Biraz Senden Bolca Benden...

16.9K 528 53
                                    

Efe:
Lobiye inip çıkış işlemlerini yaptım. Masalın bu yaptıklarımdan haberi yoktu. Balayı süprizi sanırım onun için biraz heyecanlı olacaktı. Masal aşağı inip bana bakmaya başladı.

-Ne yapıyorsun kahvaltı yapmayacak mıyız!

-Hayır gidiyoruz.

-Nereye? Off Efe yemek yiyelim sonra ne istersen yaparız.

-Gel benimle. Onu alıp giriş kapısına yönelttim. Kapıdaki karavanı görünce önce donup kaldı. Aha ben bunu beklemiyordum. Kız kalpten gitti ya.

-Ahhhhhgggg Efeeee?!!! Bu benim en büyük hayalim.

-Biliyorum biliyorum.

-Hadi gidelim.

-Hayır öncelikle burada bir doktora görünmeliyiz.

-Ya biz iyiyiz gerçek-

Ona öyle bir bakış attım ki susup arabaya yürümeye başladı.

Hastanenin önüne gelince elimi omzuna attım. Bir an bana baksada omzuma attığım elimi parmak uçları ile kavradı. Ona bakıp gülümsediğimde bana öyle güzel güldü ki o an hastanede olmasak...

Siktir.
O it buraya mı bakıyor?

Masal baktığım yere bakınca beni hastaneye çekiştirmeye başladı.

-Hadi randevu karavan hadi...

Doktorun odasının önünde beklerken ana ekranda Masalın ismi çıktı.

Masal Soydan...

Soyismim ne kadar yakıştı hatuna...

-Hadi yürü hatun.

Kalkıp ellerinden çekiştirmeye başladım.

Masalın karnına bir jel sürdü ve ekrana bakmaya başladı. Bende hemen kafamı o yöne çevirdim. Onu ilk kez görecektim.
Önce bir ses çıktı monitörden. Bu o gün depoda duyduğum sesti. Kalp atışı...

Sonra bir şey belirdi minnacık yumruk kadar...

-İşte burada ufaklığımız. Dedi doktor.

-Bu mu? Yani bu o mu?

-Evet

-Bu şey çok.

-Küçük evet ama gelişmeye başlamış üç aylık oldu neticede.

Bu soruları soran ben miydim? Masal ile dura dura bende iyice error verdim.

-cinsiyeti belli mi dedi masal

-Bir bakalım. Evet sanırım erkek.

Ne ne erkeği ya.. Yaw ben kıskancım. Kendi çocuğundan da mı demeyin evet öyle. Masal onu öpüp beni öpmesse kan çıkararırım.

-Ya bir daha bakın belki kızdır?

-Hayır beyefendi erkek.

Hastaneden çıkarken Masal gülüyordu. Bu daha çok sinirimi bozarken bir anda elimi tuttu. Yüzüne baktım.

-Şimdi şöyle düşün eğer kız olsaydı sen onun erkek arkadaşları olmasına, sevgililerine ve kıyafetlerine karışacaktın. O da biraz bana benzediyse sana kızacaktı. Bide böyle düşün...

Haklı mıydı?

Evet.

Ama hala içimde kız olmasını isteyen bir taraf var.

Bebeğimin Mafya Babası... Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin