yanlış

64 5 4
                                    

5 gün sonra...

Arya yeter artık! Ne yaptığının farkında değilmisin sen?

Akın'ı hala deliler gibi seviyosun,buna rağmen başkalarıyla birlikte olup, onu unutabileceğini mi sanıyorsun? aptal olma!

Akın benim için bitti Aslı. Kendisi dememiş miydi başkasıyla birlikte ol diye?

O sana mutlu olacağın birisiyle ol dedi. Beni unutmak için ne kendine ne de başkalarına eziyet et demedi. Artık anla bunu arya kendine de başkalarına da acı cektiremezsin.

Aslı ben kimseye acı cektirmiyorum seviyorum işte deli gibi seviyorum murat'ı. Şimdi yanımdaysan sus eğer itiraz ediceksen git lütfen. Hazırlanmam gerek murat beni bekliyor.

Peki Arya dediğin gibi olsun murat ile nereye gidiceksiniz?

Sanane Aslı!

Haberim olsun Arya sen benim en yakın arkadaşımsın ve merak ediyorum.

Of aslı! Hancı kafe var oraya gideceğiz birlikte merak etme gecikmem.

Peki git ama inşallah pişman olmazsın arya..

Ben kaçtım görüşürüz.

Arya'nın bakış açısından..

Hancı kafede otururken murat yanıma yaklaştı ve elini omzuma attı.

Nefesini boyun boşluğumda hissedebiliyordum. İğrenç!

Tiksiniyordum hem murat'dan hem de kendimden.

Söz vermiştim kendime sevmeyecektim Akın'ım dan başkasını. Ne yapıyordum ben?

Bir yanım Akın diye haykırırken diğer yanım, nefret etmem gerektiğini söylüyordu.

Tüm bu düşüncelere dalmışken murat'ın beni öpmesiyle irkildim. Önce ona saldırmak istedim bi tek Akın öpmüştü beni ondan sonra bu şekilde olmamalıydı. Ahmak! aptal! şizofren! Manyak! Nasıl öptün beni derken içimden bi an ona bakıp gülümsedim sevecektim onu ya da seviyor gibi görünmeliydim.

Kalkalım mı artık?

"Tabi hayatım".

"Gerizekalı! nereden hayat'ın oluyorum senin."

Beni eve bıraktıktan sonra teşekkür edip hemen eve koştum kapıyı açar açmaz banyoya koşarak, üstümü çıkarttım kendimi soğuk suyun kollarına bıraktım. Boyun girintimi ve yanağımı iyice yıkadım sabunla, sanki hala öpüyor gibiydi. Ahmak! Dedim kendi kendime. Duştan çıkıp üstümü giymeden yatağa attım kendimi. Telefonumun sesini duyar duymaz, heyecanla aldım elime.
"Aaa-hayır!"
Hala Akın sandığım  mesaj murat'tan dı.

"Seni seviyorum bitanem teşekkürler."

Cevap verme gereksinimi duymadan telefonu komidinin üstüne koydum.

tavanı izlerken, Akınla geçirdiğimiz zamanları hatırlıyordum ki uyuya kalmışım..




Sessiz FelaketHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin