten idiot co mě vezl taxíkem.
Koukla jsem na Foxiho a hned mě přešlo pochybování že je něco špatně.
On už měl koupené lístky a držel v ruce poprcorn a Colu.
Pomohla jsem mu aby to neupustil takže jsem si vzala naše společné pití do ruk
Šli jsem směrem ke sálu ve kterém jsme pak našli naše místa úplně nejvýš nahoře.
Nikdo tu zatím nebil a tak jsem mohla z Foxim zahájit předfilmovou konverzaci.
"Tak co jak se Foxi?"
Ptala jsem se.
"Teď už skvěle Beggy."
Řekl to tak přitažlivé.
"To je fajn."
Usmála jsem se.
On se na mě Koukl a já si musela z kousnout dolní ret.
"Jaký doopravdy jsi?"
Zeptala jsme se tiše a tajemně.
"Jsem jiný než jaký si myslíš že jsem."
Trošku jsem se viděsila ale nepřestávala jsem přitažlivě mluvit.
"Jaký jsi Foxi řekni mi pravdu."
"Beggy já jsem prostě zkaženej.Drogy,tráva,alhokol,cigarety a sex,hlavně sex a hodně tvrdej.Miluju to.Promiň."
Když to Foxi řekl mě se okamžitě vybaví můj starý život.Bála jsem se k němu vrátit zpátky ,ale když jsem poznala Foxiho toho nejvíc sexy kluka plánovala jsem že vše začnu znovu....

"Foxi řeknu ti tajemství.Byla jsem taková od svích třinácti let do osmnácti pak jsem s tím skončila ale...."
"Co ale?" zvedl hlavu Foxi.
"Tenhle život mě prostě nebaví.Chci se vrátit do svých starých kolejí.Nejspíš asi i kvůli tobě."
Podíval se mi do očí "Ta naše bouračka byl osud krásko!" řekl a začal mě zuřivě líbat.
Chvíli jsem váhala jestli začnu spolupracovat ale přeci jen jsem mu podlehla.
Bože míchali se ve mě skoro všechny pocity.Nešli jsme na to nějak moc rychle?On mě miluje? Já ho snad miluju? Bože fakt krásně líbá.
Líbal o dost líp jak Alex.
Alex vždy na to šel tak jemně za to Foxi dravě a sexy.Awwww...
Po chvilce co nám docházel dech jsme se odtrhly.
"Víš Beggy od doby co mi můj právník Will ukázal tvoje fotky jsem věděl že k tobě cejtim něco víc."
Mlčela jsem a usmívala jsem se něj.
"Miluju tě."
A bylo to tady buď řeknu že já jeho taky ,zmnění se mi život a vrátí se na staré koleje nebo řeknu že já jeho ne ...jenže to bych lhala.

Neskrotná Kde žijí příběhy. Začni objevovat